charlie t skrev:Godt og have dig tilbage Tjekker

Er du helt stoppet med WS4SB?
Hey Super Charlie, mange tak.
Ja, indtil videre er jeg. Jeg kørte det, lige indtil min mave gik i stykker, og syntes egentligt, det var et fantastisk program. Jeg gik fra 5 x 100kg i squatten til 5 x 125kg (Første gang jeg backsquttede i ~2 måneder, så der kunne nok godt være blevet smækket endnu mere på de efterfølgende gange) på ca. 1½ måned og havde også rigtigt gode gains i både Bænken og dødløft, så det er ihvertfald et program, jeg sagtens kunne finde på at vende tilbage til.
Det lyder da spændende nok. Så er der lidt at se frem til ;)
Kan huske du engang ekspermenterede med noget BW halløj og smidighedsnoget? Hvordan gik det eller kom du ikke sådan rigtig igang med det?
Ja, det skal nok blive sjovt og
hårdt ^^
Jo jo, det kørte jeg i en måneds tid eller lidt mere muligvis. Noget med Frogstand, handstand, 1-arm pushups, reverse pushups osv, men kørte hurtigt død i det.
Lyder som om du er en gammel ræv herinde

dejligt at du kommer tilbage..
Nu vi snakker operationer så har jeg selv været gennem en del, hvoraf lidt af dem da også har sat pauser i træningen og også sætter spor.. Men det er sgu bare op på hesten igen og så gå AMÅÅÅÅÅK

Welcome back!
Hej Dingo
Ja al den tid du brugte på (link slettet) dengang, brugte jeg herinde ^^. Kan godt huske den operation du snakker om fra din log derinde.
Ja, nu skal den sgu have noget gas, så jeg kan komme tilbage i omdrejninger igen.
Sådan Einz.. På den igen

Glæder mig til at følge din træning. Du har altid været en super motivation for mig i min gamle log på BB, så håber jeg kan gængælde noget af det!
Nå nok om det pjat..
GIV DEN GAZ Ond
Hey Master Rom ^^
Lækkert at du også er her nu, du var jo skreddet, sidst jeg var her fast ;-)