Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

toto_G4M3R skrev:Lyder beasty!!! Fortæl nærmere!![]()
Men nej, jeg har ikke (hvad jeg kan huske) prøvet at være så skræmt at jeg ikke har turde at sove alene.

Hvad skete der i filmen?

hjælpervenner skrev:Det hjælper at snakke om detHvad skete der i filmen?

peter n skrev:Du pirrer min interesse...

Kidd skrev:peter n skrev:Du pirrer min interesse...
Vil du se den?
Men hvad er der uhyggeligt ved det?
hjælpervenner skrev:Kidd skrev:peter n skrev:Du pirrer min interesse...
Vil du se den?
Jeg vil ogsåMen hvad er der uhyggeligt ved det?

.

Thomas Jagd skrev:Bare se "A Serbian Film", så bliver du desensitiveret i forhold til den slags klip

awesome skrev:Thomas Jagd skrev:Bare se "A Serbian Film", så bliver du desensitiveret i forhold til den slags klip
hehe....det var den jeg omtalte i mit første indlæg...fy for helvede...den var jeg sgu ikke forberedt på...troede faktisk ikke der var et max for hvor fucked noget kan være...men jeg tror næppe noget slår den....

Thomas Jagd skrev:awesome skrev:Thomas Jagd skrev:Bare se "A Serbian Film", så bliver du desensitiveret i forhold til den slags klip
hehe....det var den jeg omtalte i mit første indlæg...fy for helvede...den var jeg sgu ikke forberedt på...troede faktisk ikke der var et max for hvor fucked noget kan være...men jeg tror næppe noget slår den....
Jeg kan ikke komme i tanke om en film som er mere fucked up end den. Brandslukker scenen i starten af Irreversible og voldtægtsscenen i selvsamme er også pænt nasty. Men kommer stadigvæk ikke tæt på A Serbian Film. The Human Centipede 2 er også pænt syg.
Det omtalte klip er mere mærkeligt end uhyggeligt synes jeg.

Thomas Jagd skrev:awesome skrev:Thomas Jagd skrev:Bare se "A Serbian Film", så bliver du desensitiveret i forhold til den slags klip
Jeg kan ikke komme i tanke om en film som er mere fucked up end den. Brandslukker scenen i starten af Irreversible og voldtægtsscenen i selvsamme er også pænt nasty. Men kommer stadigvæk ikke tæt på A Serbian Film. The Human Centipede 2 er også pænt syg.
Det omtalte klip er mere mærkeligt end uhyggeligt synes jeg.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster