Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Starpen skrev:Reelt set er der ikke den store forskel på ham og seriøse BB'ere... Vores skønhedsideal har bare defineret ripped folk mere attraktive end Fatty McChubby-boy fra det forum. Jeg fatter ikke deres higen efter fedme.
Jeg er godt klar over, at der sikkert er en masse der er uforstående overfor min påstand, men tænk nu, hvis fedme var idealet; så var alle ripped folk pr. automatik nogle ugly mofo's...

Starpen skrev:Reelt set er der ikke den store forskel på ham og seriøse BB'ere... Vores skønhedsideal har bare defineret ripped folk mere attraktive end Fatty McChubby-boy fra det forum. Jeg fatter ikke deres higen efter fedme.
Jeg er godt klar over, at der sikkert er en masse der er uforstående overfor min påstand, men tænk nu, hvis fedme var idealet; så var alle ripped folk pr. automatik nogle ugly mofo's...

peter n skrev:Starpen skrev:Reelt set er der ikke den store forskel på ham og seriøse BB'ere... Vores skønhedsideal har bare defineret ripped folk mere attraktive end Fatty McChubby-boy fra det forum. Jeg fatter ikke deres higen efter fedme.
Ja og nej. Det er jo ikke tilfældigt at at muskoløst udseende er idealet for en mand. At være stærk og atletisk, og kunne beskytte sin familie, skaffe føde er vel et eller andet sted mandens rolle helt tilbage til stenalderen? Ting som et fysisk stærkt individ unægteligt vil være bedst til.. Derfor er det vil ikke underligt at det er et muskoløst udseende der er idealet?

EmilB skrev:@ Mathias:
Jeg tror nu at Googleadds henvender sig til dig specifikt efter dine googlesøgninger, men jeg er ikke sikker.

mathias1989 skrev:Prøv at læse sidste indlæg i denne tråd.
Det er den samme person den omhandler.
http://www.bigguts.com/forum/showthread ... 760&page=5

SørenDP skrev:mathias1989 skrev:Prøv at læse sidste indlæg i denne tråd.
Det er den samme person den omhandler.
http://www.bigguts.com/forum/showthread ... 760&page=5
Altså at han ikke er aktiv længere?=død?![]()

Most of my friends are either fatter than me or don't care, so I don't hear from them.
Reply With Quote
They told me i need to back away from the table...
I do get comments other places though, not from friends but from service workers, "you all want to order 3 large pizzas? There pretty big, one serves three-four people... Yeah, we'll still take 3 thanks "
My parents do not care to much since i don't want to lose weight
My parents would always bug me about it, saying you need to lose weight or you will end up over 200lbs, and by that point i was already like 210-215. now they dont really say anything.
My friends dont care for the most part, one calls me fat all the time, but most others dont. Some of them like to play with my belly.
Reply With Quote

My parents never realized that I was 200+ pounds, they thought I was only about 160. But after going to the doctors they found out I weighed 40 some pounds more than what they thought. Now they are always saying I need to exercise or stop being so lazy.

Double-D skrev:My parents never realized that I was 200+ pounds, they thought I was only about 160. But after going to the doctors they found out I weighed 40 some pounds more than what they thought. Now they are always saying I need to exercise or stop being so lazy.
Fuck nogle dumme forældre. Kan de ikke kende forskel på 72 kg og 90+ kg?![]()
Typisk at forældre til stærkt overvægtige børn ikke kan/vil se sandheden at deres børn er for fede.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster