hvad mener i bb'ere?
personligt vælger jeg goku, da han kan udslette fucking everything med en våd skid

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ckp2906 skrev:Den har jeg svaret på for dig i din log.. Der er ingen diskussion at all!

MortenFF skrev:Who the fuck is GOKU???????

Nagy skrev:MortenFF skrev:Who the fuck is GOKU???????
Lige mine ord

Haak skrev:Hvor er hulk i battlen??? CHUCK NORRIS MAYBE???

Bone-14 skrev:Goku helt klart, hvad er han blevet efterhånden? Super-mega-ultra-badass-ludicrous-over9000-sayjin?

Derunderon skrev:Bone-14 skrev:Goku helt klart, hvad er han blevet efterhånden? Super-mega-ultra-badass-ludicrous-over9000-sayjin?
Han bliver crazy i de sene afsnit.
Mener endda han bliver merged med Vegeta på et tidspunkt, som efter nogles mening er den stærkeste figur der har været i serien.
Er der i grunden nogen som kan svare på hvorfor han bliver kaldt Gagaroth eller hvordan det lige staves ? Mener det er Vegeta der kalder ham det et par gange, men har aldrig fattet hvor det kommer fra :/
Kan da i øvrigt anbefale:
http://www.dbzremastered.com/Episodes.php,
hvis man bliver lidt nostalgisk. Der burde være samtlige afsnit i ret god kval ;)

Anden skrev:Der er en her, der har forsøgt at regne det ud![]()
I did my research and solved the question once and for all please read, quick facts that proves everything.
In one of the first Dragonball Z series Raditz visits earth, he scans the power level of a normal
man wich was 5 power level, lets call it PL. (raditz had the PL of 1200 then)
After some research superman speaks his lift at around 100 tons= 100,000 kg = 220 462.262 pounds.
A average human (no power lifter etc) can lift around 40% of his bodyweight as max
(straight up while standing)
An average person weights 80kg, 40% of 80kg is 32.
100,000kg/32 = 3125, superman can lift 3152 times more then a normal person = strenght of 3125 men.
Remember average person had PL of 5
5x3125 = 15 625
SUPERMANS POWER LEVEL IS 15635
In counclusion Goku could beat superman after training with King Kai
After that goku could reach 16000PL with kaiokenx2
In the episode "over 9000!!" gokue could reach power level at around 40k if he used kaiokenx4
but only with kaiokenx2 he could reach 16k and beat superman

PeterK skrev:LOL, jeg vidste ikke, at over-9000-jokes og sikkert også alle level-jokes stammede derfra! Men jeg har heller aldrig set DBZ - det lyder dog til, jeg burde overveje det!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster