Har på det seneste læst lidt om GOMAD-kuren, som står for Gallon Of Milk A Day.
1 gallon er 3,7 liter.
Den går ud på at man drikker 3-4 liter mælk om dagen, som svarer til ca. 2400 kcal og oven i det spiser man så 6 måltider, så man meget nemt rammer 5000 kcal.
Har læst at den bruges meget af teen-footballplayers i US for at blive stor hurtigt, som jo er en fordel inden for den sportsgren.
I kan læse lidt mere om det på Google.
Nå, men nu spiller jeg ikke football, men ønsker derimod at tage nogle kilo på - gerne hurtigst muligt. Jeg vejer 50 kg og har super svært ved at tage på, spiser en del, men der sker ikke noget vægtmæssigt - sådan har det været siden jul, hvor jeg røg ned på 50 fra 60, og siden har jeg slet ikke kunnet tage noget på igen, selvom jeg vægttræner en del.
Er 14 btw.
Så tænker lidt - efter sommerferien - at gå løs med det her, fordi jeg virkelig gerne vil se nogle resultater snarest muligt.
Tror det bliver svært for mig at ramme 3-4 liter sødmælk om dagen, men tænker på i hvert fald at gå efter 2 liter om dagen + 6 gange føde dagligt.
Dette skulle så gerne give mig et rapid weight gain - både i fedt og muskel, og så kommer spørgsmålene:
Hvor meget vil være fedt, og hvor meget vil være muskel? (gennemsnitligt eller af egne erfaringer)
Hvor meget skal jeg træne? ( Har trænet hver dag i et par måneder, men er begyndt at træne kun hver anden dag, da jeg ikke tror jeg restituerede nok)
Ønsker virkelig en six pack, men den hænger jo ikke sammen med det her. Lige nu kan jeg bare ikke tabe mig mere, fordi jeg allerede vejer lidt, derfor GOMAD. Efter GOMAD, skal jeg så cutte fedtet, og hvor hurtigt?
Puha, langt indlæg - håber I gad læse det, og at der sidder en der ved eller har prøvet noget om det.
Hilsen.

](./images/smilies/wallbash.gif)
Jeg havde fx rigtig svært ved at få min morgenmad indenbords på grund af jeg sådan set ALDRIG var sulten overhovedet om morgen. Ved bare at begynde at spise noget, blive vant til det og så spise lidt mere. Så kunne jeg bygge det stille og roligt op - solidt.