Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thomas Jagd skrev:Nu skal man huske at filmen rent faktisk er baseret på en virkelig hændelse fra Japan. Jeg synes det er en rørende film. Om ikke andet, så viser den virkelige historie hvor meget en hund kan knytte sig til sin ejer

Squatman skrev:Til jer der sidder og tænker: "Den film burde man nok se".
Gør jer selv en tjeneste og lad være!
Har sjældent set så flad en film.. Mand adopterer hund. Hund og mand knytter et stærkt bånd. Mand dør. Hund er trofast. Hund dør.
Det er en fin historie, men der sker simpelthen for lidt i løbet af de 1,5 time. Man sidder og venter på at der skal ske et eller andet.. et dilemma.. noget drama.. et eller andet.. Havde man vidst, at manden ikke døde, så havde det måske været anderledes, men det ved man fra traileren.
Se traileren og brug de 90 min af jeres liv på noget andet!

Squatman skrev:Til jer der sidder og tænker: "Den film burde man nok se".
Har sjældent set så flad en film.. Mand adopterer hund. Hund og mand knytter et stærkt bånd. Mand dør. Hund er trofast. Hund dør.
Det er en fin historie, men der sker simpelthen for lidt i løbet af de 1,5 time. Man sidder og venter på at der skal ske et eller andet.. et dilemma.. noget drama.. et eller andet.. Havde man vidst, at manden ikke døde, så havde det måske været anderledes, men det ved man fra traileren.

LowDog skrev:Squatman skrev:Til jer der sidder og tænker: "Den film burde man nok se".
Ja nu har du jo også lige ødelagt hele filmen for folk som ikke har set den

Squatman skrev:Jeg forstod også bedre til sidst, hvorfor der ikke var sket mere i filmen, da jeg fandt ud af, at det var en autentisk historie.
Glæder mig til Batman på lørdag

8800 skrev:Squatman skrev:Jeg forstod også bedre til sidst, hvorfor der ikke var sket mere i filmen, da jeg fandt ud af, at det var en autentisk historie.
Glæder mig til Batman på lørdag
Jeg smider en spoiler med stor skrift i din log lørdag morgen
Nu tør jeg ikke tjekke loggen før jeg har været i bio 

Young One skrev:Jeg valgte så at se den i går aftes, da den så så god ud at jeg ikke kunne vente... Jeg græd som en kælling..
Ellers synes jeg squ det er en god film!

Dulli skrev:I cried!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster