Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1377
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1376

Følg bodybuilding.dk på

Hvad er det dummeste du har gjort i et supermarked?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Forleden dag kom jeg til at vælte en udstilling med marmelade i Bilka. Tror der var mindst 30 bøtter der blev smadret. Afdelingschefen og den område-ansvarlige så rimelige pissed ud, og jeg kom i et split-sekund i tvivl om jeg skulle drages til ansvar :) .det var jo et uheld, fordi jeg for sjov vil skubbe vognen hen til min kæreste , men den ville ikke samme vej som jeg ville have den skulle :D Havde de set det var jeg nok kommet til lommerne ](*,)

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Arbejdede i føtex engang (gør det stadig, bare meget sjældent jeg har vagter) hvor jeg kom til at vælte en hel række kasser med jordbær.. vi snakker nok 25 kasser á 20 bakker... ](*,) ](*,) ](*,)

Så var der en ungarbejder i en anden afdeling der kom kørende med en palle toiletpapir og han skal så dreje om hjørnet ved en ø med en masse shampoo der er stablet.. Dvs. ca 10 shampoo flasker med en rund plade ovenpå, så 10 flasker mere og en rund plade osv osv.. Så hele opstillingen er nærmest bygget op af shampoo flasker..
Idet han drejer vælter hele lortet så ned i den her shampoo ø.. ](*,) #-o omg der var meget der skulle ryddes op..
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan

Engang da jeg arbejdede i superbest kom jeg til at vælte en helt ny udstilling min forretningschef personligt havde stillet op. Det var vinflasker af 150 kroner stykket, og jeg tror der blev smadret mindst 20 flasker. Min chef var i forvejen ikke særlig glad for mig, og der gik også kun en uge eller 2 efter denne episode før jeg blev fyret :mrgreen:
Profit before people!
Brugeravatar

Jeg har aldrig selv lavet noget for alvor pinligt, men jeg har oplevet en del i den tid jeg arbejdede i føtex.

En væltet kvartpalle med rødbeder, satans det må ha været træls for rengøringen. Derudover, så var der en dreng der blev så sur over at han ikke måtte få noget legetøj, at han i protest pissede i bukserne, som så efterlod en dejlig pøl i min afdeling. Heldigvis var det den anden servicemedarbejder der fik tjansen, men så måtte jeg tage mig af brækfontænen (Ung pige) der formåede at knække sig hele vejen ned langs hovedgangen.

Reputation point: 25

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00

kom til at parkere en palle med grønt nedover en kollegas fod :( det var ikke så heldigt....
Brugeravatar

Træner her: Rasmus Rask Kollegiets jernhule

Var engang ret træt på arbejdet i rema 1000 og en kunde spurgte mig om der ikke var flere kurve til vare. Jeg har utrolig træt og svarede: "Hvis de ikke står der så har vi dem nok desværre ikke.
Hold kæft jeg følte mig dum bagefter. :D
Har også tabt rødbeder og salsa, hvilke er ret klamme ting at tørre op.

Træner her: Fitnessone

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 135.00

Tror denne tråd er ved at udvikle sig til "Dummeste ting du har gjort mens du var ansat i Føtex"..

Har oss arbejdet i Føtex og har godt nok gjort utallige dumme ting.

1. Glemte at fortælle min chef at jeg skulle på Roskilde festival, og var generelt bare alt for langt væk i studenterfester sidste år til at kunne koncentrere mig om at stå op kl 07 om lørdagen og gå på arbejde haha.. Såå dumt, men fortryder ikke et øjeblik :D

2. Lege "gærkamp" i et af de store kølerum... Når sådan en lille pakke går rammer stål smuldrer det i 1000 små klumper. Kæft en rengøring, men fuck det var sjovt!

3. Efter en bytur hvor jeg skulle møde kl 07, tog jeg en halv flaske Fiskefjæs istedet for nattesøvn... Væltede rundt i frosne pommesfrites og grøntsagsblanding. Gik meget godt med at spille ædru overfor cheferne, men mine nedern kolleger syns det var så sjovt at de lige skulle fortælle det til en af de gamle medarbejdere derude. Tak

Ja, som man nok kan høre havde jeg ikke den store ansvarsfølelse overfor det sted :D
Brugeravatar

Reputation point: 903

Geografisk sted: Atlas

Jeg kom for et par uger siden til at sove over mig da jeg skulle på arbejde. Jeg arbejder på en tank og jeg havde åbningsvagt så jeg ville være den eneste på stationen på det tidspunkt.. Men ikke nok med det så havde jeg også oplæring på! :D Og den stakkels tøs havde ventet en time og undskyldt over for kunder, før jeg endelig mødte :lol: Var ikke særlig pænt :whistle:

Geografisk sted: Bogense

Træner her: Bogense Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 205.00
- Dødløft: 190.00

peter n skrev:3. Efter en bytur hvor jeg skulle møde kl 07, tog jeg en halv flaske Fiskefjæs istedet for nattesøvn... Væltede rundt i frosne pommesfrites og grøntsagsblanding. Gik meget godt med at spille ædru overfor cheferne, men mine nedern kolleger syns det var så sjovt at de lige skulle fortælle det til en af de gamle medarbejdere derude. Tak

Ja, som man nok kan høre havde jeg ikke den store ansvarsfølelse overfor det sted :D

Den er fandme grum med at møde op stiv. Fik du ikke mega ballade? :b

Styrkeliste

Da jeg arbejdede i Super Best og skulle møde om morgenen havde jeg (og de andre "flaskedrenge") evnen til at møde, gå ind i flaskerummet og forme en stol af kasserne og lige sove en time ekstra. Derefter var der rundstykker med de andre ansatte :D

Vi blev aldrig taget i det :lol:
Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: München

Træner her: FIT-STAR

Galleri: Vis galleri (1)

Jeg har - som nærmest resten af denne tråds debattører - arbejdet i Føtex, hvor jeg bl.a. har set hele paller med hhv. Coca Cola glasflasker, vaskepulver, vin og øl falde ned fra +4 meters højde og smadre. Hvem sagde oversvømmelse? :lol:
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50

Altid sjove episoder når man arbejder i et supermarked :D

Jonglerede med vinflasker og tabte selvfølgelig nogen af dem #-o

Kastede med frugt efter hinanden, famne sjovt! :D men udsmattet rådden frugt er for klamt at rydde op på.

Løb nøgen rundt i butikken sidste arbejdsdag, efter arbejde, men mellem kolleger. Efterfulgt af spuling af brandslange og overhældt med mel, med en halv times scooter hjem bagefter.

Klassikeren med at vågne op efter ingen timers søvn, stadig fuld, også møde op på arbejde uden at skulle møde :(

Ellers var der en kunde, som i kiosken spurgte om der var et toilet, han fik svaret nej, og valgte derfor at trække den frem og gør sig klar til at pisse lige foran kiosken. Han blev dog stoppet :P
Brugeravatar

det dummeste jeg har gjort i et supermarked:

1. blive ansat i netto,
2. være ansat i 1½ år til en timeløn til 47,5 kr i timen.
3. skrabe tyggegummier og andet lækkert snask op fra gulvet og inde ved panelerne i 4 timer straight.
4. tabte engang omkring 100 avocadoer på gulvet- som hævn lagde jeg dem allesammen på plads igen.
5. væltede engang 10x rødbedeglas ned ved siden af min dagleder, som så fik sprøjtet det op på tøjet. han var rigtig glad for mig efterfølgende..
6. været fuld på adskellige lørdagsmorgenvagter og faldet i søvn på toilettet, hvor de efterfølgende måtte låse døren op udefra for at få mig igang igen :D
Brugeravatar

Geografisk sted: Birkerød

Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub
Ultimate Gym

Galleri: Vis galleri (3)

JakobKrag skrev:
peter n skrev:3. Efter en bytur hvor jeg skulle møde kl 07, tog jeg en halv flaske Fiskefjæs istedet for nattesøvn... Væltede rundt i frosne pommesfrites og grøntsagsblanding. Gik meget godt med at spille ædru overfor cheferne, men mine nedern kolleger syns det var så sjovt at de lige skulle fortælle det til en af de gamle medarbejdere derude. Tak

På en eller anden måde undgik det at nå chefens opmærksomhed, selvom hele afdeling mere eller mindre vidste det hehe
Brugeravatar

Reputation point: 903

Geografisk sted: Atlas

For nylig, hvor jeg væltede en sikkerhedsvagt, fordi jeg gik i min egen verden, og han så sprang ud foran mig fordi.. tja.. må jo se suspekt ud.. :lol: Grinte først, men hjalp ham så op :D
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

peter n skrev:
JakobKrag skrev:

På en eller anden måde undgik det at nå chefens opmærksomhed, selvom hele afdeling mere eller mindre vidste det hehe

Heldigt. :afraid:

Styrkeliste

Mikkel leicht skrev:For nylig, hvor jeg væltede en sikkerhedsvagt, fordi jeg gik i min egen verden, og han så sprang ud foran mig fordi.. tja.. må jo se suspekt ud.. :lol: Grinte først, men hjalp ham så op :D

Det må være træls at blive væltet når man er sikkerhedsvagt. :D

Styrkeliste

JakobKrag skrev:
Mikkel leicht skrev:For nylig, hvor jeg væltede en sikkerhedsvagt, fordi jeg gik i min egen verden, og han så sprang ud foran mig fordi.. tja.. må jo se suspekt ud.. :lol: Grinte først, men hjalp ham så op :D

ER det jeg skrev fuldstændig uforståeligt eller :lol: JEG væltede en vagt og blev derefter smidt ud for ikke at opføre mig ordentlig.. Jeg var eftersigende heldig de ikke kontaktede politiet for vold ](*,)

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Brugeravatar
StrongMan

Styrkeliste

I bilka; Har kun formået af vælte en palle med tændvæske og vaskepulver fra 4-5meter højde... Det giver sådan en dejlig grød man ikke lige kan tørre op. Der hvor der ikke var grød blev der bare mega glat :lol: :lol: Men hellere rydde det op end at skulle hjælpe tanke svage kunder i butikken.

I ISO; Var flaske dreng, hvor jeg var på vagt den 1. maj.. så kommer den anden kollega stangstiv live fra fælledparken og falder i søvn i et hjørne. Så jeg skulle klare det hele selv :evil: Heldigvis var der ikke så travlt.

Derudover er jeg blevet busted af chefen, for at drikke sodavand og have en sportstaske fuld af colaer. Det var dog nogle jeg havde "hævet" dengang men kunne det i sportsbutikkerne for de ting der er under proppen på colaerne. Dog havde jeg ikke indleveret dem ved vagt start. Efter noget tid troede chefen dog på mig.. :oops:
Brugeravatar

Mikkel leicht skrev:
JakobKrag skrev:

ER det jeg skrev fuldstændig uforståeligt eller :lol: JEG væltede en vagt og blev derefter smidt ud for ikke at opføre mig ordentlig.. Jeg var eftersigende heldig de ikke kontaktede politiet for vold ](*,)

Forstod det sådan at du bare gik ind i ham og så væltede han. Troede ikke det var med vilje? :)

Styrkeliste

JakobKrag skrev:
Mikkel leicht skrev:
JakobKrag skrev:

Forstod det sådan at du bare gik ind i ham og så væltede han. Troede ikke det var med vilje? :)

jo, det var uforsætligt.. Han sprang jo ud foran mig i håb om at overraske mig, men så ham så ikke så gik direkte ind i ham..

Brugeravatar
StrongMan

Styrkeliste

Har engang gået som en anden dement rundt med en indkøbskurv, hvor der i bunden var en liter mælk med hul i. Mælken blev langsomt blev tømt udover hele rema 1000's gulv. Det var først da jeg tog mælken op på kassens bånd at jeg opdagede, der var hul på den. Så kigger jeg udover gulvet, hvor der er en lang sø på 30 meter af dejlig mælk. Jeg har gået rundt i hele supermarkdet og set på det ene og andet. Ikke det mest vilde, men der sker heller ikke så meget i et supermarked:D
Kvantitet er også en kvalitet!
Brugeravatar

Reputation point: 30

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 235.00

madein89 skrev:Har engang gået som en anden dement rundt med en indkøbskurv, hvor der i bunden var en liter mælk med hul i. Mælken blev langsomt blev tømt udover hele rema 1000's gulv. Det var først da jeg tog mælken op på kassens bånd at jeg opdagede, der var hul på den. Så kigger jeg udover gulvet, hvor der er en lang sø på 30 meter af dejlig mælk. Jeg har gået rundt i hele supermarkdet og set på det ene og andet. Ikke det mest vilde, men der sker heller ikke så meget i et supermarked:D

hehe meget griner.. har prøvet noget lignende med ris :hihi:

Brugeravatar
StrongMan

Styrkeliste

Jeg arbejder i super best, og der har jeg oplevet at der var en gammel mand som åbenbart ikke kunne finde toilettet, så han valgte så at skide i bukserne og derefter ryste det ud af buksebenet, hele vejen igennem butikken. Ikk' så lækkert!! #-o

Logbog: Ingen logbog

, haha ja klassisk.. jeg arbejdet i netto og har haft mange skattejagter med spor man følger i 5 minutter for at se hvilken idiot der går med det i kurven :p :8

Var engang service og skulle placere en palle med flaske tuborg oven på 2 andre paller med en truck agtig ting... jeg kørte så skævt ind at jeg væltede fra de 4-5 meters højde ned i en anden palle med fyldte tuborg... FUCK DET LARMEDE... og lageret var oven på butiken og det dryppede med øl nogle stedet ned i butikken efter, glemmer aldrig den besked (det var i superbrugsen) der kom ud i samtale anlægget "ALLE MEDARBEJDERE TIL LAGERET MED DET SAMME" . var rimelig traumatiseret over at køre med palleløftere i et stykke tid efter.

En anden gang da jeg arbejde i super best.. ja har arbejdet i mange supermarkeder... dette var faktisk min første dag nogensinde i et arbejde... var der en mand der stod og pissede i skraldespanden ud til flaskerummet hvor jeg var .. fuck der var meget modstand fra flaskedrengene om at gå ud med den skraldespand.

En anden gang skulle jeg uden for med noget pap da jeg mødte en dame der lige var blevet afvist hun sad fandeme og pissede LIGE foran bagdøren det var et mega klamt syn.
Sidst rettet af Nicogud 19. jun 2009, 21:10, rettet i alt 1 gang.

Geografisk sted: KBH

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 190.00

Nu er der mange der skriver om de klamme ting de har tørret op i et supermarked, og jeg vil også være med! :mrgreen:

For nogle år tilbage var jeg flaskedreng i Kvickly, og nogen gange gik flaske automaterne lidt amok, og så skulle jeg så gå ud og hjælpe kunderne.
Det skete så engang, og da jeg så går ud for at hjælpe, ligger der en gammel bums på knæ foran maskinen. Han tager flaskerne op fra en papkasse fyldt med glasskår, og har skåret sig meget kraftigt på disse, og bløder derfor helt vildt. Af en eller anden grund syntes han så at han skal røre ved alle væggene, og gå at dryppe blod over det hele. ](*,) Ved ikke om han var døv eller ikke forstod dansk, for han fattede ikke rigtig at skulle skride. :) Det var som om han ikke havde opdaget hvor kraftigt han blødte, og han satte sig bare ind i bistroen indtil politien kom og hentede ham.

Jeg fik æren af at gøre maskinen ren, og vaske gulv og vægge efter han havde været der. Det lignede seriøst noget fra en gyserfilm! #-o

Da min chef satte mig til at gøre rent, fik jeg besked på at tage nogle handsker på, for jeg "skulle ikke røre ved det blod". Nej okay boss, jeg havde ellers tænkt mig tørre det op med min trøje! :?

Derudover har der selvfølgelig været en del væltede ting. Nogle af dem var min egen fejl, noget af det var kunders skyld.:

En masse splintrede ½liters øl
En kasse ketchup på glas
Karrysild
Mel (ikke klamt, men det er bare over det hele!)
En pose grillkul (som åbenbart bliver usynlig for kunder, der sparker kul rundt i hele butikken, og maser det med vognene.) ](*,)

Damn hvor jeg hadede det arbejde. :D

Anyway, min første post herinde, så HEJ! :D

Logbog: Ingen logbog

rekvium skrev:Anyway, min første post herinde, så HEJ! :D

Fed entré du lige ta'r! Velkommen til :eeek:

Der er satme mange gode historier her i tråden!
KIG FORBI MIN LOG ELLER SE HOMEMADE TRAINING FOOTAGE !
Brugeravatar

Geografisk sted: Nyborg

Træner her: Nyborg Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Jeg arbejder også i føtex, nærmere betegnet i radio/tv.

Jeg står bag disken, da en kunde spørger om en ladyshaver, som er på tilbud. Jeg siger, at den nok er i parfumeafdelingen(afdelingerne er meget underligt opdelt, fx. hører radio/tv sammen med legetøj og isenkram hører sammen med pardumeafdelingen :? ), da fx. Gilette's skrabere er i parfumeafdelingen.

Ca. 10 min. efter kommer min afdelingschef(lige under varehuschefen) hen til mig og siger, at ladyshaveren er i vores afdeling(radio/tv), dvs. ca. 1 meter fra mig, da kunden spurgte :lol: ](*,)
‎"When you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
and not be a quitter" - Eminem
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Dødløft: 160.00

Har et par, ikke 100% mig den ene af dem, men også en af mine kollegaer, fra dengang jeg var service medarbejder i superbest.

En dag der var tilbud på tuborg, skulle jeg ud efter en frisk palle på lageret, og da folk stod og ventede ville jeg skynde mig lidt. Så jeg griber en palleløfter og skynder mig afsted med en palle, første sving jeg tager er lidt for skarpt og hele lortet ryger af, og der bliver smadret en del. Snupper et par stykker der kun er blevet rystet lidt og tager dem med ind i butikken, den første kunde kigger på dem og siger "har de været væltet, blevet rystet eller sådan noget?" hvortil jeg selvfælgelig svare neeeej, "det tror jeg ik". :D

En anden gang skulle min kollega køre 4 kvartpaller dolmio ind til en udstilling, han mente godt han kunne tage allesammen på samme tid, men efter et lille stykke væltede de lige så stille ud til hver sin side, og der var ikke noget vi kunne gøre for at rede dem. Dolmio ud over det hele :lol:
Man må alt og der er ingenting man skal.

"It's very important to get stronger in all areas of tugging." - Jim Wendler
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00

Har lige en til fra da jeg var flaskedreng, også i superbest.

Har lige været til pause med de 2 andre flaskedrenge og er på vej ud til maskinerne igen, da vi kommer ud står folk i en kæmpe kø fordi de ikke kan finde ud af at komme flasker i en maskine. Jeg kigger på de 2 andre og siger lidt for højt "hold kæft hvor er de dårlige til det der" hvorefter alle i køen og dem der er igang med at smide flasker i vender sig om og kigger på mig. ](*,)
Man må alt og der er ingenting man skal.

"It's very important to get stronger in all areas of tugging." - Jim Wendler
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00

Næste