Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1441
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1440

Følg bodybuilding.dk på

Hvad fortryder I?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Ja, kom til at tænke på dette topic fordi jeg har gjort noget i dag som jeg fortryder.
Jeg sad og spiste, og min kat (som jeg elsker) springer lidt rundt inde i køkkenet ved mig.
Mens jeg sidder koncentreret om min bøf kan jeg pludselig mærke at den hopper op under bordet, og sætter alle klør i mit ben. Det gør selvfølgelig nas og jeg får et shok. Samtidig bliver jeg sur på dyret, tager den op, og kaster den lidt vel højt ud af hoveddøren.
Da jeg er færdig med at spise går jeg ud med skrald, og ser at min kat har slået læben. Og lige der får jeg det virkelig dårligt, kan godt se det var meget forkert af mig. Da den fik fat i mit ben, ville den nok egentlig bare op til mig.
Troede slet ikke jeg kunne få det så dårligt, men har det utroligt dårligt med det. Og nu kan jeg ikke finde min kat igen, har været rundt og lede udenfor.
Nu har jeg så lagt noget bøf i dens madskål og håber den snart kommer :cry:

Hvad fortryder I at have gjort?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg ved ikke hvad jeg fortryder at have gjort, men jeg ved hvad jeg fortryder jeg ikke har gjort: At være mere udadvendt, og ikke så genert, da jeg var yngre/konfi. Jeg gemte mig ofte bag computeren, sammen med mine venner, fremfor at smutte til fest, da man var de 13-14 år. Selvfølgelig var jeg til fester dengang, men langt fra så mange som alle andre. Det er jeg godt nok kommet efter de senere år, men stadigvæk :wink: (Og det er ikke alkoholen jeg har savnet, det er som sådan det sociale selskab, pigerne mv.)
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Jeg har godt nok gjort meget jeg fortryder. Desuden har der også været mange situationer, hvor jeg ønsker jeg HAVDE gjort noget. Eller gjort noget bedre, end det jeg gjorde. Man bliver vel nødt til at lære, men jeg synes godt nok at jeg har fået mange såkaldte "lærestreger"...
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Hvis jeg virkelig har tænkt på noget som jeg fortryder er engang min lillebror og jeg skulle klæde om.

Han var kun 4 og jeg var 10, og jeg ville slå ham i hovedet med min trøje, bare sådan for sjov, da jeg så ikke kunne ramme ham fordi han løb, blev jeg pisse irriteret og smækkede så trøjen i nakken af ham, men den lynlås der var på trøjen slyngede omkring hans hoved og lynlåsen ramte ham lige i øjet, og nu har han faktisk nedsat syn på det, ikke noget der generer ham, men det er der :(

Fuck det fortryder jeg!
Brugeravatar

Logbog: Ingen logbog

Har bare et gigantisk temperament, det gør at jeg tit råber højt af mine venner uden den store grund. Og lige efter det er sket, fortryder jeg det helt vildt, og skammer mig helt. Nok også at jeg ikke altid har været lige god ved min bror og sådan. Men man gør vel sidst bedste når man indser sine fejl

Den gang jeg sad med pigen jeg faktisk ikke kunne lide, hos lægen og ventede på svar på en graviditets prøve, var der en del fortrydende tanker i mit hovede.
Sidst rettet af Spo 28. okt 2008, 14:03, rettet i alt 1 gang.

Træner her: Hadsten Motionsforening

Kostplan: Vis kostplan

Jeg fortryder at jeg brugte næsten halv delen af mit liv på at tage stoffer, og i det, såre en masse mennesker som er mig tæt på, på diverse forskellige måder.
Jesper Linde
Brugeravatar

Geografisk sted: Skanderborg.

Fortryder jeg ikke købte jensens favorit sauce sammen med en god bøf sidst jeg var ved købmanden..
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

Mikkel leicht skrev:Fortryder jeg ikke købte jensens favorit sauce sammen med en god bøf sidst jeg var ved købmanden..

:lol: :lol: :lol:

DET GJORDE JEG TIL GENGÆLD!
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Mange ting jeg fortryder og også nogen, der er for personligt til et internetboard.

Men lige nu fortryder jeg, at jeg ikke tager mig mere sammen i skolen (uni), når jeg godt ved jeg har evnerne. Men det fanger bare ikke pt. =D>
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Der er nok meget jeg ville have gjort anderledes i livet havde jeg haft den viden jeg har nu. Når det så er sagt, så ville jeg aldrig være blevet til den person jeg er nu, havde jeg ikke lavet de fejl jeg nu engang har lavet, og de utallige dumme ting jeg nu engang har lavet. Jeg er ikke sikker på at jeg ville ændre noget. Jeg fortryder da at jeg nogle gange har såret de mennesker jeg holder af, men i kraft af at jeg har gjort det har jeg også lært noget, som forhåbentlig har gjort at jeg ikke sårer dem jeg holder af igen, i hvert fald ikke på samme grundlag. Så længe man lærer af sine fejl så er det vel ikke helt galt.

Hvis jeg skulle nævne en ting så fortryder jeg rent personlingt at jeg var en tegning i gym/hhx og aldrig lavede en døjt eller var der, for det har lagt en masse begrænsninger for hvad jeg kan uddanne mig som efterfølgende.

Men mest af alt så fortryder jeg at jeg var sådan en diskopumber i starten af min bb kariere, og at jeg aldrig gik på nettet og samlede mig noget viden om træning og kost. For det de første 3-4 års træning har fandme været så ineffektive at det er nok til at få Chuck Norris til at bryde grædenede sammen. :evil:

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Dødløft: 200.00

Hmm, må nok tilslutte mig de andre, der fortryder de ikk laver så meget i skolen. Jeg er ikke dum i naturvidenskabelige fag, men de er ikke min stærke side. Desuden fanger de slet ikk min interesse, så jeg har skudt mig selv grundigt i foden! F.eks. i kemi og matematik har jeg ikk lavet lektier mere end 2 gange (udover afleveringer altså), hvilket virkelig er snotdumt. Jeg kan ikk finde ud af noget matematik udover trigonometri, og kemi ka jeg overhovedet ikk finde ud af. Sidste år havde jeg det bedste gennemsnit i klassen (det var nu ikk specielt imponerende, min klasse er bare doven :D ), har jeg sgu ikk i år.

Reputation point: 60

Jeg fortryder da godt nok at jeg læste dette topic :O

:roll:
The best activity for your health is pumping & humping - Arnold Schwarznegger
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh

Træner her: Dragør Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 220.00

Jeg fortryder jeg smurte min boller ind i leverpostej og lod min hund slikke dem rene.....nu er der ikke mere leverpostej til min aftensmad. Jeg fatter ikke at jeg kan være så ubetænksom nogle gange.

:lol:
Brugeravatar

Geografisk sted: KSK ( Københavns Styrkeløft Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 140.00

Fortryder, jeg ikke tog træningen 100 % seriøst allerede som 12 årige #-o

Reputation point: 100

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Jeg fortryder at jeg ikke tog mig mere sammen i matematik prøven, da jeg kun fik 4. det er virkelig noget lort da jeg ved jeg kunne have fået 10, bare jeg ikke havde lavet opgaven 10 min. inden jeg skulle i skole :/
tjek da lige min log :D den bliver tit opdateret med nye billeder, og nye træninger næsten hver dag (: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... highlight=
Sidste nye billeder: 14/03-09
Sidste nye video: 27/02-09

Geografisk sted: hundested

Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 95.00
- Dødløft: 125.00

Artz skrev:Ja, kom til at tænke på dette topic fordi jeg har gjort noget i dag som jeg fortryder.
Jeg sad og spiste, og min kat (som jeg elsker) springer lidt rundt inde i køkkenet ved mig.
Mens jeg sidder koncentreret om min bøf kan jeg pludselig mærke at den hopper op under bordet, og sætter alle klør i mit ben. Det gør selvfølgelig nas og jeg får et shok. Samtidig bliver jeg sur på dyret, tager den op, og kaster den lidt vel højt ud af hoveddøren.
Da jeg er færdig med at spise går jeg ud med skrald, og ser at min kat har slået læben. Og lige der får jeg det virkelig dårligt, kan godt se det var meget forkert af mig. Da den fik fat i mit ben, ville den nok egentlig bare op til mig.
Troede slet ikke jeg kunne få det så dårligt, men har det utroligt dårligt med det. Og nu kan jeg ikke finde min kat igen, har været rundt og lede udenfor.

Shit du spiser bøf tidligt mand :shock:

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Cityform Fitness Club Hjørring

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 160.00

Ronzefar skrev:
Artz skrev:Ja, kom til at tænke på dette topic fordi jeg har gjort noget i dag som jeg fortryder.

Shit du spiser bøf tidligt mand :shock:

Og jeg elsker det :D

Har forresten fundet min kat igen.. jaah :D
Brugeravatar

det var godt at du fandt katten :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00

Jeg fortryder ikke noget!

At begå fejl(store og små) og lærer af dem er en af de vigtigste ting i livet.
Det er derfor overbeskyttende forældre gør mere skade end gavn!

En anden vigtig egenskab er at besidde evnen til at opfatte de fejl man laver og tage dem til sig, hvilket nogle mennesker har meget svært ved, desværre.
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydney, Australien

Selv om jeg godt ved det er en dum tanke at gå rundt med, kan jeg ikke lade være med, en gang imellem at ønske jeg kunne skrue tiden tilbage til da jeg var 10 år og samtidig have den viden jeg har idag. Så ville man jo næsten kunne leve et perfekt liv. Man gør jo mange ting som ung som man ikke tænker på vil få konsekvenser for én når man bliver ældre.
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Dødløft: 165.00

Jeg fortryder at jeg fortryder det jeg fortrudte da jeg havde fortrudt.
lasseschulznielsen @ instagram
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2008

Reputation point: 15

schulz skrev:Jeg fortryder at jeg fortrød det jeg fortrød da jeg havde fortrudt.

/fixed :P
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste

Galleri: Vis galleri (5)

MC skrev:
schulz skrev:Jeg fortryder at jeg fortrød det jeg fortrød da jeg havde fortrudt.

thx bro =D>
lasseschulznielsen @ instagram
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2008

Reputation point: 15

schulz skrev:
MC skrev:

thx bro =D>

NP :D
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste

Galleri: Vis galleri (5)

Jeg fortryder den yankiebar, jeg kom til at spise i går :roll:
Brugeravatar

Reputation point: 50

Geografisk sted: Næstved

Træner her: HGVS

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00

Tjaa, nu vi snakker om katte.
Dengang jeg var 8-9 år og var ude på min mormors gård. Hun har altid haft mange katte rendende rundt udenfor/i stalden osv og engang var der en af dem der havde fået killinger, og mine bedsteforældre valgte at flytte dem indenfor i et rum de alligevel aldrig brugte, i ly for blæst og vejr.
Killingerne var lige kommet i den alder hvor de var begyndt at tage på opdagelse ud af kurven, og jeg havde fået at vide af min mormor at jeg skulle passe meget på, når jeg var nede ved dem, og huske at passe på dem når jeg lukkede døren. Alligevel glemte jeg at kigge da jeg lod døren lukke i (det var en af de døre der lukkede i af sig selv) og på vej væk hører jeg det mest hjerteskærende piv (sådan husker jeg det) og ser at døren er klappet i, og fanget en af killingerne. Jeg skynder mig selvfølgelig hen og frigører den.
Den killing havde siden haft meget skæv ryg, og næsten været ude af stand til at løbe. Og hold da kæft hvor fik jeg dårlig samvittighed af at se det hver eneste gang jeg var derude. Den er dog død den dag i dag.

Reputation point: 45

Styrkeliste
- Bænkpres: 7.00
- Squat: 9.00
- Dødløft: 13.00

Pyyyha der er mange ting jeg fortryder, oz som er for personlige et forum. Jeg fortryder virkelig meget jeg ikke startede på styrketræning noget før. Startede først som 18 årig. Det andet jeg fortryder grimt meget er, jeg ikke er i gang med at læse jura. og i stedet tog et sabbat år. Mit andet år på arbejdes markedet som ufaglært er ikke sjovt!!!

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster