Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1404
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1402

Følg bodybuilding.dk på

Hvad laver i, imellem sæt?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej alle

Jeg havde et mindre kontrovers i dag med et kæmpe brød. Jeg stod og trænede læg på en "læg maskine" der gør det samme som et Smith stativ. Det her brød kommer så over og puffer mig ikke hårdt men temmelig bestemt. Han siger så "jeg skal bruge maskinen" jeg svare igen pænt med "du er velkommen til at køre i mellem jeg mangler stadig 4 endnu" han svarer irriteret "du står bare med din Tlf. " det slutter der og han kører ind imellem mine sæt.

Nu bruger jeg min Tlf. Rigtig meget. Specielt når jeg træner da jeg bruger den til registrering af vægt, gentagelser samt pause tid. Men udover det tjekker jeg da også min facebook indgang imellem da jeg holder 2:30 min pause da jeg kører GT 10x10

Er det virkelig så forkert af mig at bruge min Tlf når jeg træner. Hvad jeg laver i mine pauser kan folk da være ligeglade med. Det er jeg ihvertfald med andre. Det kommer ikke tilsæt gå hurtigere af den grund.

Hvad laver i, i jeres pauser ml. Sæt?
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Vanløse

Træner her: Anger Mangement
Fitness World Rødovre

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg stirre ud i luften, end til det går op for mig hvad jeg har gang i . Derefter løfter jeg videre.
Kan også godt finde på bare at gå rundt over det hele, eller bruge min telefon ligesom dig. Måske har jeg en ven med jeg snakker med, men det er irriterende da han bliver ved med at snakke når jeg begynder på mine sæt.
Aiming for, "Junior Fat-Ups Master"
Brugeravatar

Reputation point: 69

Geografisk sted: København k

Genvinder bevidstheden.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Man tager vel tid på sine pauser, snakker eller blot holder fokus på sin træning. Har selv været vidne til en klaphat, som tog 1 sæt bænk og skrev på tlf / tjekkede facebook i 12(!) minutter, før han tog et sæt mere. Og ja, vi tog tid. :twisted:

Reputation point: 115

Kostplan: Vis kostplan

A Menace To Chicken skrev:Genvinder bevidstheden.

:lol:
Brugeravatar

Reputation point: 55

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 160.00

jeg kan slet ikke få mere end 30 sekunder til at gå imellem sets, uden at bruge min telefon (eller komme til at sidde og stirre på en eller anden der er igang med sit sæt).

ham der gutten skal bare passe sig selv og være glad for at få lov til at køre imellem (med mindre at du har stået og facebooket i 5-10 minutter, måske foretaget et opkald eller to, som man nogle gange ser folk gøre. så skal du bare melde dig ud af centeret og aldrig komme igen.)
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

Sikke en klaphat.

Gør som det passer dig mellem sæt. Nogen folk er meget optaget af at skulle psyche sig op til næste sæt. Side og visualisere næste set og andre teknikker.

Næste gang du ser ham i centeret, så afbryd ham i et set og spør ham om noget retarderet: "Hvad synes du om fiskekvoten på Færørene?", og når han skal svare så dykker du ned i din telefon.

Man skal sgu opføre sig ordenligt og respektere andre. Han kunne da bare have spurgt om han kunne køre i mellem, i stedet for at være en douche.
Mvh Anders J, fysioterapeut.
LOG:
HAM DER BOR I NORGE
“Talent is God given. Be humble. Fame is man-given. Be grateful. Conceit is self-given. Be careful.”
Brugeravatar

Reputation point: 87

Geografisk sted: Skien, Norge

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

Det var da en ekstremt dårlig holdning af brødet.

Jeg noterer det jeg skal i min log og ellers går jeg rundt. En enkelt gang tjekker jeg måske min facebook

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog

Skriver ned i min lille bog og kigger ud i luften.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Onanere for at få et forøget test boost.
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (1)

Altså går rigtig meget op i at holde min pause tid. Men det er aldrig mere end 3 minutter. Det virker måske sf megrt men med den store volumen i programmet er det desværre nødvendigt.
Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: Vanløse

Træner her: Anger Mangement
Fitness World Rødovre

Nyder musikken på min ipod og dagdrømmer lidt. Og hvis der er noget nice tail at kigge på, så er der også fokus på dette!

Uanset hvad man laver, så kan man ikke retfærdiggøre sådan en måde at opføre sig på.
Brugeravatar

Geografisk sted: Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00

Snakker og kigger, heldigvis er der som regel nogle at snakke med det meste af tiden :D

Geografisk sted: Viborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 230.00

Jeg spiser oxyer imellem mine sets for at kunne løfte tungere..
pump it ! pump it up!
Brugeravatar

Reputation point: 110

Geografisk sted: Køge

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00

Jeg går lidt frem og tilbage og svinger kroppen frem og tilbage...

Jeg fatter ikke hvorfor folk går så meget op i hvad andre laver. Pas dog for satan jer selv og stik jeres hjemmebryggede "regler" op i røven..

There, I said it! Føler allerede bedre nu. :mrgreen:
Brugeravatar

Reputation point: 50

b000t skrev:Næste gang du ser ham i centeret, så afbryd ham i et set og spør ham om noget retarderet: "Hvad synes du om fiskekvoten på Færørene?", og når han skal svare så dykker du ned i din telefon.

Det skal nok sætte ham på plads.

OT: Som regel har jeg ikke tid til andet end at få lidt vand mellem mine sæt, men ellers går jeg lidt rundt, snakker, sidder og stirrer ud i luften eller tjekker sociale medier på mobilen.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Træner her: Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Squat: 165.00
- Dødløft: 192.50

stirre ud i luften. forbereder mig mentalt til næsten sæt hvis det er tungt. eller scouter efter tøser i rummet. :mrgreen:

Reputation point: 60

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 190.00

Holder øje med vægtene jeg bruger, så folk ikke løber med dem når jeg kigger væk.
Hvis der ikke er så mange folk i centeret, så kan jeg godt finde på at rydde lidt op ved at sætte vægtskiver på plads.

Har selv set lignende folk, der sidder og fedter med deres mobiltelefon i meget, meget lang tid - synes du klarede det perfekt ved at tilbyde ham at køre imellem :)
Sidst rettet af 50cent 11. feb 2014, 14:59, rettet i alt 1 gang.

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 170.00

Kigger lidt rundt på alle de flotte fyre :oops:

Hører iPod og skriver ned i min log, medmindre jeg er sammen med en, så kører han imellem også går der de 30-60 sekunder til at jeg så kan tage mit næste sæt. Men har siddet med mobil under alle mine sæt i over et halvt år nu uden nogen negative kommentarer, så tror bare du har været uheldig ;)
Brugeravatar

Geografisk sted: Rødovre

Træner her: Fitness World Brøndby

Styrkeliste
- Bænkpres: 77.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 100.00

Tror du skal passe på din forklaring ikke bliver for ensidigt. Dine 3 minutter kan hurtigt blive til 5-6 minutter, hvis du ikke holder øje med det, også kan det godt blive en smule belastende. Jeg oplever i hvert fald tit at folk begraver sig selv i deres telefoner eller snak med kammeraten, fordi de lige skal dit og dat også står maskinen ellers ubrugt hen, og man løfter jo typisk ikke den samme som andre, så man kan altså ikke bare køre i mellem uden at flytte vægtskiverne hele tiden. Jeg kunne i hvert fald aldrig drømme om at gå over til gutten i squat-stativet der kører meget tungt, og spørge om jeg måtte køre i mellem med halv vægt.

Jeg efterlader typisk min telefon i omklædningen, også "kobler" jeg ellers fra mellem sæt.
Brugeravatar

Reputation point: 30

Yilar skrev:Tror du skal passe på din forklaring ikke bliver for ensidigt. Dine 3 minutter kan hurtigt blive til 5-6 minutter, hvis du ikke holder øje med det, også kan det godt blive en smule belastende. Jeg oplever i hvert fald tit at folk begraver sig selv i deres telefoner eller snak med kammeraten, fordi de lige skal dit og dat også står maskinen ellers ubrugt hen, og man løfter jo typisk ikke den samme som andre, så man kan altså ikke bare køre i mellem uden at flytte vægtskiverne hele tiden. Jeg kunne i hvert fald aldrig drømme om at gå over til gutten i squat-stativet der kører meget tungt, og spørge om jeg måtte køre i mellem med halv vægt.

Jeg efterlader typisk min telefon i omklædningen, også "kobler" jeg ellers fra mellem sæt.

This. Brug evt flytilstand hvis du hører musik på telefonen.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

Nu træner jeg hjemme , og var sjovt nok helt ny i gamet. Så når jeg havde taget et sæt gik jeg ud og vaskede op eller skar lidt løg til aftensmaden :D kan self ikke anbefales
Nu er det lidt forskeligt Dødløft og squat skal jeg helt sikkert sidde ned og få vejert

Reputation point: 60

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

Kommer an på typen af øvelse/pausetid. Er det ben med semi- til lange pauser sætter jeg mig altid bare på en bænk og stirrer ud i luften når jeg er færdig med at sætte timer på mobilen og nedskrive reps/kilo, indtil næste sæt. Medmindre jeg har det så skidt, at det bliver nødvendigt at ligge lidt ned. Er det overkrop kører jeg gerne to øvelser i par, og derfor er pauserne noget kortere, men ellers er det efter samme opskrift.

Jeg kan godt lidt se det fra brødets side, da det ikke ligefrem giver et billed af, at man har intentioner om at blive hurtigt færdig når man sidder på facebook, spiller eller hvad fanden smartphone-ejere nu ellers bruger deres smarte telefoner til - hvis jeg nu kommer ned i netto og ser ekspedienten med mobilen fremme når jeg kommer hen til kassen tænker jeg da heller ikke, at han er den mest engagerede medarbejder de har og at han vil skynde sig at ekspedere mig så snart han ser mig - heller ikke hvis han i virkeligheden sidder og tæller kasse op på telefonen fordi han tilfældigvis havde to minutter mellem kunderne. Brødet har jo ingen måde til at bedømme, hvorvidt du er en idiot som ikke har tænkt sig at lave noget de næste 15 minutter, eller om du står og nedskriver træning og timer dine pauser - han vil især have svært ved at vide det hvis han ka se en åben facebookside på skærmen.

Med det sagt er han selvfølgelig stadig en idiot for ikke at have ført en ordentlig tone overfor dig, det skal der ikke herske tvivl om, heller ikke selvom de kommercielle centre ofte er fyldt med idioter.
With dreams to be a King, first one should be a man

Reputation point: 5

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00

HippoBibbo skrev:Kigger lidt rundt på alle de flotte fyre :oops:

Truedat :D

Træner her: Fresh Fitness Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 27.50
- Squat: 70.00
- Dødløft: 55.00

Hvis jeg ikke kører DL eller Squat hvor jeg er nødt til at sætte mig for ikke at havne på gulvet, så går jeg bare rundt og stirrer, eventuelt over på cardioområdet og ser om der er noget spændende derovre.. Eller sidder på den bænk jeg bruger (hvis jeg bruger en) og stirrer rundt.. Til tider skifter jeg også musik eller tjekker sociale medier, men ikke så ofte..

Reputation point: 25

Geografisk sted: Fyn

Træner her: Fitness Syd

Træner med min lillebror så pausen mellem sæt bliver primært brugt på at hjælpe hinanden og hvis en af de kønne tøser fra centeret er oppe og træne skal de da også lige tjekkes ud en gang imellem
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (3)

Når jeg træner alene, tager jeg altid min telefon frem imellem sættene, og surfer lidt osv.. Men hvis der er en sød pige i nærheden, vil jeg da hellere lige smugkigge lidt der ;)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 160.00

Personligt synes jeg det oser af useriøsitet og sidde på facebook mellem sættene. Det ødelægger atmosfæren og kan smitte af på folk da det kan være irriterende at kigge på.

Nu får jeg sikkert flamestorm, men jeg ser simpelthen ikke grund til man ikke kan lade telefonen lægge i 2 timer. Er det virkelig så slemt ikke at kunne svare på SMS'er, modtage opkald og opdatere sin status med #atzegym #gettingripped?
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Tager tid imellem mine sæt! :) Alt skal times perfekt :´)

Reputation point: 100

Styrkeliste
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster