Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Superdrengendk12 skrev:Hvordan bliver jeg en stor 15 år dreng ??? Kunne godt tænke mig at blive bodybuilder størrelse (det har alle der træner, vel)... Men Jeg har trænet 5 gange fitness om ugen før, men nu laver jeg bill stars 5x5 3 gange om ugen. Så jeg er 100 % klar til at træne så meget, som jeg nu kan om ugen. har i nogle gode råd til en 15 årig omkring træning, kost og andre ting. Jeg elsker at træne, det er min største hobby. Mit mål er at kunne løfte rigtig meget. krops udseende er ikke så vigtigt. Jeg indtager omkring 100 g + protein om dagen

Dystopian skrev:Superdrengendk12 skrev:Hvordan bliver jeg en stor 15 år dreng ??? Kunne godt tænke mig at blive bodybuilder størrelse (det har alle der træner, vel)... Men Jeg har trænet 5 gange fitness om ugen før, men nu laver jeg bill stars 5x5 3 gange om ugen. Så jeg er 100 % klar til at træne så meget, som jeg nu kan om ugen. har i nogle gode råd til en 15 årig omkring træning, kost og andre ting. Jeg elsker at træne, det er min største hobby. Mit mål er at kunne løfte rigtig meget. krops udseende er ikke så vigtigt. Jeg indtager omkring 100 g + protein om dagen
??

toto_G4M3R skrev:Du skal spise en masse.... gå efter at tage ca 2 kg på om måneden
du skal få din søvn.
Du skal helst få protein og kulhydrat senest 30 min efter træning
Du skal træne hårdt.
Du skal træne hver gang
Du skal holde igen med for meget cardio, noget cardio er fint nok.
Du skal bygge din træning op om bacis øvelser som squat, dødløft, bænk. ingen grund til en masse små isolations øvelser. gå efter øvelser der rammer flere muskler, og du kan få mange kg på. (bacis øvelser)
Hold igen med druk. Det er ok at feste, bare ikke voldsomt ofte. Det ødelægger ihvertfald min træning hvis jeg har været ude og drikke igennem.

Optimisten skrev:Hvad er bodybuilder størrelse? En bodybuilder er vel bare en som træner, med fokus på at øge sin muskelmasse.
Er det ifbb pro størrelse?
Uanset hvilken størrelse du går efter, så er vejen lige til. Træn tungt og konsistent - dvs. du tager altså ikke lige en måned uden træning fordi du er uoplagt et par gange om året.
Jeg er lidt forvirret mht. til din påstand om "det er din største hobby". Hvis man har en passion for noget, ville man så ikke søge denne information på google selv?
At du har stor muskelmasse af en 15årig med et bmi på 20 er vel lige at strække den. Din muskelmasse er måske mere tydelig fordi du har lav fedtprocent.
Giv den gas i centeret, vær konsistent med din træning og sørg for at stige i vægt - både din krop og det jern du løfter.

SienZ skrev:TROLL ALLERT!

Superdrengendk12 skrev:Er godt i gang med artiklerne og jeg har googlet en masse, men det er svært at finde noget om teenagere. Men også om kan jeg vælge et trænings program hvor jeg træner flere gange om ugen( 4 eller 5 gange om ugen) Fx Smolov. Kan det lade sig gøre i min alder ???

Superdrengendk12 skrev:Er godt i gang med artiklerne og jeg har googlet en masse, men det er svært at finde noget om teenagere. Men også om kan jeg vælge et trænings program hvor jeg træner flere gange om ugen( 4 eller 5 gange om ugen) Fx Smolov. Kan det lade sig gøre i min alder ???

LGJ skrev:Hej..
Jeg har selv haft samme problem for ca. en 6 måneders tid tiden..
Begynd at overspise, altså hvergang du spiser så spis lidt mere end du enlig kan. (til du næsten tror du skal kaste op) Smid dig derefter på sofaen, så du ikke forbrænder det for hurtig..
& så bare spis alt hvad du kan flere gange om dagen..
Du kan evt. prøve at købe noget weight gainer, og så bare drik og drik og drik![]()
Jeg har selv vejet 48 kg. og er 173 høj & jeg vejer nu 65 kg![]()
Når du træner så kør tungt og gerne lige til du er ved at "skide i bukserne" 3*8 gentagelser..
Det har virker skide godt på mig
Er jeg den eneste ? 

Superdrengendk12 skrev:Lige hvad jeg har brug for, tak
Men jeg løfter tungt dødløft og helt seriøst, jeg kommer til at skide en gang imellemEr jeg den eneste ?

Superdrengendk12 skrev:Hvordan bliver jeg en stor 15 år dreng ???
ntp9 skrev:Superdrengendk12 skrev:Hvordan bliver jeg en stor 15 år dreng ???
Et spørgsmål som synes at plage mange for tiden:
http://www.dr.dk/sundhed/Behandling/2011/1013150921.htm

Asomugha skrev:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster