Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Cyber-Frog skrev:Jeg tror det passer, folk der træner sig store er for et kompensere for en lille hjerne... Bare kald det personlig erfaring. :D =D>

schulz skrev:Måske er en fløddreng fra universitet klogere end dig, men ville aldrig bytte hans intelligens med min kæreste, træningskammerater, krop og liv

the-QB skrev:schulz skrev:Måske er en fløddreng fra universitet klogere end dig, men ville aldrig bytte hans intelligens med min kæreste, træningskammerater, krop og liv
for han har ingen mulighed for at have en kæreste, studiekammerater, en krop han intet har imod at leve i samt et liv?
At han vælger at gå en anden vej, fordi hans interesser er anderledes end dine, gør det jo ikke mindre værd.. (sådan som du får det til lyde)..

schulz skrev:the-QB skrev:schulz skrev:Måske er en fløddreng fra universitet klogere end dig, men ville aldrig bytte hans intelligens med min kæreste, træningskammerater, krop og liv
for han har ingen mulighed for at have en kæreste, studiekammerater, en krop han intet har imod at leve i samt et liv?
At han vælger at gå en anden vej, fordi hans interesser er anderledes end dine, gør det jo ikke mindre værd.. (sådan som du får det til lyde)..
Har på ingen måder sagt at han ikke kan have det, men hvis han har brug for at nedgøre en, er der nok en grund til det ^^ Min pointe er at man ikke behøver at være klog for at have et godt liv, som så mange mener. Alle har deres egen måde at leve på, og alle skal respekteres for den de erHar personligt aldrig oplevet noget af alt dette, har ligesom Skunq altid fået en hel masse respekt, som jeg egentlig ikke vil have. Fordi man er stor er man jo ikke brutal, selv er jeg pædagog, og glæder mig hverdag til at komme op og lege med børnene

og nu går jeg altså i 2.g på matematisk linje så er altså ikke spiecelt

lillebjørn skrev:og nu går jeg altså i 2.g på matematisk linje så er altså ikke spiecelt
Det er ikke en forudsætning for ikke at være dum, tro mig! Kender satme mange, der går i 2.g mat-linie, som er dumme som snot!

Rambo-Ringsted skrev:heey folkens..
hvorfor tror alle folk at os der træner vores krop er mere eller mindre retaderet/snot dumme??
nogle der kender situationen

Rambo-Ringsted skrev:heey folkens..
hvorfor tror alle folk at os der træner vores krop er mere eller mindre retaderet/snot dumme??
jeg sad igår til en fest og vi besluttede os så for at spille det der spil hvor man skal svare på spørgsmål og så få forskellige farvet oste....
og ja jeg kunne ca ikke 90% af alle spørgsmålene og nogle gange grinede folk af mine svar og blev ved med at gentage dem hele aftenen... og nu går jeg altså i 2.g på matematisk linje så er altså ikke spiecelt dum....

Infinity skrev:Rambo-Ringsted skrev:heey folkens..
Jeg kender ikke selv til det, men så lige nogle ret dumme kommentare til en Ronnie Coleman video på youtube. Så der er åbenbart nogle derude, der tror at bodybuildere er uden hjerne. Der var så også flere der påpegede, at han har en bachelorgrad i regnskab

Søren1986 skrev:den kan jge heller ikke nikke genkendene til.. Måske fordi kloge mennesker altid er små, mennesker, med rødt hår, fregner, runde briller og pollen allergi?

D.E.A. skrev:Søren1986 skrev:den kan jge heller ikke nikke genkendene til.. Måske fordi kloge mennesker altid er små, mennesker, med rødt hår, fregner, runde briller og pollen allergi?
Nu rammer jeg jo nok den målgruppe du prøver at beskrive, da jeg har rødt hår, fregner og polen alergi og i øvrigt læser fysik på KU, men derfor synes jeg altså ikke jeg er retaderet.
! Føj, der fik du mig til at knække sammen, that's for sure 

D.E.A. skrev:Søren1986 skrev:den kan jge heller ikke nikke genkendene til.. Måske fordi kloge mennesker altid er små, mennesker, med rødt hår, fregner, runde briller og pollen allergi?
Nu rammer jeg jo nok den målgruppe du prøver at beskrive, da jeg har rødt hår, fregner og polen alergi og i øvrigt læser fysik på KU, men derfor synes jeg altså ikke jeg er retaderet.

Karl Æg skrev:On topic, så vil jeg mene svaret ligger i en kombination af en række faktorer. En del jantelov, en del misundelse. Og uden tvivl det faktum, at muskler = hårdt fysisk arbejde, hvilket jo ikke just er synonym med atomfysk.

the-QB skrev:
Jeg synes altså lidt, at der er nogle herinde, der kan ligge lidt for meget i tingene..
the-QB skrev:Hvad betyder det for jer, at nogle fremmede mennesker måske tror i er dumme? - hvis i selv ved det ikke er sagen, og jeres nærmeste også ved det, så kan de vel tro hvad de vil ..

Karl Æg skrev:the-QB skrev:
Jeg synes altså lidt, at der er nogle herinde, der kan ligge lidt for meget i tingene..
Er det mig du hentyder til
the-QB skrev:Hvad betyder det for jer, at nogle fremmede mennesker måske tror i er dumme? - hvis i selv ved det ikke er sagen, og jeres nærmeste også ved det, så kan de vel tro hvad de vil ..
Ikke enig. Hvis du til en jobsamtale giver din kommende arbejdsgiver indtryk af at du nok ikke er den skarpeste kniv i skuffen, får du altså ikke ret mange jobtilbud.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster