Når jeg kigger på andre bodybuilder/vægtløfters brystkasse bliver jeg lidt misundelig da min ser lidt mærkelig ud, men den er veltrænet. Hvordan kan jeg få en brystkasse som billede 3? De to første billeder er min brystkasse i spænd og uden spænd

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

NiceBody4All skrev:Jeg laver kun to brystøvelser: Bænkpres og dumbell decline presses.
Er det nødventigt med flere eller andre for at opnå min drømme brystkasse?

NiceBody4All skrev:Jeg laver kun to brystøvelser: Bænkpres og dumbell decline presses.

malte-8900 skrev:obvious troll

NiceBody4All skrev:Lyder meget fornuftigt, skal virkelig også igang med at tømme køleskabet når jeg starter i motions-center her den 30.

Getbiggernow skrev:Og husk, det tager tid at få din krop til at se ud som du ønsker, og den kommer nok aldrig til at se ud præcis som du ønsker. Men prøv at holde tålmodigheden, og nyd din træning, for ellers bliver det en hård kamp..

mesomorf skrev:NiceBody4All skrev:Jeg laver kun to brystøvelser: Bænkpres og dumbell decline presses.
Jeg har aldrig kørt andet end netop de to øvelser, og jeg er usædvanligt smuk.
BB bænkpres bør dog være på incline, da det er er ganske elendig pec-øvelse ellers. Undtagelsen er guillotine-presset, der ganske vist rammer brystet ganske flot, men til gengæld afliver skuldrene aldeles.
Grunden til dit nuværende udseende er en udstrakt mangel på muskelmasse. Større tits = pænere tits.

A Menace To Chicken skrev:mesomorf skrev:NiceBody4All skrev:Jeg laver kun to brystøvelser: Bænkpres og dumbell decline presses.
BB bænkpres bør dog være på incline, da det er er ganske elendig pec-øvelse ellers. Undtagelsen er guillotine-presset, der ganske vist rammer brystet ganske flot, men til gengæld afliver skuldrene aldeles.
Grunden til dit nuværende udseende er en udstrakt mangel på muskelmasse. Større tits = pænere tits.
.. det var sjovt, du plejer ellers ikke at lukke ren vrøvl ud. Flad barbell bænkpres er en udmærket brystøvelse for de fleste, der er dog en væsentlig minoritet der får meget mere ud af at køre andre øvelser - eks. variation ml. incline og decline, eller bare flad dumbbell pres og dertil div. vinkel-variationer. At påstå ret ud i luften at flad barbell bænk er en elendig øvelse tyder på at du har lyttet lidt for meget til dogmatikerne, eller gerne selv vil være een. Desuden er guillotine-press kun en skulder-dræber hvis man udfører/implementerer den forkert- og/eller har svage ledkapsler, eller på anden vis er prædisponeret for AC-skader.

essensen skrev:Jeg har ryddet op i tråden - hold en ordentlig tone.

Barry skrev:essensen skrev:Jeg har ryddet op i tråden - hold en ordentlig tone.
Det undrer mig at bb.dk administrationen lader brugere gå så vidt. Det er ikke den første thread jeg læser IDAG hvor en nybegynder som vel og mærke poster i den rigtige sektion af forummet, bliver flamet af en anden bruger for hans udseende.. Hvorfor er der ingen konsekvenser for sådan vulgær behandling af andre mennesker?

essensen skrev:Giv os nu lige tid til at finde indlæggene. Rhino havde jo trods alt postet midt om natten og det er de færreste af vores moderatorer der sidder oppe på det tidspunkt. Så snart jeg så indlægget blev det redigeret og der blev uddelt en advarsel - så der er skam også konsekvenser, vi skilter bare ikke offentligt med de advarsler vi uddeler.
Desuden er man mere end velkommen til at rapportere et indlæg til os - så det vil jeg da opfordre til at gøre næste gang du ser noget lignende.

essensen skrev:A Menace To Chicken skrev:mesomorf skrev:NiceBody4All skrev:Jeg laver kun to brystøvelser: Bænkpres og dumbell decline presses.
.. det var sjovt, du plejer ellers ikke at lukke ren vrøvl ud. Flad barbell bænkpres er en udmærket brystøvelse for de fleste, der er dog en væsentlig minoritet der får meget mere ud af at køre andre øvelser - eks. variation ml. incline og decline, eller bare flad dumbbell pres og dertil div. vinkel-variationer. At påstå ret ud i luften at flad barbell bænk er en elendig øvelse tyder på at du har lyttet lidt for meget til dogmatikerne, eller gerne selv vil være een. Desuden er guillotine-press kun en skulder-dræber hvis man udfører/implementerer den forkert- og/eller har svage ledkapsler, eller på anden vis er prædisponeret for AC-skader.
Dogmatikken angående bænkpres går da netop på det er "kongen af brystøvelser" og i den dur - langt de fleste betragter stadig bænkpres som den ubestridte pec-øvelse. Jeg har efterhånden en betragtelig omgangskreds der løfter vægte og har gjort det igennem en del år og når det kommer til hypertrofi er det et fåtal af dem der får noget godt ud af bænk. Laangt de fleste vil nyde godt af at bruge andre øvelser end bænk som deres primærøvelse da de fleste har det med at bænke med triceps samt skuldre og ikke pecs.

A Menace To Chicken skrev:.. det var sjovt, du plejer ellers ikke at lukke ren vrøvl ud.
essensen skrev:de fleste har det med at bænke med triceps samt skuldre og ikke pecs.

mesomorf skrev:A Menace To Chicken skrev:.. det var sjovt, du plejer ellers ikke at lukke ren vrøvl ud.
Jeg lukker da aldrig andet end vrøvl ud
Men this:essensen skrev:de fleste har det med at bænke med triceps samt skuldre og ikke pecs.

A Menace To Chicken skrev:mesomorf skrev:A Menace To Chicken skrev:.. det var sjovt, du plejer ellers ikke at lukke ren vrøvl ud.
Men this:essensen skrev:de fleste har det med at bænke med triceps samt skuldre og ikke pecs.
Det er jo noget vrøvl at du aldrig lukker andet end vrøvl ud, da den vrøvl-frie sandhed er at dine indlæg stort set aldrig indeholder vrøvl. Men at påstå at kv-bp er en elendig øvelse til pecs, det er altså lettere forvrøvlet - omend jeg godt ved at det ikke er grebet ud af den blå luft, så er sandheden lidt mere kompliceret end som så.

mesomorf skrev:A Menace To Chicken skrev:.. det var sjovt, du plejer ellers ikke at lukke ren vrøvl ud.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster