Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

livebig55 skrev:er det bare mig eller flyver hans røv ik langt fra bænken

Bnaz skrev:livebig55 skrev:er det bare mig eller flyver hans røv ik langt fra bænken
Er det bare mig, eller er det ikke 100% ligegyldigt?

Peter_Olsen skrev:RippedInFourWeeks skrev:Bnaz skrev:livebig55 skrev:er det bare mig eller flyver hans røv ik langt fra bænken
Er det bare mig, eller er det ikke 100% ligegyldigt?
Det er det da ikke?
Det er 200 kg og det er ikke styrkeløft, det er ca. 1 rm træningsforsøg/stunt
det er ganske ligemeget

marc0911 skrev:opspænd... jeg ender altid med at gøre det :p i det mindste var det ikke arch. det havde set vildt ud med det store menneske

Bone-14 skrev:Det alt sammen vældig fint, men jeg kan også garanterer der er et flyvende spaghetti monster oppe i himlen.
Har du en kilde?

Bone-14 skrev:Jeg troede Team Danmark primært fik din indtægt hos tipmidlerne og ikke hos skatteyderne?

Peter_Olsen skrev:JB skrev:Den ligger jo allerede i YouTube tråden
Det havde jeg ikke set, men nu ligger den så også her. Indtil en Mod sletter den i youtube-tråden![]()
Nogen der ved hvor videoen er optaget ? Hvor træner den kære folkevalgte henne normalt ?
Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

SandyFrink skrev:Joachim B. Olsen er blevet et talerør for objektivisme, en pseudofilosofi/kultisme fra 50erne og frem startet af triviallitteratursforfatteren Ayn Rand. Joachim vil næppe indrømme dette, og vil ikke gøre en politisk sag ud af det. Men jeg garanterer at han står inde for det privat, og ville vælgerne ikke afvise ham privatiserede han stort set hele samfundet, inkl kommunalt støttede foreninger. Det samme gælder givetvis Ole Birk Olesen, som er "anarkokapitalist" (hvilken absurd selvmodsigelse). Ayn Rand, godt nok død, taler gennem Joachim meget ofte efterhånden. Bemærk fx hans brug af ordet "umoralsk". Det er ikke tilfældigt.

madein89 skrev:SandyFrink skrev:Joachim B. Olsen er blevet et talerør for objektivisme, en pseudofilosofi/kultisme fra 50erne og frem startet af triviallitteratursforfatteren Ayn Rand. Joachim vil næppe indrømme dette, og vil ikke gøre en politisk sag ud af det. Men jeg garanterer at han står inde for det privat, og ville vælgerne ikke afvise ham privatiserede han stort set hele samfundet, inkl kommunalt støttede foreninger. Det samme gælder givetvis Ole Birk Olesen, som er "anarkokapitalist" (hvilken absurd selvmodsigelse). Ayn Rand, godt nok død, taler gennem Joachim meget ofte efterhånden. Bemærk fx hans brug af ordet "umoralsk". Det er ikke tilfældigt.
Ellers også er han bare helt amindelig liberalist...

madein89 skrev:SandyFrink skrev:Joachim B. Olsen er blevet et talerør for objektivisme, en pseudofilosofi/kultisme fra 50erne og frem startet af triviallitteratursforfatteren Ayn Rand. Joachim vil næppe indrømme dette, og vil ikke gøre en politisk sag ud af det. Men jeg garanterer at han står inde for det privat, og ville vælgerne ikke afvise ham privatiserede han stort set hele samfundet, inkl kommunalt støttede foreninger. Det samme gælder givetvis Ole Birk Olesen, som er "anarkokapitalist" (hvilken absurd selvmodsigelse). Ayn Rand, godt nok død, taler gennem Joachim meget ofte efterhånden. Bemærk fx hans brug af ordet "umoralsk". Det er ikke tilfældigt.

SandyFrink skrev:madein89 skrev:SandyFrink skrev:Joachim B. Olsen er blevet et talerør for objektivisme, en pseudofilosofi/kultisme fra 50erne og frem startet af triviallitteratursforfatteren Ayn Rand. Joachim vil næppe indrømme dette, og vil ikke gøre en politisk sag ud af det. Men jeg garanterer at han står inde for det privat, og ville vælgerne ikke afvise ham privatiserede han stort set hele samfundet, inkl kommunalt støttede foreninger. Det samme gælder givetvis Ole Birk Olesen, som er "anarkokapitalist" (hvilken absurd selvmodsigelse). Ayn Rand, godt nok død, taler gennem Joachim meget ofte efterhånden. Bemærk fx hans brug af ordet "umoralsk". Det er ikke tilfældigt.
Og hvad mener du så med "bare helt almindelig liberalist"? Joachim så gerne et samfund med 20% skat, hvor det stort set eneste der opretholdes er politi og domstole, de basale samfundsfunktioner, også kaldet natvægterstaten eller den minarkistiske overbevisning. Jeg kan afsløre at hverken sygehuse, universiteter eller skoler, kulturtilbud, offentlige parker og arrangementer, støttet idræt og alt andet er en del af den vision. Hjælp til de arbejdsløse figurerer heller ikke nødvendigvis, og hvis den gør, så er den givetvis på det absolutte minimumsniveau. Hvis du mener at minarkisten er "den helt almindelige liberalist", så har du en opfattelse af almindelig som er din egen og i klar strid med den definition alle andre opererer med. Hvis du ikke kan identificere Ayn Rand i det Joachim plæderer for, så halter din analytiske formåen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster