Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mikkel leicht skrev:en hvid jul sammen med kæresten..

Viggoermig skrev:Hver jul er det en kamp at finde gaveønsker, men jeg har dog nogle ting jeg kunne tænke mig
Alkymisten af Paul Coelho
Nogle slim jeans, helst billige (Jeg er fan af billigt og smart tøj)
En slim skjorte, gerne i rød/sort
Muligivis Krig og Fred af Tolstoj
Björn Borg underbukser, kan man vel altid bruge
Muligvis et par slim t-shirts
Store plakater med street art af Banksy, de er dog lidt svære at opsnuse synes jeg
Desuden finder jeg hele princippet om gaver til jul komplet latterligt, og det undrer mig at årets største højtid skal dreje sig så meget om materialisme. Jeg tror egentlig jeg foreslår at jeg ikke skal give/få gaver fremover.

Mindpump skrev:
alkymisten <3
en af de få bøger jeg har taget mig sammen til at læse.

danielhansen13 skrev:Jeg ønsker mig et Smart 3D 4K UHD TV, Surround Sound-anlæg og underbukser.

Euphorica skrev:danielhansen13 skrev:Jeg ønsker mig et Smart 3D 4K UHD TV, Surround Sound-anlæg og underbukser.
Rige forældre, eller urealistiske ønsker?

danielhansen13 skrev:Euphorica skrev:danielhansen13 skrev:Jeg ønsker mig et Smart 3D 4K UHD TV, Surround Sound-anlæg og underbukser.
Rige forældre, eller urealistiske ønsker?
Man har jo lov at håbe...![]()
Nej, jeg ved ikke hvornår det vil være et smart tidspunkt at købe nyt tv, men jeg er sådan set også tilfreds med det, jeg har pt. Jeg vil dog rigtig gerne have mig et Surround Sound-anlæg, da jeg elsker at se (gode) film.

Lasse Iversen skrev:Mikkel leicht skrev:en hvid jul sammen med kæresten..

Viggoermig skrev:Desuden finder jeg hele princippet om gaver til jul komplet latterligt, og det undrer mig at årets største højtid skal dreje sig så meget om materialisme. Jeg tror egentlig jeg foreslår at jeg ikke skal give/få gaver fremover.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster