Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Andersbr skrev:Ah yes, sad kl 0.00 i går og kiggede om den var kommet op. Men nu er den der endelig ;)
! Har ventet spændt siden de smed reklamen op derinde.

Lever en gut som ham af at træne Kai? Eller har han flere klienter?

har altid synes det var mærkeligt at træne i sweatshirt. Så det kunne jo være derfor 

020994 skrev:Jeg synes det er helt underligt at se ham lave de tunge løft og bare bænke i det hele taget for da han trænede med charles glass var det meget maskiner og sådan.
Men MOTHER F-KING HUGE

J.L.N. skrev:De snakker i starten om, at han mangler at smide en del væske, er det derfor han træner i sweatshirt?har altid synes det var mærkeligt at træne i sweatshirt. Så det kunne jo være derfor
Men ellers, er det da også tideligt at begynde at smide væske? 8 uger før?

Bay skrev:God damn, han er blev massiv - men hans gut er frygtelig at se på!

J.L.N. skrev:J.L.N. skrev:De snakker i starten om, at han mangler at smide en del væske, er det derfor han træner i sweatshirt?har altid synes det var mærkeligt at træne i sweatshirt. Så det kunne jo være derfor
Men ellers, er det da også tideligt at begynde at smide væske? 8 uger før?

Casper.S skrev:Tror i ikke bare at det med tøjet, skyldes at de så kan fremvise en masse sponser-grej?

Moqensen skrev:Jonas tror ikke at har noget med væskeudtømning at gøre.
Kai trænede også cardio i kæmpe trøje og med hue på før AC.

J.L.N. skrev:Moqensen skrev:Jonas tror ikke at har noget med væskeudtømning at gøre.
Hmm, nå okay. Btw, så kan jeg ikke se længere end til 15:05 i den video der

Moqensen skrev:J.L.N. skrev:Moqensen skrev:Jonas tror ikke at har noget med væskeudtømning at gøre.
Hmm, nå okay. Btw, så kan jeg ikke se længere end til 15:05 i den video der
Hah surt! Det fedeste er hvor at han knap nok kan få hænderne ind til siden for sine massive lats, da han skal lave lat spread
Det vil jeg se!

J.L.N. skrev:Kai var "pænere" sidste år. Han er alt for stor nu. LETS GO VICTOR! Desværre vinder Jay ikke i år

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster