Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Venomancer skrev:Er der overhovedet nogen der kan synes det der er godt?

TheCzech skrev:Minder mig om:

Barry skrev:Værste lort siden Rebecca Black..

Asomugha skrev:Han skal optræde på svendborg gym i aften, og der er fuldstændig udsolgt.
Jeg synes det er fuldstændig skudt i hovedet at sammenligne hans lyriske evner med en som Eminem, jeg har set flere skrive det under youtube kommentarer at han er en af verdens største musikalske vidundere der nogensinde har vandret på jorden. Ja folk betegner ham som 'Gud' 'Jesus' hvilket imo er fuldstændig sygt.
At sammenligne ham med Eminem (ikke at jeg synes han rapper godt) og folk i den kategori svarer til at sammenligne hans fysik med Phil Heath.

Garik skrev:Hans stemme minder lidt om MagerMayns. Han er bare ikke halvt så sjov

Barry skrev:Værste lort siden Rebecca Black..

Farver skrev:Det er så sjovt, at god musik/rap nu om dage = hvor god man er til at bruge autotune.
Fuck den er dårlig! Elsker den!

The Juice skrev:Farver skrev:Det er så sjovt, at god musik/rap nu om dage = hvor god man er til at bruge autotune.
Det er da helt ærligt temmelig minimalt, hvor meget autotune Kidd bruger. Jeg har i hvert fald svært ved at få øjne på det. Der er til gengæld en masse andre effekter på hans stemme, som helt sikkert skal maskere, at han virkelig ikke har ret meget at byde på i klassisk musikalsk forstand.
Jeg synes ikke det er godt. Overhovedet. Men det er jo heller ikke pointen. Som en random youtube-bruger skriver i en kommentar til Ik lavet penge:Fuck den er dårlig! Elsker den!
Jeg har det lidt på samme måde.

Bjoernkp skrev:Her et et billede hvor han laver fissen.
Jeg har altid synes det var en mægtig skæg tanke at lave fissen offentligt og tager hatten af for at der nogen der tør. Han tager gennemført pis på den etablerede musikbranche og kører da helt sin egen stil.
Der er en video, hvor man kan se at det er nice musik live. God fornøjelse!

Farver skrev:Jeg er ked af at sige det, men har en ven, der er inden for branchen og han har indspillet flere af kidd's sange i sådan et program, der viser hvilke steder der er blevet brugt autotune. Alle steder, hvor han kommer lidt op i høje toner, eller prøver, der er brugt autotune.

Wopper skrev:Skal man analysere ham på hans rapkvaliteter, så failer han jo på de fleste punkter. Manglende indhold, dårlig lyrik, dårligt flow, dårlig stemmeføring og så videre. Men det ændrer jo ikke på, at hooket i de fleste af hans sange går lige på hjernen. Selvom det er helvedes dårligt, så er det sgu meget fedt at give den gas til alligevel.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster