Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Critter skrev:Nu er dette med største sandsynlighed en troll-post, men jeg synes stadig at det er et relevant emne.
Jeg ser dog ofte, at de folk der kommer med spørgsmål har en elendig holdning. Såfremt man søger information, bør man have en ydmyg tilgang til det, og lytte til hvad folk siger.
For at være helt ærlig, så synes jeg, at TS med "nybegynderspørgsmål" ofte er arrogante og kun vil have ét bestemt svar, og "sviner" alle der ikke kommer med det de vil høre. Jo vist, tonen kan da være hård, men man bliver efter hånden træt af at høre på bedrevidende og personlige kommentarer, fra folk der søger viden og tydeligvis ikke ved hvad de snakker om.

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Maskinen skrev:Mit bud er en eller anden har sagt noget til dig i din logbog og du så ville tude lidt over det men ikke turde stå ved det så du lavede en ny bruger..
Bay skrev:Hej Mr. Rack
Jeg kan se du har en anden aktiv bruger på BB.dk. Var det ikke bedre at bruge den, hvis du gerne vil ytre noget?
Kan du ikke give nogle eksempler på din udtalelse?

Maskinen skrev:Maskinen skrev:Mit bud er en eller anden har sagt noget til dig i din logbog og du så ville tude lidt over det men ikke turde stå ved det så du lavede en ny bruger..Bay skrev:Hej Mr. Rack
Jeg kan se du har en anden aktiv bruger på BB.dk. Var det ikke bedre at bruge den, hvis du gerne vil ytre noget?
+1 til migselv.
og +1 til Bay for lige at owne ham
men on topic så er tonen måske grov nok, men ofte synes jeg fanme TS'eren lægger op til den selv.. "Lav et skræddersyet program til mig" og "fortæl mig hvad jeg vil høre" posts kommer jævnligt.

FitnessChamp skrev:Maskinen skrev:Maskinen skrev:Mit bud er en eller anden har sagt noget til dig i din logbog og du så ville tude lidt over det men ikke turde stå ved det så du lavede en ny bruger..Bay skrev:Hej Mr. Rack
+1 til migselv.
men on topic så er tonen måske grov nok, men ofte synes jeg fanme TS'eren lægger op til den selv.. "Lav et skræddersyet program til mig" og "fortæl mig hvad jeg vil høre" posts kommer jævnligt.
True true, men jeg husker nu stadig hvordan det var at være newb. Jeg var sgu helt lost og hjælpen herinde fra var guld værd.
En ting der altid undrer mig er, at folk gider bruge tid på lange besvarelser; tjek artikelsektionen, det har været oppe før, bla bla bla Hvis man alligevel bruger tid på en længere besvarelse, så svar dog på spørgsmålet i stedet for, det andet får boardet intet ud af, undtagen en skidt tone.

Maskinen skrev:Maskinen skrev:Mit bud er en eller anden har sagt noget til dig i din logbog og du så ville tude lidt over det men ikke turde stå ved det så du lavede en ny bruger..Bay skrev:Hej Mr. Rack
+1 til migselv.

onlinehero skrev:Kender I den dér med, at man bør gå efter bolden og ikke manden?

alfross skrev:Jeg vil gerne skabe problemer, hvis folk har et synspunkt, der afviger fra mit. Bare kom med det.
Debatstilen er ikke dårligere end nogen andre boards.

Lyngbeck skrev:Ps. Man ville aldrig spørge på et fodbold forum om det var bedst at sparke med højre eller venstre ben.

Jim skrev:alfross skrev:Jeg vil gerne skabe problemer, hvis folk har et synspunkt, der afviger fra mit. Bare kom med det.
Debatstilen er ikke dårligere end nogen andre boards.
Har kun deltaget i en debat da jeg er ny her på siden.Var godt klar over at min holdning ville gøre at jeg ville komme til at holde på øretævernes holde plads men blev faktisk forbavset over at der var et par stykker der ikke kunne finde ud af det og blev direkte personlige og begyndte at vurdere om hvor dum jeg var hvilket slet ikke kom emnet ved.Du var en af dem og er hvad jeg vil kalde en fej medløber der blander sig uden at komme med sine egen meninger og holdninger.Er alt for let at være kritisk over for andre hvis mand selv ikke engang kan argumentere for hvorfor mand er uenig. det var der så heldigvis andre der kunne og tak for det.Er helt sikkert ikke sidste gang jeg skriver min mening som vil gå mod flertallet og det har jeg ingen problemmer med, men jeg forventer at at folk skriver pænt og holder en ordentlig tone.Gør de det kunne jeg aldrig drømme om ikke at gøre det samme

Træningsgnu skrev:onlinehero skrev:Kender I den dér med, at man bør gå efter bolden og ikke manden?
Don't hit the player, hit the game.

alfross skrev:Nej, jeg har fortrudt, jeg mener ikke ovenstående indlæg.
Det her er et internetforum og et forum er karakteriseret ved at alle har mulighed for at lufte deres meninger om alverden. Så langt er jeg med. Men der må samtidig være en nedre grænse for hvad der accepteres, uden at det bliver kommenteret. Alle meninger er ikke lige gode så at sige. Så når du, Jim, vrøvler løs i en tråd om politik, uden tilsyneladende det mindste begreb om tegnsætning, retstavning eller politik, hverken internationalt eller nationalt, så er det helt berettiget at jeg og andre kommenterer det og siger at du er en klovn. Og det er helt tosset, at du efterfølgende tror, at det er dine MENINGER, folk er uenige i og har en mening om. Det er det ikke. Det er selve det, at du siger din mening, hvor den ikke hører hjemme fordi den er for langt ude.
Derudover så handler den her tråd ikke om Off Topic. Hvis man bevæger sig ind i den del af forummet må der uvægerligt gælde lidt friere regler, så har man ikke helle bare fordi man er ny og tonen vil formentlig generelt være lidt grovere end i resten af forummet. Jeg synes ikke at noobs eller andre generelt behandles dårligt her på sitet. Ikke dårligere end nogen andre steder på nettet i hvert fald.

Jim skrev:alfross skrev:Nej, jeg har fortrudt, jeg mener ikke ovenstående indlæg.
Det her er et internetforum og et forum er karakteriseret ved at alle har mulighed for at lufte deres meninger om alverden. Så langt er jeg med. Men der må samtidig være en nedre grænse for hvad der accepteres, uden at det bliver kommenteret. Alle meninger er ikke lige gode så at sige. Så når du, Jim, vrøvler løs i en tråd om politik, uden tilsyneladende det mindste begreb om tegnsætning, retstavning eller politik, hverken internationalt eller nationalt, så er det helt berettiget at jeg og andre kommenterer det og siger at du er en klovn. Og det er helt tosset, at du efterfølgende tror, at det er dine MENINGER, folk er uenige i og har en mening om. Det er det ikke. Det er selve det, at du siger din mening, hvor den ikke hører hjemme fordi den er for langt ude.
Derudover så handler den her tråd ikke om Off Topic. Hvis man bevæger sig ind i den del af forummet må der uvægerligt gælde lidt friere regler, så har man ikke helle bare fordi man er ny og tonen vil formentlig generelt være lidt grovere end i resten af forummet. Jeg synes ikke at noobs eller andre generelt behandles dårligt her på sitet. Ikke dårligere end nogen andre steder på nettet i hvert fald.
Kan undre når nu du er så klog at du ikke deler ud af din store viden i stedet for at være som i børnehaveklassen med at min far er stærkere en din.Modsat dig har jeg mine egne meningers mod hvilket du sikkert kunne lærer lidt af.Som du selv skrev er det ikke let at vurdere om hvorvidt folk er kloge eller dumme ud fra et par indlæg men i dit tilfælde vil jeg nu godt gøre et forsøg.Kan godt være jeg ikke er den skarpeste kniv i skuffen men du er helt klart den sløveste.Har sikkert lavet flere stavefejl mm så hvis du får det bedre af at lege stave politi for at hævde dig selv og skjule din egen usikkerhed og manglende selvværd er du velkommen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster