Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Også selvom jeg har kæreste (og hun lige har haft). 

EWhite skrev:Man kan altid blive venner, det handler bare om, at mindst én af parterne har styr på, hvordan man håndterer en sådan situation. Problemet er selvfølgeligt, hvis den ene har flere følelser involveret end den anden - så bliver det et ulige forhold. Så er det nogle gange bedre at tage en pause, så det hele når at falde til ro. Mine to bedste veninder er mine to eks'er.
Derudover har jeg været i seng flere gange med samtlige af mine veninder - for mig at se, så er sex en nødvendighed i ethvert venskab mellem dreng og pige.Det fungerer ikke at være venner med en lækker pige (eller for en pige at være venner med en lækker fyr), fordi man vil gå og være tiltrukket af hinanden. I et venskab bør ikke være tiltrækning - hverken fra den ene eller den anden part - eller gensidig. Derfor er det bedre at have en masse sex til at starte med og få det 'overstået', så man bare kan være 'venner' bagefter. Nogle af pigerne har jeg været venner med i mange år, uden at vi har knaldet udover lige i starten, mens andre knalder jeg med jævnligt. Det kommer an på, hvordan man håndterer det indbyrdes forhold, men alt er muligt, hvis man har styr på hvad man laver.
Jeg græmmes hver gang jeg hører om mine venner, "der SÅ gerne vil være sammen med deres lækre veninde," eller endnu værre - har et crush på hende men ikke gør noget ved det, og lider inden i hver gang de er sammen. Det er jo ikke er rigtigt venskab, så, og det er egentligt ret tragisk. (gælder også med omvendt fortegn - veninder der har crush på en drengeven, omend det er lidt mere sjældent.)

EWhite skrev:Man kan altid blive venner, det handler bare om, at mindst én af parterne har styr på, hvordan man håndterer en sådan situation. Problemet er selvfølgeligt, hvis den ene har flere følelser involveret end den anden - så bliver det et ulige forhold. Så er det nogle gange bedre at tage en pause, så det hele når at falde til ro. Mine to bedste veninder er mine to eks'er.
Derudover har jeg været i seng flere gange med samtlige af mine veninder - for mig at se, så er sex en nødvendighed i ethvert venskab mellem dreng og pige.Det fungerer ikke at være venner med en lækker pige (eller for en pige at være venner med en lækker fyr), fordi man vil gå og være tiltrukket af hinanden. I et venskab bør ikke være tiltrækning - hverken fra den ene eller den anden part - eller gensidig. Derfor er det bedre at have en masse sex til at starte med og få det 'overstået', så man bare kan være 'venner' bagefter. Nogle af pigerne har jeg været venner med i mange år, uden at vi har knaldet udover lige i starten, mens andre knalder jeg med jævnligt. Det kommer an på, hvordan man håndterer det indbyrdes forhold, men alt er muligt, hvis man har styr på hvad man laver.
Jeg græmmes hver gang jeg hører om mine venner, "der SÅ gerne vil være sammen med deres lækre veninde," eller endnu værre - har et crush på hende men ikke gør noget ved det, og lider inden i hver gang de er sammen. Det er jo ikke er rigtigt venskab, så, og det er egentligt ret tragisk. (gælder også med omvendt fortegn - veninder der har crush på en drengeven, omend det er lidt mere sjældent.)

Leangains7 skrev:Fik engang fortalt dette af en meget klog mand:
Mænd og kvinder kan ikke være venner, de vil bare kneppe.. bum!![]()
Jeg er af samme overbevisning

EWhite skrev:Leangains7 skrev:Fik engang fortalt dette af en meget klog mand:
Ja, netop! Derfor skal man kneppe fra starten og få det overstået og ud af systemet - SÅ kan man være venner!

Leangains7 skrev:Ser ingen fordele i at være venner med en tøs og bruge tid på at hænge ud med dem, heller ikke bagefter sex.
EWhite skrev:Ja, netop! Derfor skal man kneppe fra starten og få det overstået og ud af systemet - SÅ kan man være venner!

EmiloMJ skrev:Leangains7 skrev:Ser ingen fordele i at være venner med en tøs og bruge tid på at hænge ud med dem, heller ikke bagefter sex.
skal det forstås på den måde, at du slet ikke omgås piger du ikke har skumle planer med/har været i seng med?![]()

Leangains7 skrev:EmiloMJ skrev:Leangains7 skrev:Ser ingen fordele i at være venner med en tøs og bruge tid på at hænge ud med dem, heller ikke bagefter sex.
skal det forstås på den måde, at du slet ikke omgås piger du ikke har skumle planer med/har været i seng med?![]()
Det skal forstås på den måde at jeg ikke har behov for at have veninder for føler det er spild af tid og ikke gavner mig på nogen måde. Vil jeg i biffen gør jeg det med venner, skal jeg se bold eller ud og købe lidt tøj, gør jeg det alene eller sammen med venner så kan ikke se formålet med at have en veninde. Det kan selvfølgelig også bare skyldes at jeg ikke har mødt den "rigtige" tøs![]()
Ved nu ikke om det er skumle planer at være tiltrukket af en pige men ja, hvis jeg hænger ud med en pige så er det fordi jeg enten vil have sex eller evt. et forhold.

Dingo skrev:Leangains7 skrev:EmiloMJ skrev:Leangains7 skrev:Ser ingen fordele i at være venner med en tøs og bruge tid på at hænge ud med dem, heller ikke bagefter sex.
Det skal forstås på den måde at jeg ikke har behov for at have veninder for føler det er spild af tid og ikke gavner mig på nogen måde. Vil jeg i biffen gør jeg det med venner, skal jeg se bold eller ud og købe lidt tøj, gør jeg det alene eller sammen med venner så kan ikke se formålet med at have en veninde. Det kan selvfølgelig også bare skyldes at jeg ikke har mødt den "rigtige" tøs![]()
Ved nu ikke om det er skumle planer at være tiltrukket af en pige men ja, hvis jeg hænger ud med en pige så er det fordi jeg enten vil have sex eller evt. et forhold.
Men derfor er det stadig noget vrøvl

Chilli skrev:Mine venner har altid overvejende været hankøn.... Føler nu at jeg er blevet bullshittet rigtig mange gange
EWhite skrev:Leangains7 skrev:Fik engang fortalt dette af en meget klog mand:
Ja, netop! Derfor skal man kneppe fra starten og få det overstået og ud af systemet - SÅ kan man være venner!

Chilli skrev:Har snakket med et par venner om det.. Og de er ikk enige i det i siger... Hvis de så lyver, er det deres egen hovedpine, men jeg vælger at tro på dem... Og så gider jeg slet ikk høre et pip mere om at kvinder ikke kan have et sex-forhold til en mand uden de bliver forelskede.. Vi er tydeligvis ikk de eneste der ikk kan spille efter reglerne...![]()

Borring88 skrev:Personligt kan jeg ikke være nære venner med en fyr uden vi har sex.. derfor er alle de fyre jeg kender kun bekendte jeg måske går i byen med og fester med.
Har én ven lige nu og ham er jeg udelukkende venner med fordi jeg får sex, ellers gad jeg ham ikke.

. og jo, man kan sagtens have kvindelige veninder uden sex involveret.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster