muligheder.
kender i nogle gode hjemmesider med gode opskrifter normale og bb.
tak for svar bb.dk

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Søg alt hvad du kan og tag det første og bedste

mati96 skrev:har jeg nogensinde skrevet det skal være godt lønnet eller spændende, bare ikke de to typer jobs jeg spurgte om forslag til andre job muligheder ikke noget andet

Cirkeline skrev:Jeg har tørt lort op efter alkoholikere og renset div toiletter hos skizofrene. Tag det du kan få og lær at leve med det

mati96 skrev:Cirkeline skrev:Jeg har tørt lort op efter alkoholikere og renset div toiletter hos skizofrene. Tag det du kan få og lær at leve med det
hvad laver du nu.

dgaa1991 skrev:mati96 skrev:Cirkeline skrev:Jeg har tørt lort op efter alkoholikere og renset div toiletter hos skizofrene. Tag det du kan få og lær at leve med det
hvad laver du nu.
faktisk rimelig relevant tankegang du har dig

Hvis du har lidt talent kan du tjene ok på det 

Friche skrev:Kender du ikke nogen der har et mobildisko? Tag med dem ud og hjælp dem lidt og lær at bliv dj, så søg ind på nogle klubber senereHvis du har lidt talent kan du tjene ok på det

dgaa1991 skrev:mati96 skrev:Cirkeline skrev:Jeg har tørt lort op efter alkoholikere og renset div toiletter hos skizofrene. Tag det du kan få og lær at leve med det
hvad laver du nu.
faktisk rimelig relevant tankegang du har dig

mati96 skrev:
lidt lære man faktisk i skolen.

Stenalt skrev:mati96 skrev:
*lærer

mati96 skrev:Friche skrev:Kender du ikke nogen der har et mobildisko? Tag med dem ud og hjælp dem lidt og lær at bliv dj, så søg ind på nogle klubber senereHvis du har lidt talent kan du tjene ok på det
alternativ ide som egentlig ikke lyder helt ringe tak for svaret friche

mati96 skrev:Stenalt skrev:mati96 skrev:
*lærer
*Lærer

Bjarke Andersen skrev:mati96 skrev:Stenalt skrev:mati96 skrev:
*lærer
*Lærer
lærer*
I den oprindelige sætning står ordet som et verbum og det står ikke som første ord på en linje, eller efter punktum, så det skal ikke være med stort.
Lad nu være med det flueknepperi, især når du gør det forkert

Mharritz skrev:evt hør dit lokale fitnesscenter om de mangler en til at gøre lidt rent dernede. selvom det også er lidt lort så kan man vende dem om og sige at man er i et fedt miljø og man kommer helt sikkert itl at møde en masse nye mennesker i centret ved det.

Nikonator skrev:mati96 skrev:Friche skrev:Kender du ikke nogen der har et mobildisko? Tag med dem ud og hjælp dem lidt og lær at bliv dj, så søg ind på nogle klubber senereHvis du har lidt talent kan du tjene ok på det
alternativ ide som egentlig ikke lyder helt ringe tak for svaret friche
Eftersom der er så mange DJ's på markedet, som gør det gratis er der ikke mange penge i det. Tag en bid af det sure æble, få et af de lidt ærgerlige arbejde.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster