Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

The Dane skrev:Altså, det er jo godt 1½ år(lidt over), og SÅ meget sker der vel heller ikke på den tid
Og man kan da godt se forskel, der er da kommet noget mere masse på. Og som der er blevet sagt: Hvad siger styrken så nu i forhold til for 1½ år siden?

Bone-14 skrev:The Dane skrev:Altså, det er jo godt 1½ år(lidt over), og SÅ meget sker der vel heller ikke på den tid
Og man kan da godt se forskel, der er da kommet noget mere masse på. Og som der er blevet sagt: Hvad siger styrken så nu i forhold til for 1½ år siden?
Uanset hvad, der burde have sket mere på halvandet år. Helt klart.

Bone-14 skrev:The Dane skrev:Altså, det er jo godt 1½ år(lidt over), og SÅ meget sker der vel heller ikke på den tid
Uanset hvad, der burde have sket mere på halvandet år. Helt klart.

MikkelAW skrev:men synes ikke det ses at det har båret frugt.

MikkelAW skrev:Da jeg tog de gamle billeder vejede jeg vil omkring de 80kg. Mine arme var omkring 38cm.
Vejer jeg mig nu siger vægten omkring 85, armene måler omkring 41cm, og jeg tager nu 110kg i bænk som maks, hvor jeg dengang tog 85kg maks.
Så på sin vis er der sket noget, men jeg ser det bare ikke på billederne. Når jeg kigger på billederne synes jeg ligeså godt de kunne være taget med en uges mellemrum, og så har jeg på følelsen af at sådan ville andre også se mig.
De gamle billeder er 1½ år siden, nej jeg har ikke kørt kostprogram til punkt og prikke, det samme gælder træningsprogram. Så måske er det vel min egen skyld. Men i bund og grund føler jeg virkelig jeg har lagt kræfter i det. At jeg har haft perioder hvor det er kørt super og alt er blevet kørt efter programmerne. Jeg føler endda selv at jeg har fanget mig i at sige "Nu tager jeg det seriøst, nu bliver det gjort sådan og sådan her hvis det skal lykkedes", men synes ikke det ses at det har båret frugt.

Humleboy87 skrev:Der er helt klart kommet mere masse på... så der er da sket lidt

TheCzech skrev:Hånden på hjertet, har du så trænet hårdt nok, når du har været i centeret?
Har du været god nok til passe din søvn?
Har du spist nok og fornuftigt?
Hvis du med 100% sandhed bag ordene kan sige ja til disse 3, så er det sgu utroligt, der ikke er sket mere på 1½ år.

MikkelAW skrev:Jeg er snotdum, jeg kan ikke finde ud af at sammensætte en ordentlig kostplan eller et træningsprogram, det er der jeg har min største svaghed.

ØbroMorten skrev:MikkelAW skrev:Jeg er snotdum, jeg kan ikke finde ud af at sammensætte en ordentlig kostplan eller et træningsprogram, det er der jeg har min største svaghed.
Nu er du altså lidt for hård ved dig selv. Hvis du føler du mangler viden, så læs nogle artikler.
Men mit indtryk af dig siger mig at du ikke mangler basisviden, men at du er meget selvkritisk?

Andars skrev:Jeg vil anbefale dig at gøre brug af et program. Jeg kender et par stykker der har fået fede resultater med "Større arme på 12 uger". Prøv det. Du vil helt sikkert opleve fremgang som kan være med til at genskabe din motivation.
Ud fra din kostplan at dømme spiser du alt for lidt. Din kostplan kunne være en kostplan til cut.

MikkelAW skrev:Andars skrev:Jeg vil anbefale dig at gøre brug af et program. Jeg kender et par stykker der har fået fede resultater med "Større arme på 12 uger". Prøv det. Du vil helt sikkert opleve fremgang som kan være med til at genskabe din motivation.
Ud fra din kostplan at dømme spiser du alt for lidt. Din kostplan kunne være en kostplan til cut.
Men det er netop det jeg mener. Jeg kan virkelig ikke se hvad jeg burde putte på kostplanen for at øge proteinindtaget osv.

MikkelAW skrev:Andars skrev:Jeg vil anbefale dig at gøre brug af et program. Jeg kender et par stykker der har fået fede resultater med "Større arme på 12 uger". Prøv det. Du vil helt sikkert opleve fremgang som kan være med til at genskabe din motivation.
Men det er netop det jeg mener. Jeg kan virkelig ikke se hvad jeg burde putte på kostplanen for at øge proteinindtaget osv.

MikkelAW skrev:Men det er netop det jeg mener. Jeg kan virkelig ikke se hvad jeg burde putte på kostplanen for at øge proteinindtaget osv.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster