Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MadPanda skrev:Gået i stykke hvordan? Tabt på gulvet et utal af gange? Eller hardwaren som går i stykker? Er det hardwaren er der vel reklamation på begge maskiner?
Som studerende kan du få 6 % i rabat hos Humac, Eplehuset og Applestore. Det er da værd at tage med.

Lange skrev:Once you go Mac, You never go back.
Har selv modellen før den og har aldrig været så glad for en cpu som jeg er for min MBP.

Mussetrussen skrev:Det The Rookie laver er nærmest kunst. Det' sgu smukt

Har selv modellen før den og har aldrig været så glad for en cpu som jeg er for min MBP.

BIF64 skrev:Hej. Jeg har indenfor de seneste 2 år haft to Windows computere som begge er gået i stykker. Jeg overvejer derfor køb af Mac, da jeg hører at det fungerer væsenligt bedre. Prisen er selvfølgelig derefter, men jeg har fundet denne:
http://www.elgiganten.dk/product/pc-har ... 13-3-md101
Den skal bruges til studie, lidt FM2013 og generelt netbrug.
Hvad siger I? Er den noget værd til prisen?

StefanVestergaard skrev:Har selv lige købt sådan en baby - som min første mac - og wow jeg blev hurtigt glad for den !!

Milky skrev:Den kan godt køre FM13.

BIF64 skrev:Milky skrev:Den kan godt køre FM13.
Men er det på optimalt niveau? Jeg har haft computere der kun kan have 2-3 ligaer med og hvor loadtiderne er utrolig lange.

BIF64 skrev:Samme model?
Hvad er godt? Hvad er mindre godt?
Har du prøvet nogle få spil på den?

Assault skrev:Lange skrev:Once you go Mac, You never go back.
100 % enig !

s0enice skrev:Lange skrev:Once you go Mac, You never go back.
Du har aldrig været så glad for CPU'en???

splintie skrev:Assault skrev:Lange skrev:Once you go Mac, You never go back.
100 % enig !
CPU'en er en komponent der findes inde i din MacBook. Den findes også i alle andre computere. Det er ikke en forkortelse for computer.
Enough rant...
OT:
Det lyder til du har været meget uheldig med dine PC'er. Selv skifter jeg kun min computer når der er brug for det(ca. hvert 4.-5.år)
Selv syntes jeg MBP's virker rigtig lækre, men jeg ville nok aldrig købe en. Jeg syntes ikke man får nok for pengene, som man gør sammenlignet med en Windows PC. Men for at få mest ud af sin PC, kræver det også man sætter sig ind i hardwaren - det sparer Apple en for
Derudover ville jeg nok aldrig kunne vænne mig til at bruge en Mac, da jeg har brugt en Windows PC stort set alle min vågne timer i 8-9 år ;)

RasmusW skrev:En mac kører spil ganske udmærket, upåklageligt faktisk for de flestes vedkommende.
Men hold dig fra Humac - de pisser på garantien og ignorerer ombudsmanden og enhver anden, som vil hjælpe dig - det bliver kun endeløst bøvl og regninger

Neertoft skrev:s0enice skrev:Lange skrev:Once you go Mac, You never go back.

Lange skrev:Neertoft skrev:s0enice skrev:Lange skrev:Once you go Mac, You never go back.
Godt i kam få lidt geek laughs ud af det.![]()
OP forstod hvad jeg mente. Skrev cpu fordi jeg ikke gad skrive computer på min telefon.

Euphorica skrev:splintie skrev:Derudover ville jeg nok aldrig kunne vænne mig til at bruge en Mac, da jeg har brugt en Windows PC stort set alle min vågne timer i 8-9 år ;)
Jo, du ville. Det tager ingen tid at vænne sig til sådan en badboy. Da jeg købte min for et år siden var jeg helt på den, men det gik hurtigt slag i slag, og nu kører bussen bare på fuld skrue. Det er bare pisse lækkert.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster