Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

?
nesnah91 skrev:Du tager vel ikke i fitten for at møde nye venner?

nesnah91 skrev:Du tager vel ikke i fitten for at møde nye venner?

marc0911 skrev:Det er sgu da bedre end mig!
Jeg er 17, og jeg ender altid med at snakke med krudt containerne eller 25-30 årig kvinder...
Hvor ikke hun køn på min egen alder??
Et lille center, hvor det er de samme du ser dagligt gør også tingene nemmere, som 8800 siger
det er sådan set lige meget, om de er på krudt eller ej. Hver sin mening og hvordan man gør tingene.
- det skal nok komme hvis du bare er udadvendt og åben 

Selvom mine løft ikke er noget mindeværdigt, er det stadig noget jeg får komplimenter på, i FW
Snak bare lidt, uden at gå folk på nerverne
Vær venlig, spørg pænt om du skal spotte, eller om de vil spotte dig 
ej okay, men mange da. Så det skal nok komme

holstc skrev:Som mange andre er inde på, kan du altid spørge eller tilbyde at spotte en person. Det er en let måde at komme i kontakt med andre på.
En anden måde kunne være at rose en person for hans eller hendes løft. Folk kan så godt lide at blive komplimenteret.
hahaha

Clemmen skrev:holstc skrev:Som mange andre er inde på, kan du altid spørge eller tilbyde at spotte en person. Det er en let måde at komme i kontakt med andre på.
En anden måde kunne være at rose en person for hans eller hendes løft. Folk kan så godt lide at blive komplimenteret.
"flot løftet, kommer du tit her?"hahaha

ULTIMFIGHTER skrev:Clemmen skrev:holstc skrev:Som mange andre er inde på, kan du altid spørge eller tilbyde at spotte en person. Det er en let måde at komme i kontakt med andre på.
"flot løftet, kommer du tit her?"hahaha
flotte glutes, squatter du tit?

Myhre skrev:Hjælp folk hvis de kører på de sidste sæt - stil dig tilfældigt bagved og spørg hvor mange vedkommende mangler (reps)

?

Myhre skrev:Hjælp folk hvis de kører på de sidste sæt - stil dig tilfældigt bagved og spørg hvor mange vedkommende mangler (reps)
Og så kommer man naturligt i snak med folk.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster