Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Megadondeath skrev:Jeg spiser enormt meget og jeg tager aldrig på.
Megadondeath skrev:Jeg har prøvet mange gange i perioder at træne for at få større muskler, men jeg har altid maks taget 1-1.5 kg på, som følge af træning i måske et halvt år - 3 måneder.
Megadondeath skrev:Jeg har ikke brug for at høre "Spis MERE, og træn mere", for jeg spiser rigtig meget i forvejen, og jeg tager simpelthen ikke på af det (det ryger direkte ud i den anden ende).

Megadondeath skrev:Og ja, jeg spiser varieret. Altid rugbrød, aldrig lyst brød. Masser af proteiner, og kulhydrater.
Tun og og fibre gør dig utroligt mætte, derfor kan du ikke spise en skid 

Megadondeath skrev:Jeg har ikke brug for at høre "Spis MERE, og træn mere", for jeg spiser rigtig meget i forvejen, og jeg tager simpelthen ikke på af det (det ryger direkte ud i den anden ende).
tusind tak!

Megadondeath skrev:Jeg ved godt det ikke er meget i forhold til folk der pumper, men i forhold til alle dem jeg omgås, som har en "normal krop", er det mere end dem.
Jeg lytter skam til jeres råd. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal spise mere end jeg har plads til, derfor ville jeg høre om et produkt der kan assistere mig?
Nu må I heller ikke løbe ud af et sidespor.. Det var jo egentlig bare det der var mit spørgsmål

Megadondeath skrev:Jeg skal ikke have franskbrød under armene og tyrenakke, så det er ikke det i skal gå ud fra.

Megadondeath skrev:Det er da sjovt som folk tror at de kender mig, og siger jeg er endnu en der tror jeg spiser meget.

Megadondeath skrev:Det er da sjovt som folk tror at de kender mig, og siger jeg er endnu en der tror jeg spiser meget.
En normal dag ser sådan ud: morgenmad 2 skiver rugbrød, frokost 4 skiver / pasta med kødsovs / noget tilsvarende, mellemmåltid 2 skiver rugbrød, aftensmad (det er her jeg spiser mest) det kommer an på hvad jeg får, men hvis der står kød på menuen så omkring 200g, med en ordentlig omgang kartofler til, salat og bruschetta. inden jeg går i seng spiser jeg 2 skiver rugbrød.
Dertil kommer alt drikke, som jeg ikke lige kan beskrive nærmere, men primært juice / meget vand / en gang i mellem sodavand.
Det ser her ud som om at min kost primært består af rugbrød. Det gør den også i mange tilfælde, men der kan også komme andet som erstatning, sandwich, rester fra middagsmad osv. Det er bare for at give en ide om mængden jeg spiser.
Det skal lige siges at jeg ikke er interesseret i at være pumpet!
Jeg skal ikke have franskbrød under armene og tyrenakke, så det er ikke det i skal gå ud fra.
Jeg vil bare gerne have en "normal" krop, da jeg er meget tynd. Jeg skal ikke have kæmpe muskler, vil bare gerne ligne en normal dreng på min alder. Derfor mener jeg at jeg spiser rigeligt (spiser langt mere end de fleste af mine venner).
kunne godt overveje at købe noget proteinshake, hvis det er det I mener der hjælper mest på at tage på.
Jeg håber vi kan holde en positiv attitude herinde, vil ikke piske en stemning op, bare fordi jeg er ny

Megadondeath skrev:Super fede indlæg, er rigtig glad for dem
Hvad hvis jeg nu drikker 1 liter kakao om dagen? Eller vil det være usundt? Jeg har det ikke særlig godt med mælk nemlig, så kakao ville være en del bedre. Skal det være fedtfattig mælk eller mælk med fedt i?
Og er det godt at spise lyst brød / ost osv?
Når nu jeg indtager flere kalorier, vil det så ikke også sætte sig som fedt?
Det er ikke den hårdeste træning jeg dyrker, og det har jeg heller ikke i sinde.
Jeg er kun ude på at få en "normal" muskelmasse, da min er meget lav.

Jeg ved godt det ikke er meget i forhold til folk der pumper,

Megadondeath skrev:Hvordan med brød?
Hvilke brød-typer er bedst at spise?
Rugbrød, franskbrød, toastbrød. Og hvilke bør man undgå

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster