Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 68168 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049963 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
ckp2906 skrev:De Db bp hun laver, ligner lidt en blanding af bp og flyes .. Am i wrong?
Vild form ellers
ckp2906 skrev:De Db bp hun laver, ligner lidt en blanding af bp og flyes .. Am i wrong?
The Juice skrev:ckp2906 skrev:De Db bp hun laver, ligner lidt en blanding af bp og flyes .. Am i wrong?
Også bedre kendt som db fly press. De er Supertrainer SandyFrink approved, FYI.
The Juice skrev:Sandy laver dem ikke helt på samme måde, men ideen om at have let bøjede albuer i bunden og strakte i albuer i toppen af et sæt flies er generelt hensigtsmæssigt frem for at udføre dem med låste albueled.
Martin88 skrev:Har også lavet db fly presses som det nævnes i tråden her, det giver alvorlige DOMS og man skal sørge for at alve dem ordenligt!
Tilgengæld voksede mit chest ret kraftigt af det - som i den kraftigste vækst jeg nogensinde har oplevet..
sund skrev:"Se hvordan Anja træner op til DM i Classic Bodybuilding"
Hvad er "Classic Bodybuilding"?
Findes der: "New Bodybuilding"?
Hvad er forskellen?
På forhånd mange tak
ckp2906 skrev:Martin88 skrev:Har også lavet db fly presses som det nævnes i tråden her, det giver alvorlige DOMS og man skal sørge for at alve dem ordenligt!
Tilgengæld voksede mit chest ret kraftigt af det - som i den kraftigste vækst jeg nogensinde har oplevet..
Æææh så du mener at øvelsen er ensbetydende med DOMS?
ckp2906 skrev:The Juice skrev:ckp2906 skrev:De Db bp hun laver, ligner lidt en blanding af bp og flyes .. Am i wrong?
Også bedre kendt som db fly press. De er Supertrainer SandyFrink approved, FYI.
Må blankt indrømme, jeg ikke har stødt på den øvelse før...
Sandy approved?? Gotta try it out !
RikkeM skrev:Nogen der ved hvilken plads hun fik til DM? (:
classicgym skrev:Sådan Anja way to go..det ser kanon ud , og sikke et fedt center du træner i
Team Classicgym.
classicgym.dk
Friche skrev:Fed video og rigtigt flot form
Hoosier skrev:Lækker form!
MC skrev:Lækker video
Andersbr skrev:Fed video, synes det fungerer rigtig godt! Flot form Anja 8)
Ps. Det ser ud til at powergym/Classic gym virkelig har fået et løft
TheCzech skrev:Nu hvor du er her, Anja:
Rigtig flot form du fremviste til DM!
Hvad er dine videre planer nu? Både med hensyn til konkurrencer, og hvad du vil fokusere på om i den kommende off season.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster