Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheFatboy skrev:Ja.
Nu ser jeg ellers ikke sådan noget. Faktisk aldrig. Virkelig. Men jeg har måttet erkende, at det er det mest underholdende på TV sådan en hverdagsaften. Pinligt, pinligt.
Ser i det?

Bnaz skrev:Jeg har aldrig set det, men alle omkring mig snakker om det. Hvad går det ud på?

Birkkjaer skrev:Bnaz skrev:Jeg har aldrig set det, men alle omkring mig snakker om det. Hvad går det ud på?
Det handler om en gruppe drenge og en gruppe piger der bliver sat på et hotel for at feste og drikke. Derefter skal de finde sig en partner. Den skal de så holde fast i til sidst på ugen hvor det er parsermoni(staves). Den der ikke har nogen partner ryger ud

Dingo skrev:Birkkjaer skrev:Bnaz skrev:Jeg har aldrig set det, men alle omkring mig snakker om det. Hvad går det ud på?
Det handler om en gruppe drenge og en gruppe piger der bliver sat på et hotel for at feste og drikke. Derefter skal de finde sig en partner. Den skal de så holde fast i til sidst på ugen hvor det er parsermoni(staves). Den der ikke har nogen partner ryger ud
Altså der er altid en pige eller dreng i overskud (der kommer nye folk løbende og det er skiftevis en pige eller en dreng der ryger ud), så der er hver uge en person der skal vælge mellem 2 folk og altså smide en ud
Jeg følger sgu med i det skidt, jeg synes det er fin underholdning ... masser af bitcheri, backstabbing og gode damer med store patter

Bnaz skrev:Jeg har aldrig set det, men alle omkring mig snakker om det. Hvad går det ud på?

Birkkjaer skrev:
Jeg tror næsten alle herinde ser det.
IMO er det det bedste underholdningsprogram lige pt.
Og må erkende at nogle af pigerne ser okay ud

Niels1 skrev:Jeg har aldrig set det før, men folk virker til at være rimelig meget oppe at køre over det.
Der kommer nogle fra Paradise af på fredag, og skal være gæstebartendere på byens diskotek!

Vi kan jo ikke allesammen sidde og se De unge Mødre og Sex and the City hver dagMoqensen skrev:I kan seriøst ikke mene at I synes det er godt?
Det er da det værste pis der længe er blevet sat på fjernsyns programmet. Magen til lort skal man fandme lede længe efter. Føj siger jeg bare!!!

Dingo skrev:Vi kan jo ikke allesammen sidde og se De unge Mødre og Sex and the City hver dagMoqensen skrev:I kan seriøst ikke mene at I synes det er godt?
Det er da det værste pis der længe er blevet sat på fjernsyns programmet. Magen til lort skal man fandme lede længe efter. Føj siger jeg bare!!!

TheFatboy skrev:Dingo skrev:Vi kan jo ikke allesammen sidde og se De unge Mødre og Sex and the City hver dagMoqensen skrev:I kan seriøst ikke mene at I synes det er godt?
Hahahahaha
Jeg ser faktisk Sex og Byen.

Så zapper man jo bare pænt videreMoqensen skrev:[Jeg kan virkeligt ikke begribe at folk kan finde Paradise Hotel interessant. Og de mennesker (hvis man kan kalde dem det) der melder sig til programmet, er mindst lige så ynkelige som selve programmet er.

Dingo skrev:Så zapper man jo bare pænt videreMoqensen skrev:[Jeg kan virkeligt ikke begribe at folk kan finde Paradise Hotel interessant. Og de mennesker (hvis man kan kalde dem det) der melder sig til programmet, er mindst lige så ynkelige som selve programmet er.

Moqensen skrev:Dingo skrev:Så zapper man jo bare pænt videreMoqensen skrev:[Jeg kan virkeligt ikke begribe at folk kan finde Paradise Hotel interessant. Og de mennesker (hvis man kan kalde dem det) der melder sig til programmet, er mindst lige så ynkelige som selve programmet er.
Hvordan zapper man forbi pigerne i klassen der diskuterer paradise?

Næh man gør da som enhver rigtig mand ville gøre.. Glor på deres patter! man kan for helvede ikke koncentrere sig om hvad de siger samtidigt med at man kan se på patter.. mm patter..TheFatboy skrev:Moqensen skrev:Dingo skrev:Så zapper man jo bare pænt videreMoqensen skrev:[Jeg kan virkeligt ikke begribe at folk kan finde Paradise Hotel interessant. Og de mennesker (hvis man kan kalde dem det) der melder sig til programmet, er mindst lige så ynkelige som selve programmet er.
Smæk dem en i synet med pegepinden

SÅÅÅDAN!! bedre kan det ikke sigesAtombomben skrev:Næh man gør da som enhver rigtig mand ville gøre.. Glor på deres patter! man kan for helvede ikke koncentrere sig om hvad de siger samtidigt med at man kan se på patter.. mm patter..TheFatboy skrev:Moqensen skrev:Dingo skrev:Så zapper man jo bare pænt videreMoqensen skrev:[Jeg kan virkeligt ikke begribe at folk kan finde Paradise Hotel interessant. Og de mennesker (hvis man kan kalde dem det) der melder sig til programmet, er mindst lige så ynkelige som selve programmet er.
Smæk dem en i synet med pegepinden

8800 skrev:Helt seriøst, hvis man ser det pis har man da et prob... Det er min meningDet bliver vel sendt samtidig med 22-nyhederne? Måske i ville få mere ud af at se det.
Har set et halvt afsnit i denne sæson og det var jo bare teenageudskejelser.

8800 skrev:Helt seriøst, hvis man ser det pis har man da et prob... Det er min meningDet bliver vel sendt samtidig med 22-nyhederne? Måske i ville få mere ud af at se det.

Backbone skrev:8800 skrev:Helt seriøst, hvis man ser det pis har man da et prob... Det er min meningDet bliver vel sendt samtidig med 22-nyhederne? Måske i ville få mere ud af at se det.
Fuldstændigt enig. Komplet waste of time. Tror selv DK4 er mere underholdende

Dingo skrev:Birkkjaer skrev:Bnaz skrev:Jeg har aldrig set det, men alle omkring mig snakker om det. Hvad går det ud på?
Altså der er altid en pige eller dreng i overskud (der kommer nye folk løbende og det er skiftevis en pige eller en dreng der ryger ud), så der er hver uge en person der skal vælge mellem 2 folk og altså smide en ud
Jeg følger sgu med i det skidt, jeg synes det er fin underholdning ... masser af bitcheri, backstabbing og gode damer med store patter

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster