Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1490
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1488

Følg bodybuilding.dk på

problemer med forældrene

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

hver eneste fucking gang der er fest i gaden synes min far at jeg skal i byen og drikke mig banke lam, og han bliver skide mobset når jeg siger til ham at jeg ikke vil drikke pga jeg vil passe min træning, så blir man kaldt asoscial og alt muligt hyggeligt. Men hvad gør jeg ved det ? lukker ørene komplet ? eller siger til ham at det er min beslutning og at han skal passe sig selv?

Reputation point: 40

Træner her: Mana Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 125.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Billede

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

tak for reminder om at jeg whiner en del ;) MEN jeg er bare træt af at blive truet med bål og brand over at jeg ikke gider at drikke mig lam

Styrkeliste

vær dog ligeglad... Hvis jeg var dig, ville jeg ikke engang tænke over det, og bare tag det som en joke.

Sig til ham, at han må passe sig selv, og blande sig uden om, hvilke valg du tager på den front. Det er jo ikke hans "job" at vælge hvornår du skal i byen, samt bestemme om du skal indtage alkohol eller ej. Må han vel kunne forstå. :)
SONNE IS SHINING AND SO ARE YOU
Brugeravatar

Reputation point: 395

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 157.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 227.50

nope :/ fatter han bjælde af.... og hver gang jeg så går op og træner eller slapper af ved tv eller pc bliver jeg kaldt alt muligt hyggeligt f.eks. narkoman og ludoman..

Styrkeliste

begynd at drikke, for alvor. Drik dig komplet abe og snif dig blæst hver weekend, og start slagsmål og få en flok voldsdomme og stjæl en bil eller to. Mød stiv op i skolen, bræk dig udover din lærer og knald ham i gulvet når han skælder dig ud. Hvis det er en kvinde, så rag hende på patterne.

Seriøst, din far må være på verdens mest gennemførte omvendt-trip i Danmarkshistorien. De fleste forældre i dag tigger og beder deres børn om at feste mindre, dyrke mere sport og tage dem selv seriøst. Men din far vil have en stiv brian-søn, så hey.. - giv ham det i et halvt år, og se om skifter mening.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

A Menace To Chicken skrev:begynd at drikke, for alvor. Drik dig komplet abe og snif dig blæst hver weekend, og start slagsmål og få en flok voldsdomme og stjæl en bil eller to. Mød stiv op i skolen, bræk dig udover din lærer og knald ham i gulvet når han skælder dig ud. Hvis det er en kvinde, så rag hende på patterne.

Seriøst, din far må være på verdens mest gennemførte omvendt-trip i Danmarkshistorien. De fleste forældre i dag tigger og beder deres børn om at feste mindre, dyrke mere sport og tage dem selv seriøst. Men din far vil have en stiv brian-søn, så hey.. - giv ham det i et halvt år, og se om skifter mening.

+1

Jeg synes sq også det lyder underligt :-k Hvem er jer er så mest moden!? #-o
Billede
Vane, Variation samt Vilje = Victory
Min logbog: project-swoleness-t56471.html

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00

Billede
Brugeravatar

A Menace To Chicken skrev:begynd at drikke, for alvor. Drik dig komplet abe og snif dig blæst hver weekend, og start slagsmål og få en flok voldsdomme og stjæl en bil eller to. Mød stiv op i skolen, bræk dig udover din lærer og knald ham i gulvet når han skælder dig ud. Hvis det er en kvinde, så rag hende på patterne.

Tror det er mere og mere udbredt. Mine forældre vil også gerne have mig til at gå mere i byen og drikke...

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Hmm.. undrer mig om han selv er typen der aldrig har dyrket nogen form for motion??

Det kunne vel ikke være fordi han har en eller anden form for underligt mindreværdskompleks, hvor han ikke vil have at du bliver til mere end ham!! Ellers giver det jo totalt ingen mening :-k
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Mine forældre ville klart have foretrukket at jeg havde dyrket fanatisk bodybuilding, steroider inklusive, frem for al det lort jeg bød dem med druk, stoffer, vold og kriminalitet. But then again, mit tilfælde er selvfølgelig ekstremt.

:whistle:
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Det kan jo bunde i at din far er bekymret for dit socialliv :) Ikke at du ikke har noget, men det er jo "normalt" at unge mennesker går i byen og drikker sig lamme.
Selvfølgelig er det irriterende at han prikker til dig, men get over it. Vær glad for at din far snakker til dig :wink:
"DON'T HATE ME CUZ I'M STRONG & PRETTY"
Brugeravatar

Reputation point: 50

Geografisk sted: Næstved

Træner her: HGVS

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00

han snakker ikke til mig :b han får spontane flip/udbrud af og til og bliver mobset når jeg værfer det a og bare fotæller ham hvordan landet ligger.. er osse pænt træt af at han evigt og altid har holdningen "find dig nu noget andet du vil lave, for du blir aldrig frømand"-.- så han har ikke tiltro til mine evner mht træning og sådan

Styrkeliste

G.I Joe skrev:han snakker ikke til mig :b han får spontane flip/udbrud af og til og bliver mobset når jeg værfer det a og bare fotæller ham hvordan landet ligger.. er osse pænt træt af at han evigt og altid har holdningen "find dig nu noget andet du vil lave, for du blir aldrig frømand"-.- så han har ikke tiltro til mine evner mht træning og sådan

Så kan du jo bare gå og vente på, at du kan flytte hjemmefra om et par år :?
EDIT: Der står du er 19 år i din profil. Hvorfor ikke bare flytte og evt. cutte kontakten i noget tid?
Billede
Vane, Variation samt Vilje = Victory
Min logbog: project-swoleness-t56471.html

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00

fordi jeg ikke lige har overskud til at rive rødderne op og bevæge mig ud i verdenen, så kan jeg bedre kapere at ta et par skænderier i løbet af dagen

Styrkeliste

min mor er det samme. jeg er næsten 16 ( 3 dage endnu :dance: ) men jeg har da også lavet noget ballade. og nu hvor jeg går op i hva jeg putter i hoved og min træning og holder stædig fast i det, er der også noget galt.

men jeg syntes bare at det er sjovt, når hun så snakker med andre om mig så virker hun næsten stolt over det....

men prøv og mød stiv i skole nogle gange ( evt fake det, så det ikke fucker træningen :D ) så tror jeg han får set græsset på den anden side ;)

Reputation point: 10

Geografisk sted: Nordsjælland

Træner her: Frederikssund Motion Center ApS
FitnessWorld Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

:goodpost:
Brugeravatar

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste

han er ret underlig, det må jeg gi jer ret i xD... men jeg ved bare ikke helt hvordan jeg skal håndtere ham.. egentligt vil jeg helst rykker rødderne op,hoppe i flåden og aldrig se ham igen...

Styrkeliste

Jeg synes du skal lytte til din far, ikke sagt at du skal gøre hvad han syntes, men han må have en god grund til at sige det til dig. Spørg ham hvorfor og kræv et svar af ham, hvis han ikke kan komme med fornuftige argumenter kan du tage den derfra. Du skal ikke bryde kontakten til ham eller afvise ham, her virker det åbenbart til at du er den voksne. Langt, langt de fleste forældre er altid bekymrede for deres børn. Men ved at anerkende ham og gå i dialog med ham vil han med tiden forstå at du står fast på det du mener og det vil han komme til at respektere.

A Menace To Chicken skrev:Mine forældre ville klart have foretrukket at jeg havde dyrket fanatisk bodybuilding, steroider inklusive, frem for al det lort jeg bød dem med druk, stoffer, vold og kriminalitet. But then again, mit tilfælde er selvfølgelig ekstremt.

:whistle:

Tænk at du har været sådan en bandit-krabat
Brugeravatar

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

G.I Joe skrev:fordi jeg ikke lige har overskud til at rive rødderne op og bevæge mig ud i verdenen, så kan jeg bedre kapere at ta et par skænderier i løbet af dagen

Så hedder det jo dagens ret og husets whine :lol:

Reputation point: 5

Du kunne fortælle ham, at han er en dårlig far, da han opfordrer dig til at drikke alkohol og endda at blive fuld. Hvis han er bekymret for dit socialliv, så prøv at få ham til at fortælle det til dig, hvis altså du kan håndtere den slags ord ligefrem, ellers må han pakke det ind på en anden måde, antaget det er hans bekymring. Ellers kunne du jo ignorere ham. Fortælle ham om livsstilsygdomme der kan udvikle sig i hans krop, hvis han ikke dyrker motion selv. Du kunne også være meget flabet over for ham eller bare tage styringen. Personligt ville jeg flytte hjemme fra.

Geografisk sted: Aalborg

Ligegyldig topic det var helt sindsygt.

Geografisk sted: København - Nørrebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 185.00

Har ikke læst alle comments, men Hr. Joe, og resten af dem der læser den her tråd. Når der er nogen der siger til mig, du bliver aldrig jæger, du pyldre for meget, alt sådan noget... Min mor er nok den værste, men hver gang jeg så presser mig selv, tænker jeg: "Fordi DU sagde jeg ikke kunne" vend spanden på hovedet, og brug det de slyger i hovedet på dig til at løbe de ekstra 100 meter, svømme den sidste bane, eller tage den sidste rep i træningscenteret, det virker for mig ihvert fald

Geografisk sted: Aars

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Dødløft: 100.00

saskia skrev:Ligegyldig topic det var helt sindsygt.

Det er under off-topic så kan ikke se hvorfor du whiner..
Brugeravatar

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Dødløft: 200.00

Hvis han er whisky entusiast eller lign. så tag hans dyreste flaske, tag i byen, gør med den hvad du vil, tag den tomme flaske med hjem og stil den på køkkenbordet til om morgenen.

Ellers kan det jo faktisk være at du er blevet meget indelukket grundet bb. Jeg har da også set folk der er blevet helt ensporet af det, og nærmest ikke er sociale grundet træning og kost. Kan jo være det bunder i en form for bekymring om dit sociale ve og vel.
Løft til DM RAW 2012, junior - 105:
Squat: 170kg
Bænkpres: 145kg - Danmarks rekord '12
Dødløft: 195kg

Startet træning efter et lille års pause.
DM RAW '14 vi ses!
Brugeravatar

Geografisk sted: langeskov

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Dødløft: 165.00

Casper H. skrev:Ellers kan det jo faktisk være at du er blevet meget indelukket grundet bb. Jeg har da også set folk der er blevet helt ensporet af det, og nærmest ikke er sociale grundet træning og kost. Kan jo være det bunder i en form for bekymring om dit sociale ve og vel.

+1
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar

Reputation point: 15

Davs du :)

Jeg kan sku sagtens sætte mig ind i din situation - men her kommer rådet :D

Tage i byen !!! - Du behøver ikke at drikke dig bankelam, men tage med for hyggen skyld :) Folk må sku respektere at du vil passe på din krop, men for ikke at virke asocial, så tage med i byen og bestil nogle få øl eller vand i stedet - self... det er altid sjovere at drikke igennem men det er som med slik; Skide godt i kort tid, og så er der en masse problemer og træning bagefter.

Så... hold dig til et par enkelte øl eller straight vand ( billigt, du har det ikke dårligt dagen efter - hverkan kropsligt eller psykisk over at have forgiftet din krop og tømt pengepungen, vedligeholdt og evt. opnået nye sociale relationer og alt i alt haft en god aften )

CS

Styrkeliste
- Dødløft: 130.00

Min mor sagde også her i fredags at hun var glad for jeg tog i byen med vennerne.. "Man skal også have det sjovt og hygge sig engang imellem, så alt ikke går op i, ja, du ved, det der træning" :blink: Jeg synes ellers jeg drikker ret så tit, men ok, min mor er lidt speciel :hihi:
Brugeravatar

Reputation point: 15

Træner her: Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 192.50

Næste

Tilbage til Off topic