Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

A Menace To Chicken skrev:begynd at drikke, for alvor. Drik dig komplet abe og snif dig blæst hver weekend, og start slagsmål og få en flok voldsdomme og stjæl en bil eller to. Mød stiv op i skolen, bræk dig udover din lærer og knald ham i gulvet når han skælder dig ud. Hvis det er en kvinde, så rag hende på patterne.
Seriøst, din far må være på verdens mest gennemførte omvendt-trip i Danmarkshistorien. De fleste forældre i dag tigger og beder deres børn om at feste mindre, dyrke mere sport og tage dem selv seriøst. Men din far vil have en stiv brian-søn, så hey.. - giv ham det i et halvt år, og se om skifter mening.
Hvem er jer er så mest moden!? 

A Menace To Chicken skrev:begynd at drikke, for alvor. Drik dig komplet abe og snif dig blæst hver weekend, og start slagsmål og få en flok voldsdomme og stjæl en bil eller to. Mød stiv op i skolen, bræk dig udover din lærer og knald ham i gulvet når han skælder dig ud. Hvis det er en kvinde, så rag hende på patterne.
Seriøst, din far må være på verdens mest gennemførte omvendt-trip i Danmarkshistorien. De fleste forældre i dag tigger og beder deres børn om at feste mindre, dyrke mere sport og tage dem selv seriøst. Men din far vil have en stiv brian-søn, så hey.. - giv ham det i et halvt år, og se om skifter mening.

G.I Joe skrev:han snakker ikke til mig :b han får spontane flip/udbrud af og til og bliver mobset når jeg værfer det a og bare fotæller ham hvordan landet ligger.. er osse pænt træt af at han evigt og altid har holdningen "find dig nu noget andet du vil lave, for du blir aldrig frømand"-.- så han har ikke tiltro til mine evner mht træning og sådan

) men jeg har da også lavet noget ballade. og nu hvor jeg går op i hva jeg putter i hoved og min træning og holder stædig fast i det, er der også noget galt.
) så tror jeg han får set græsset på den anden side ;)

A Menace To Chicken skrev:Mine forældre ville klart have foretrukket at jeg havde dyrket fanatisk bodybuilding, steroider inklusive, frem for al det lort jeg bød dem med druk, stoffer, vold og kriminalitet. But then again, mit tilfælde er selvfølgelig ekstremt.

G.I Joe skrev:fordi jeg ikke lige har overskud til at rive rødderne op og bevæge mig ud i verdenen, så kan jeg bedre kapere at ta et par skænderier i løbet af dagen

saskia skrev:Ligegyldig topic det var helt sindsygt.

Casper H. skrev:Ellers kan det jo faktisk være at du er blevet meget indelukket grundet bb. Jeg har da også set folk der er blevet helt ensporet af det, og nærmest ikke er sociale grundet træning og kost. Kan jo være det bunder i en form for bekymring om dit sociale ve og vel.

Jeg synes ellers jeg drikker ret så tit, men ok, min mor er lidt speciel 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster