Hviid18 skrev:Ja men ufatteligt man ikke kan have lov til at have sine billeder i fred :-) Hvis han ikke synes om mit udseende er det jo hans mening, men han behøver sgu ikke dele den med resten af danmark via et offenligt site.. Men har da også gjort min profil lukket nu, utroligt man er nødsaget til det..
Hviid18 skrev:Der er forskel på at have offentlige profilbilleder på facebook til at en eller anden idiot deler dem herinde og skriver en latterlig kommentar omkring mit udseende!
Jeg er ked af det skulle have så stort impact. Igen vil jeg påpege at billederne lå fuldt ud ligeså offentligt før de var herinde. Enhver kunne gå ind at se dem. Ligesom hvis du havde haft en blog med billeder. Om man havde linket til bloggen/din profil eller direkte til billedet ville jo have givet det samme. Jeg prøver ikke at feje det af bordet, jeg sætter det blot lidt i perspektiv.
Såfremt vi havde været på hinandens vennelister, og jeg havde delt billeder der ikke før var offentlige, så var sagen en anden.
Tråden her skal ikke køre mere ud på diskussioner om billeder (det gælder også alle andre).
Siden din profil nu er privat har jeg selvfølgelig slettet billedet fra tråden, således at jeg ikke offentliggør billeder der ikke er offentligt tilgængelige andre steder.