Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

R0mme1 skrev:Jeg tror at de er så billige, at de med vilje kører med milliardunderskud. Således at de kan presse konkurrenterne ud af markedet, og bagefter hæve priserne, og tjene pengene ind igen

lause skrev:ved ikk hvad det er

Gozo skrev:Hehe, jeg kan godt lide at du er ude i så god tid
Tyder på et godt forberedt og gennemarbejdet projekt. Din lærer skal nok blive stolt![]()
Tilslutter mig:
Billig og dårlig kundeservice.

Karl Æg skrev:Jeg havde fornøjelsen at flyve med dem til London i påsken for 8 kr retur og har kun roser til overs for dem.
Effektivt, billigt og pålideligt

Fat skrev:Gozo skrev:Hehe, jeg kan godt lide at du er ude i så god tid
Tyder på et godt forberedt og gennemarbejdet projekt. Din lærer skal nok blive stolt![]()
Tilslutter mig:
Det er skam gennemarbejdet. Afleverede det i fredags efter at have arbejdet på det i 1 måned. Mht fremlæggelsen imorgen, så er det her kun for sjov. Det ville ikke kunne bruges som troværdig kilde alligevel.

Gozo skrev:Fat skrev:Gozo skrev:Hehe, jeg kan godt lide at du er ude i så god tid
Tilslutter mig:
Det er skam gennemarbejdet. Afleverede det i fredags efter at have arbejdet på det i 1 måned. Mht fremlæggelsen imorgen, så er det her kun for sjov. Det ville ikke kunne bruges som troværdig kilde alligevel.
Bliver så stolt
Godt arbejde.

8800 skrev:I stedet for at oprette et nyt emne benytter jeg lige dette til et hurtigt spørgsmål
Jeg har netop foretaget check-in online og printet mine boardingpasses.
Mit spørgsmål er så: Det eneste jeg skal gøre i morgen i lufthavnen er vel at stige ombord på flyveren efter jeg har vist dem mit boardingpass? Jeg har kun håndbagage med.
Beklager, jeg flyver ikke så ofte og jeg bliver lidt nervøs omkring sådan noget her

Oliverg skrev:8800 skrev:I stedet for at oprette et nyt emne benytter jeg lige dette til et hurtigt spørgsmål
Mit spørgsmål er så: Det eneste jeg skal gøre i morgen i lufthavnen er vel at stige ombord på flyveren efter jeg har vist dem mit boardingpass? Jeg har kun håndbagage med.
Beklager, jeg flyver ikke så ofte og jeg bliver lidt nervøs omkring sådan noget her
Hvis du ikke har noget bagage, som skal checkes ind, så ja.
Dog skal du være rigtigt obs. på maks vægt samt mål på din håndbagage. Dog er det ikke særlig slemt i Danmark, men i England har jeg set nogle ret intense om-pakninger

8800 skrev:Oliverg skrev:8800 skrev:I stedet for at oprette et nyt emne benytter jeg lige dette til et hurtigt spørgsmål
Hvis du ikke har noget bagage, som skal checkes ind, så ja.
Dog skal du være rigtigt obs. på maks vægt samt mål på din håndbagage. Dog er det ikke særlig slemt i Danmark, men i England har jeg set nogle ret intense om-pakninger
Bagagen vejer vist små 6 kg og er under målen i højden og lænden, men 3-4 cm over i bredden. Det gik dog fint sidst jeg var i LondonSå håber på det bedste!

på mine vejene ....

Dingo skrev:Jeg forstår ikke hvordan man kan checke in hjemmefra via computeren eller på vejen, via sin mobil. Er det ikke meningen at check in netop skal være så man ved at folk er i lufthavnen (dvs. hvis man gør det hjemmefra er det ligemeget?), og samtidig der hvor ens pas bliver kontrolleret?

andersen2009 skrev:Dingo skrev:Jeg forstår ikke hvordan man kan checke in hjemmefra via computeren eller på vejen, via sin mobil. Er det ikke meningen at check in netop skal være så man ved at folk er i lufthavnen (dvs. hvis man gør det hjemmefra er det ligemeget?), og samtidig der hvor ens pas bliver kontrolleret?
Den har jeg heller aldrig helt forstået.
Jeg har ca. 30 flyrejser om året og tjekker altid ind ved skranken, skal jo ligesom af med min kuffert..!!

Optimisten skrev:andersen2009 skrev:Dingo skrev:Jeg forstår ikke hvordan man kan checke in hjemmefra via computeren eller på vejen, via sin mobil. Er det ikke meningen at check in netop skal være så man ved at folk er i lufthavnen (dvs. hvis man gør det hjemmefra er det ligemeget?), og samtidig der hvor ens pas bliver kontrolleret?
Den har jeg heller aldrig helt forstået.
Jeg har ca. 30 flyrejser om året og tjekker altid ind ved skranken, skal jo ligesom af med min kuffert..!!
Går du med skyklapper gennem samtlige terminaler?
Check-in hjemmefra eller ved selvbetjening i lufthavnen gør at du bare kan gå til bagage dropoff, hvor køen ofte er meget kortere, da der ikke skal gøres så meget arbejde. Hvis du ingen bagage har, som skal checkes ind, går du bare direkte til sikkerhedstjek.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster