Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

EmilB skrev:Jeg lader tyverne sidde. Come at me.

tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

What! skrev:EmilB skrev:Jeg lader tyverne sidde. Come at me.
Hvorfor gør du det? Er de for tunge at sætte på plads?

Jeg-er-sulten skrev:EmilB skrev:Jeg lader tyverne sidde. Come at me.
Hvem er også den kæmpe idiot der insisterer på at ALT vægt altid skal af. Hvem fanden benpresser med under 40kg?

Hvem er også den kæmpe idiot der insisterer på at ALT vægt altid skal af. Hvem fanden benpresser med under 40kg?

EmilB skrev:What! skrev:EmilB skrev:Jeg lader tyverne sidde. Come at me.
Nej, jeg gider bare ikke. I squat racket tager jeg dem som regel af, men på bænken, der gider jeg ikke.

EmilB skrev:What! skrev:EmilB skrev:Jeg lader tyverne sidde. Come at me.
Nej, jeg gider bare ikke. I squat racket tager jeg dem som regel af, men på bænken, der gider jeg ikke.

Moose skrev:EmilB skrev:Jeg lader tyverne sidde. Come at me.
det samme gør jeg, det gør alle i det center jeg træner i. hvis man ikke kan bænke 60kg, så har man nok brug for træningen

andreas7074 skrev:Moose skrev:EmilB skrev:Jeg lader tyverne sidde. Come at me.
det samme gør jeg, det gør alle i det center jeg træner i. hvis man ikke kan bænke 60kg, så har man nok brug for træningen
Personen som bænker 80 kg, skal alligevel have dem alle sammen af, for at varme op. Det er komplet tåbeligt.

andreas7074 skrev:Moose skrev:EmilB skrev:Jeg lader tyverne sidde. Come at me.
Personen som bænker 80 kg, skal alligevel have dem alle sammen af, for at varme op. Det er komplet tåbeligt.

Moose skrev:you get strong, you get privileges.

Moose skrev:andreas7074 skrev:Moose skrev:EmilB skrev:Jeg lader tyverne sidde. Come at me.
nemlig ikke, det er det samme. du skal måske fjerne skiverne for den tidligere, for at opvarme. men du skal ikke fjerne dem efter dig selv. der er tilgengæld nogle der vinder på det ifølge af at de varmer op med 60, istedet for at alle taber fordi de både skal smide af og på.
you get strong, you get privileges.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster