Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

, hvis du finder en sød pige, så behold hende, tag det som det kommer ;)

The EctoLion skrev:Hvordan holder i kvinder ud?
Jeg har kun haft en kæreste som jeg kunne holde ud i mere end et par uger?

Dusty_Viking skrev:Jeg har igennem tiden, kun haft 1 kæreste, og haft op til flere flirts. Og søger nu lidt svar/erfarings råd fra jer, som er ældre end mig. Jeg er selv 18, og har derfor kun lige taget hul på livet, jeg er pt af overbevisningen, at jeg ikke vil have en kæreste. pga tiden går på træning, skole, kammerater og mig selv, dog er engangsknald noget, som jeg da ikke afviser i byen. Og så har jeg sat mig selv, for at hvis muligheden byder, sig og der kommer en sød pige, jeg virkelig kan se en fremtid i, så slår jeg self til ;) Men det er, som om mange andre unge, synes den self meget firkantede opstilling er dum? er det, det?

Garik skrev:Dusty_Viking skrev:Jeg har igennem tiden, kun haft 1 kæreste, og haft op til flere flirts. Og søger nu lidt svar/erfarings råd fra jer, som er ældre end mig. Jeg er selv 18, og har derfor kun lige taget hul på livet, jeg er pt af overbevisningen, at jeg ikke vil have en kæreste. pga tiden går på træning, skole, kammerater og mig selv, dog er engangsknald noget, som jeg da ikke afviser i byen. Og så har jeg sat mig selv, for at hvis muligheden byder, sig og der kommer en sød pige, jeg virkelig kan se en fremtid i, så slår jeg self til ;) Men det er, som om mange andre unge, synes den self meget firkantede opstilling er dum? er det, det?
Er det ikke det, alle gør? Slår til, hvis man finder en, der er værd at være sammen med? Hvem gør noget andet - og hvad?

Garik skrev:Dusty_Viking skrev:Jeg har igennem tiden, kun haft 1 kæreste, og haft op til flere flirts. Og søger nu lidt svar/erfarings råd fra jer, som er ældre end mig. Jeg er selv 18, og har derfor kun lige taget hul på livet, jeg er pt af overbevisningen, at jeg ikke vil have en kæreste. pga tiden går på træning, skole, kammerater og mig selv, dog er engangsknald noget, som jeg da ikke afviser i byen. Og så har jeg sat mig selv, for at hvis muligheden byder, sig og der kommer en sød pige, jeg virkelig kan se en fremtid i, så slår jeg self til ;) Men det er, som om mange andre unge, synes den self meget firkantede opstilling er dum? er det, det?
Er det ikke det, alle gør? Slår til, hvis man finder en, der er værd at være sammen med? Hvem gør noget andet - og hvad?

flamingopikken skrev: lad være med at være en dick - også selvom den slags personer ofte scorer nemme piger i byen.

flamingopikken skrev:Og lad for fanden være med at gå så meget op i om du scorer - eller ej. Alt for mange unge teenage-tards tænker kun på at score så mange som muligt. Det er i hvert fald hvad de proklamerer udadtil. Opfør dig ordentligt overfor pigerne, lad være med at være en dick - også selvom den slags personer ofte scorer nemme piger i byen. Vær en person du kan være stolt af, men nyd ungdommen og sørg for at have det sjovt, når der er mulighed for at have det sjovt. Kys et par tøser, men kun fordi du synes de er søde - og fordi de synes du er sød. Knep dem hvis muligheden byder sig, men lad være med at lyve over for dem eller udnytte dem, fx hvis tøsen er fuldstændig blæst og beruset. Hav det sjovt, fyr den af, scor en pige hvis hun er dejlig. Enjoy youth. Men vær en ordentlig person med et fornuftigt moralsk kompas.

Jmt skrev:
Træn, bliv stor og stærk og vær en charmerende good guy. Så kommer tøserne af sig selv, og du kan næsten vælge og vrage. Netop fordi du kan vælge og vrage kan det til tider være fristende at være en selvfed douche, men det behøver du ikke nødvendigvis være. Vis interesse hvis du er interesseret, men undgå at være offensiv. Vær afslappet og flink mod andre - når du samtidig også er stærk og veltrænet bliver pigesnakken om dig i stil med "Anon er bare så sød - og har du set hans muskler?! Årh".
Det er vel omtrent det samme som flamingopikken skrev, men what the hell, se mig allesammen.

flamingopikken skrev:Og lad for fanden være med at gå så meget op i om du scorer - eller ej. Alt for mange unge teenage-tards tænker kun på at score så mange som muligt. Det er i hvert fald hvad de proklamerer udadtil. Opfør dig ordentligt overfor pigerne, lad være med at være en dick - også selvom den slags personer ofte scorer nemme piger i byen. Vær en person du kan være stolt af, men nyd ungdommen og sørg for at have det sjovt, når der er mulighed for at have det sjovt. Kys et par tøser, men kun fordi du synes de er søde - og fordi de synes du er sød. Knep dem hvis muligheden byder sig, men lad være med at lyve over for dem eller udnytte dem, fx hvis tøsen er fuldstændig blæst og beruset. Hav det sjovt, fyr den af, scor en pige hvis hun er dejlig. Enjoy youth. Men vær en ordentlig person med et fornuftigt moralsk kompas.

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Har du taget wisdom-roids på det seneste?

A Menace To Chicken skrev:The EctoLion skrev:Hvordan holder i kvinder ud?
Jeg har kun haft en kæreste som jeg kunne holde ud i mere end et par uger?
Enten har du været virkelig uheldig i din selektion, eller også skal du rette opmærksomheden tilbage på dig selv...

Han er 18 han skal da bare nyde livet og stikke en hvid løgn hvis det er nødvendigt, men ja ellers meget enig i at opføre sig ordentlig i byen og være galant for damerne.. Det der med moral og etik osv den kan han tage når han bliver ældre 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster