Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Legend skrev:Jeg stemte nej fordi jeg er et ondt og indebrændt menneske.
Eller fordi jeg synes det er et åndssvagt opmærksomhedsstunt. Jeg kan desuden nævne op til 50 medlemmer på forummet, der burde blive nævnt før denne "Johnjohn88".

Legend skrev:Jeg stemte nej fordi jeg er et ondt og indebrændt menneske.
Eller fordi jeg synes det er et åndssvagt opmærksomhedsstunt. Jeg kan desuden nævne op til 50 medlemmer på forummet, der burde blive nævnt før denne "Johnjohn88".

essensen skrev:Legend skrev:Jeg stemte nej fordi jeg er et ondt og indebrændt menneske.
Det kunne jo være dette skabte præcedens og vi kunne få mere af den slags fremoverIdeen skal jo starte et sted.

Legend skrev:essensen skrev:Legend skrev:Jeg stemte nej fordi jeg er et ondt og indebrændt menneske.
Det kunne jo være dette skabte præcedens og vi kunne få mere af den slags fremoverIdeen skal jo starte et sted.
Det forstår jeg såmænd ganske udmærket, men hvorfor ikke starte med folk der har været på forummet længe og bidraget? Nyholmen f.eks. ().
Det er klart at der for BL/BM er noget signalværdi i at få nytilkomne medlemmer til at føle sig accepterede, omvendt er det lidt af en våd klud i fjæset på gamle medlemmer der har gennemgået store forandringer.
Jeg ændrer min stemme (hvis man kan det) da jeg i bund og grunder enig med Jon Pall. Min bøf er ikke med Johnjohn88.

Resith skrev:Stemte jaaah, er altid dejligt med en belønning.

Lund88 skrev:Kan personligt ikke se hvorfor man skal belønnes for at tabe sig? Vægttabet er vel en belønning i sig selv, og når det nu er en selvforskyldt situation. Stemmer dog stadig ja.

mesomorf skrev:Jeg har intet imod denne hr. JohnJohn.
Men det er simpelthen for latterligt et reklameforsøg fra Bodylabs side.
Hvis det handlede om at anerkende mandens vægttab, havde Bodylab bare sendt gavekortet. Når "nyheden" i stedet får lov til at cirkulere så længe som muligt på forummet, bliver det tydeliggjort, at det alene handler om at trække så meget reklameværdi som muligt. Plat. Sæt nu bare nogle flere reklamebannere op i stedet for det der.

Wannabe-BB skrev:Med tanke på sidens navn, ville det så ikke være fede at give et gavekort til en, som har fået nogle større guns eller noget?
Det er vel dét segment i bør lefle for, da det er dem som køber flest af jeres produkter?

mesomorf skrev:Jeg har intet imod denne hr. JohnJohn.
Men det er simpelthen for latterligt et reklameforsøg fra Bodylabs side.
Hvis det handlede om at anerkende mandens vægttab, havde Bodylab bare sendt gavekortet. Når "nyheden" i stedet får lov til at cirkulere så længe som muligt på forummet, bliver det tydeliggjort, at det alene handler om at trække så meget reklameværdi som muligt. Plat. Sæt nu bare nogle flere reklamebannere op i stedet for det der.

essensen skrev:Puha, jeg synes godt nok nogle her i tråden har ondt i numsen over at vi vælger at bruge lidt plads på boardet til at fremhæve en god præstation og samtidig trække lidt reklame.

essensen skrev:Wannabe-BB skrev:Med tanke på sidens navn, ville det så ikke være fede at give et gavekort til en, som har fået nogle større guns eller noget?
Det er vel dét segment i bør lefle for, da det er dem som køber flest af jeres produkter?
Siden er på ingen måde kun for personer med store guns - at vi hedder bodybuilding.dk betyder ikke at vi kun vil have med bb'ere at gøre og kun handler om muskler. Af samme grund finder du crossfittere, vægtløftere, styrkeløftere, bodybuildere og almindelige motionister samt diverse sportsudøvere her på siden.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster