Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

doyou3v3nlift skrev:Hej alle sammen.
Jeg har trænet i ca. et halvt år, og jeg kan tydeligt se forandringer på min krop, dog synes jeg, at det ser ud som om at det står uændret til med mine arme.
En standart træningsuge kunne sagtens se sådan her ud:
Mandag: Bryst, skuldre, triceps og ben
Tirsdag: Ryg, biceps og mave
Torsdag: Bryst , skuldre, triceps
Lørdag: Ryg, biceps
Træner som sagt ikke nogle faste dage, men når jeg har tid, jeg rammer dog altid som min. 4 gange pr. uge.
Jeg plejer i slutningen at tage en øvelse kun til henholdsvis triceps/biceps, men er det nok? og hvis ikke er det så grunden til at jeg ikke ser/mærker fremgang? Nogle der ellers har nogle gode tips? Det ville jeg sætte pris på :-)

Mågens skrev:Træn noget mere ben.

Mågens skrev:Træn noget mere ben.

Crip'O skrev:jeg mistede interessen da du sagde, at du har trænet et halvt år..

Moose skrev:Crip'O skrev:jeg mistede interessen da du sagde, at du har trænet et halvt år..
weakpoints kommer ikke over natten. Jeg ville da ønske at der var nogle der sagde til mig for lang tid siden at mine skuldre haltede gevaldigt efter. Det har jeg været blind for og døjer derfor med en form der ligner jeg ved ikke hvad.
man skal "nip it in the butt"

](./images/smilies/wallbash.gif)

Legend skrev:Moose skrev:Crip'O skrev:jeg mistede interessen da du sagde, at du har trænet et halvt år..
weakpoints kommer ikke over natten. Jeg ville da ønske at der var nogle der sagde til mig for lang tid siden at mine skuldre haltede gevaldigt efter. Det har jeg været blind for og døjer derfor med en form der ligner jeg ved ikke hvad.
Og det er noget sludder at man kan overtræne sin biceps. Overtræning er systemisk.

Backtonature skrev:Legend skrev:Moose skrev:Crip'O skrev:jeg mistede interessen da du sagde, at du har trænet et halvt år..
Og det er noget sludder at man kan overtræne sin biceps. Overtræning er systemisk.
Det er da noget vrøvl, det er meget nemt t komme til at overtræne sin biceps i forhold til andre muskelgrupper, da den af gode grunde slet ikke kan tåle samme belastning /set som vores større muskler i kroppen kan :

Backtonature skrev:
så fortsæt endelig med at tro at jo mere og hårdere man træner, jo mere vokser man![]()
![]()

Backtonature skrev:Ja det ved jeg skam godt, men du ved tydeligvis ikke en hattefis om restitution...
Nu har jeg tilfældigvis store arme, så fortsæt endelig med at tro at jo mere og hårdere man træner, jo mere vokser man![]()
![]()
BUM

Backtonature skrev:Bare rolig jeg sover udemærket i natjeg falder nok i søvn af grin iaften..

Backtonature skrev:Genetisk er du måske bare dårlige stillet, har selv problemer med pattøjet, et halvt år er jo hellere ikke voldsomt, så klap hesten, og så kommer de muligvis med.
Se ham her, han har samme problemer som dig, og han træner 100% dem nok, ja nogen træner arme for meget, det er jo små muskel, som er nemmere at komme i overtræning med.

essensen skrev:
Backtonature>> Både biceps og triceps restituerer hurtigt da det er små muskler. Som Legend skriver, så er overtræning et systematisk fænomen - man overtræner ikke sine biceps, men sin krop.

Backtonature skrev:essensen skrev:
Backtonature>> Både biceps og triceps restituerer hurtigt da det er små muskler. Som Legend skriver, så er overtræning et systematisk fænomen - man overtræner ikke sine biceps, men sin krop.
Der bliver vi ikke enige, hvis det er masse som trådstarter ønsker, skal mane tage forbehold for den restitution tiden , ellers giver det ikke den ønskede hypertrofi.
Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Der bliver vi ikke enige, hvis det er masse som trådstarter ønsker, skal mane tage forbehold for den restitution tiden , ellers giver det ikke den ønskede hypertrofi.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster