Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Søren pedersen skrev:Simon N skrev:Hensigten virker god, men meget af dette virker helt absurd. Forklar mig lige hvordan din logik med jo mere du spiser jo mere muskel får du. Der er INGEN fordel i at æde sig tyk og fed for at tage på i muskelmasse.
Man kan godt oppe sit kcal forbrug med fordel, at 500kcal over er det som folk vælger er baseret på et eksempel hvordan kcal ligevægtsindtag fungerer, 500kacl er latterligt lavt overskud.
Men 500kcal er da fint hvis man gerne vil gaine ganske langsomt og ikke ønsker at blive for stor, hverken muskelmæssigt eller fedt mæssigt.
Frygt for fedme er en kæmpe hæmmer i at øge muskelmasse, programmet er lavet for at optimere og få mest muskelmasse ud af sin træning og blive ved med det, og der ville 500kcal overskud være fail til den store guldmedalje.
mvh

Jannik1102 skrev:Det med havregrynene virker interessant!
Hvor mange gram havregryn vil du anbefale at starte ud med? og hvilken fun saft er det helt præcist?.

Cruzeiro skrev:Jannik1102 skrev:Det med havregrynene virker interessant!
Hvor mange gram havregryn vil du anbefale at starte ud med? og hvilken fun saft er det helt præcist?.
Lol, det er vel en smagssag![]()

Garik skrev:Måske er det værd at påpege, at ovenstående er Sørens erfaringer baseret på den måde, Søren har spist og trænet på i mange år. De fleste af de ting, der postuleres, har ikke hold i videnskaben og må derfor betragtes som bro-science, men dermed ikke sagt, det ikke kan virke.
Husk dog Sørens baggrund udi mere effektive kosttilskud - det ændrer på en del parametre inklusiv mængden af energi, der kan omdannes til muskelmasse.

Arizon skrev:Lad nu manden leve i sin bobbel

Taekwondo body skrev:Arizon skrev:Lad nu manden leve i sin bobbel
Hmm. Han's størrelse taler for sig selv, der må være noget om det

Søren pedersen skrev:Man kan prøve eller lade være, tråden omhandler om hvordan jeg gør, sådan her gik jeg fra 99kg til over 130kg.

Taekwondo body skrev:Arizon skrev:Lad nu manden leve i sin bobbel
Hmm. Han's størrelse taler for sig selv, der må være noget om det

katouler skrev:Søren pedersen skrev:Man kan prøve eller lade være, tråden omhandler om hvordan jeg gør, sådan her gik jeg fra 99kg til over 130kg.
Går ud fra det var samtidig med at du krudtede den

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster