Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

chrismenze skrev:Jeg er i fitness sådan cirka hver anden dag og træner ret meget jeg er 191 cm høj og vejede 92 kilo idag, jeg synes ikke selv at jeg ser særlig stærk ud men synes at det er nogle ret tunge vægte jeg har med at gørefor eksempel 150 kg dødløft (1rep) - 120 kg squat (10 rep) - 75kg bænkpres (10 reps) - 30kg scott bench (12 reps) og så synes jeg aldrig at jeg kan få nok vægt på min nakke da jeg ikke kan holde 2x 45kg så godt i hånden i en 20 sekunder
- hvordan kan det være
?
Mig

Du ligner bare ikke en på +90kg 

chrismenze skrev:tror også jeg skal have filmet mine løft så jeg kan få vejledning herfra, man ved jo aldrig![]()
Glemte lige at sige at bænk og squats er lavet ved hjælp af smith's machine, hvis det overhovedet gør forksel( tror jeg nemlig det gør men ikke meget)
Stats.
Alder: 16 år
Højde: 191 cm
Vægt: 92 kg
arm: 37,5 cm
bryst: 110 cm
lår: 62 cm
hofte: 95 cm
talje: 86cm

matias123 skrev:chrismenze skrev:tror også jeg skal have filmet mine løft så jeg kan få vejledning herfra, man ved jo aldrig![]()
Glemte lige at sige at bænk og squats er lavet ved hjælp af smith's machine, hvis det overhovedet gør forksel( tror jeg nemlig det gør men ikke meget)
Stats.
Alder: 16 år
Højde: 191 cm
Vægt: 92 kg
arm: 37,5 cm
bryst: 110 cm
lår: 62 cm
hofte: 95 cm
talje: 86cm
De arme er ikke 37, 5 :O :O

NGS skrev:Begynd at træn din grep styrke
Du kan godt filme dine løft, men så vil der sikkert kommer mere kritik af randomme ting.
?)

MadPanda skrev:Sorry to say. Men hvordan kan du mene, at det er nogle tunge vægte ift. din vægt?

chrismenze skrev:MadPanda skrev:Sorry to say. Men hvordan kan du mene, at det er nogle tunge vægte ift. din vægt?
Hvis det ikke er tunge vægte hvorfor kritisere folk så / stiller spørgsmål tegn ved mine løft :s?

MadPanda skrev:chrismenze skrev:MadPanda skrev:Sorry to say. Men hvordan kan du mene, at det er nogle tunge vægte ift. din vægt?
Hvis det ikke er tunge vægte hvorfor kritisere folk så / stiller spørgsmål tegn ved mine løft :s?
Enten har de intet forstand på det og/eller mistolker du dem fuldstændig. At dødløfte 150 kg og veje 92 kg er jo overhovedet ikke meget? Vil næsten gå så langt, at man bør kunne dødløfte det efter 1 års træning med den vægt.
For at sammenligne med min egen tynde krop, dødløfter jeg 167,5 kg med en BW på 57 kg. Men det er jo irrelevant for denne tråd.

MadPanda skrev:chrismenze skrev:MadPanda skrev:Sorry to say. Men hvordan kan du mene, at det er nogle tunge vægte ift. din vægt?
Enten har de intet forstand på det og/eller mistolker du dem fuldstændig. At dødløfte 150 kg og veje 92 kg er jo overhovedet ikke meget? Vil næsten gå så langt, at man bør kunne dødløfte det efter 1 års træning med den vægt.
For at sammenligne med min egen tynde krop, dødløfter jeg 167,5 kg med en BW på 57 kg. Men det er jo irrelevant for denne tråd.

chrismenze skrev:NGS skrev:Begynd at træn din grep styrke
Du kan godt filme dine løft, men så vil der sikkert kommer mere kritik af randomme ting.
Hvordan træner jeg greb styrke?
- og forresten allesammen, istedet for at kritisere kan i så ikke bare lige svare på hovedspørgsmålet, som er -> Hvorfor ser jeg så slap ud? (poser jeg forkert eller har jeg for meget fedt på kroppen
?)

LAS93 skrev:MadPanda skrev:chrismenze skrev:MadPanda skrev:Sorry to say. Men hvordan kan du mene, at det er nogle tunge vægte ift. din vægt?
Fedt at du på ingen måde tager højde for hans højde.
Derudover så til TS ligner du på ingen måde en der vejer 92 kg. eller kan løfte det du siger, sorry to say. Det kan selvfølgelig være at du bare poserer elendigt.

MBang skrev:MadPanda skrev:chrismenze skrev:MadPanda skrev:Sorry to say. Men hvordan kan du mene, at det er nogle tunge vægte ift. din vægt?
Cool story bro.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster