Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 880
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 878

Følg bodybuilding.dk på

Tævepatter

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Er lige blevet opereret for tæve patter, glæder mig squ til og må fjerne forbindingen og se resultatet, håber squ det er blevet godt..

Gruden til jeg skriver dette indlæg er, at efter jeg søgte efter ``tævepatter`` her på forummet, kunne jeg se at der os var andre der havde problemer med tævepatter.

Så hvis i har problemer med tævepatter og gerne vil hører om min operation, eller har andre spørgsmål om emnet, så bar skriv.

Ps. ved selfølgelig ik alt om tæve patter, men jeg skal da forsøge og fortælle alt hva jeg har fået afvide om det:D

Mvh Mario
Rugbrød er vejen frem til store muskler!!!

Reputation point: 0

Geografisk sted: Munkebo

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvad er det for noget? :D
Brugeravatar

Geografisk sted: hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 68.00
- Squat: 40.00
- Dødløft: 20.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Det kunne da være meget brugbart, hvis du skrev et større indlæg om din erfaring med det? Altså, hvis du starter fra begyndelsen, hvor du opdager du havde tævepatter, hvordan det påvirkede dig og hvad du gjorde for at ændre på det, for til sidst at fortælle om operationen med før og efter billeder! Selvfølgelig kun hvis du gider, men jeg ville i hvert fald henvise til den i fremtiden, hvis spørgsmålet skulle dukke op...
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Galleri: Vis galleri (19)

En artikel med dertil hørende diskussionstråd er da varmt velkomment i mine øjne. Har lidt tendens til det i højre side af en eller anden mærkelig årsag. Ikke noget voldsomt, men synes det kan ses jo mere jeg bli'r cut.

Jo jeg vil lige lave en lille artikel om det her, har desværre ikke billeder af det før opretionen.. Men bar spørg løs omkring emnet hvis det frister..

Må jeg være så flabet og spørger om det er østrogene bivirkninger fra en kur? - Det skal ikke tages om en beskyldning for noget som helst - jeg er bare nysgerrig :wink:
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Bay skrev:Må jeg være så flabet og spørger om det er østrogene bivirkninger fra en kur? - Det skal ikke tages om en beskyldning for noget som helst - jeg er bare nysgerrig :wink:

Det er helt iorden:D Men nej, det er det ikke.. Begyndte og få en kugle i det højre bryst, (bag vorten) i en alder af 12, derefter fik jeg en i venstre bryst(bag vorten)Jeg var MEGET flov over det, jeg tog til lægen, han mente det nok ville gå væk,, Så det regnede jed med) Jeg begyndte og træne meget, men det gik desværre ik væk,, For nogle månender siden tog jeg til lægen igen, jeg sagde at det gjorde ondt i mit bryst når jeg trænede, osv. (Brugte det som en undskyldning for at jeg ik skulle betale for at få det væk) Jeg fik en tid på hospitalet(Brugte igen undskyldningen med at det gjorde ondt), og vi aftalte at det skulle opereres væk,(Brystkirtlerne blev opereret væk i begge sider) Og nu sidder jeg her idag, 4 timer efter opresionen og venter spændt på at se resultatet:D

Hehe din hustler :D

Gør det egentlig ondt? Det lyder pænt smertefuldt! Og hvor er artiklen?
Billede

"Boards dont hit back" -Bruce Lee

Hvorfor så smadre træ?! Vær dog en mand og kæmp!
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederiksberg

Jeg kan kun ønske dig alt mulighed helt og lykke med det resultatet :D - Har selv været igennem en lang operationer med mine boller :roll:
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Dødløft: 250.00

Hvaså skrev:
Bay skrev:Må jeg være så flabet og spørger om det er østrogene bivirkninger fra en kur? - Det skal ikke tages om en beskyldning for noget som helst - jeg er bare nysgerrig :wink:

Det er helt iorden:D Men nej, det er det ikke.. Begyndte og få en kugle i det højre bryst, (bag vorten) i en alder af 12, derefter fik jeg en i venstre bryst(bag vorten)Jeg var MEGET flov over det, jeg tog til lægen, han mente det nok ville gå væk,, Så det regnede jed med) Jeg begyndte og træne meget, men det gik desværre ik væk,, For nogle månender siden tog jeg til lægen igen, jeg sagde at det gjorde ondt i mit bryst når jeg trænede, osv. (Brugte det som en undskyldning for at jeg ik skulle betale for at få det væk) Jeg fik en tid på hospitalet(Brugte igen undskyldningen med at det gjorde ondt), og vi aftalte at det skulle opereres væk,(Brystkirtlerne blev opereret væk i begge sider) Og nu sidder jeg her idag, 4 timer efter opresionen og venter spændt på at se resultatet:D

PRÆCIS SAMME historie som min! Jeg skal til frederikshavn og ha det tjekket og håber på de godkender mig til operation igen, for kan simpelthen ikke leve med det lort mere! Man ka ik gå i stramme t shirts. Kan du tilføje min msn, vil gerne høre om hvor du blev opereret osv.
Hvis du vil og har tid: Cruse_89£hotmail.com (indsæt @ istedet for £) :P

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Jeg synes en artikel om det ville være kanon. Jeg synes det lyder som en svær og hård omgang at skulle gå igennem, og jeg ved ikke noget om emnet.

Men alt muligt held og lykke med resultatet herfra også :)
It's in the blood...

Styrkeliste
- Squat: 145.00
- Dødløft: 150.00

WTF er tævepatter? :shock:
"Jeg lod de 15 reps kompensere for denne øvelse."
Brugeravatar

Reputation point: 150

Træner her: Fitness World Århus
Ultimate Gym

Styrkeliste
- Dødløft: 200.00

Koppel skrev:WTF er tævepatter? :shock:

http://www.kosmetiskguide.dk/febilleder ... duktion%20

Gå ind under "Mandlig brystoperation" og derefter "Mandlig brystreduktion (gynækomasti)"
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Dødløft: 205.00

Galleri: Vis galleri (19)

Kan det være tæve patter, hvis man kan se ens nipples tydeligt igennem en t-shirt som sidder bare lidt stramt?
Brugeravatar

Reputation point: 5

kunne også godt tænke mig at vide, er tæve patter også hvis brystvorten stikker ud når de ikke er stive?
hader nemlig at de gør det. når jeg er på stranden er det ubehageligt hvis mine nippels ikke er stive, for ellers ser det uhyre grimt ud.. :)
Billede
Brugeravatar

ninjagrenen skrev:kunne også godt tænke mig at vide, er tæve patter også hvis brystvorten stikker ud når de ikke er stive?
hader nemlig at de gør det. når jeg er på stranden er det ubehageligt hvis mine nippels ikke er stive, for ellers ser det uhyre grimt ud.. :)

Ditto her! Håber der er nogen som kan svare på det?
Brugeravatar

Den klub vil jeg også gerne meldes ind i! :x #-o
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50

ninjagrenen skrev:kunne også godt tænke mig at vide, er tæve patter også hvis brystvorten stikker ud når de ikke er stive?

Ja, det lyder meget som tævepatter! Og hvis du klemmer lidt på det, så kan du mærke en klump.

Det forsvinder dog ved de fleste..

Styrkeliste

Cruse skrev:

Ja, det lyder meget som tævepatter! Og hvis du klemmer lidt på det, så kan du mærke en klump.

Det forsvinder dog ved de fleste..

Kan ikke mærke en klump.
Det er ikke noget som irritere mig vildt vildt meget, vil i også først helt ned i FP før jeg ser det an ;)
Billede
Brugeravatar

Medmindre man har en decideret klump, syntes jeg lige man skal se om det går væk når man er cuttet. Det er tilfældet hos mig.

Hvaså: det var sguda fint at du kunne få dem fjernet. Var det gratis og problemfrit osv?
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator

Geografisk sted: KBH

Træner her: DTU fitness
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00

Galleri: Vis galleri (4)

har siden 12-års alderen ligeledes haft de her lidt mere end normalt strittende nipples. Var ufatteligt flov over det i folkeskolen, og som skrevet før, så var det ikke rart, hvis ikke de var stive.
Har det endda lidt idag også, så det har stået på i mange år, så det med stramme t-shirts er ikke lige number 1. Der er ikke just noget specielt at mærke, men det kan jeg huske der var i folkeskolen, og på et tidspunkt var de også meget ømme.
Men jeg kan nu nok leve med det, og mon ikke det går væk om nogle år.
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007

Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Dødløft: 265.00

Jeg fik mine fjernet i folkeskoletiden, med mere eller mindre godt resultat.. Selve arvævet indenunder gør at stramme t-shirts gør brystvorterne synelig, fordi der er sådan et "hul" ind, foruden at der er lidt væske indenunder.. Så du må bare håbe at det er blevet flot, mit er ikke som jeg havde drømt om..
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

S.K skrev:har siden 12-års alderen ligeledes haft de her lidt mere end normalt strittende nipples. Var ufatteligt flov over det i folkeskolen, og som skrevet før, så var det ikke rart, hvis ikke de var stive.
Har det endda lidt idag også, så det har stået på i mange år, så det med stramme t-shirts er ikke lige number 1. Der er ikke just noget specielt at mærke, men det kan jeg huske der var i folkeskolen, og på et tidspunkt var de også meget ømme.
Men jeg kan nu nok leve med det, og mon ikke det går væk om nogle år.

Kender det godt.. Mit er heller ikke forsvundet, men har sku lært at leve med det..
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 182.00

Mikkel leicht skrev:Jeg fik mine fjernet i folkeskoletiden, med mere eller mindre godt resultat.. Selve arvævet indenunder gør at stramme t-shirts gør brystvorterne synelig, fordi der er sådan et "hul" ind, foruden at der er lidt væske indenunder.. Så du må bare håbe at det er blevet flot, mit er ikke som jeg havde drømt om..

Fik du lavet det på det kommunens regning?
Brugeravatar

SimonJ skrev:
Mikkel leicht skrev:Jeg fik mine fjernet i folkeskoletiden, med mere eller mindre godt resultat.. Selve arvævet indenunder gør at stramme t-shirts gør brystvorterne synelig, fordi der er sådan et "hul" ind, foruden at der er lidt væske indenunder.. Så du må bare håbe at det er blevet flot, mit er ikke som jeg havde drømt om..

Fik du lavet det på det kommunens regning?

jep.. jeg har i hvert fald aldrig betalt en øre :wink:
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

Kan se der er et par sykker der har samme problem som mig med de tævepatter #-o

Spørgesmålet er om de kan fjernes ved hjælpe af træning og kostilskud osv. ??
For har set ved nogen der er blevet opereret, syntes det ser værre ud når man kan se de forskellige ar. :|

Nogen af jer som skriver det med at jeres brystvorter stritter, kan det ikke bare være fordi der er lidt fedt rundt om brystvorten ?
Når jeg hører ordet Tævepatter så tænker jeg på de her mænd som ligefrem skal gå med BH og malke dem. Altså jeg har os selv de her som nogen af jer beskriver, men det virker bare som lidt løst hud og at min fedt % er lidt høj.. når jeg tager fat om dem så føles det bare som fedtvæv inde bagved.
Synes måske at en operation er lidt ekstremt, hvis det bare er fordi man går rundt med en lav selvopfattelse..
Jonathan gir aldrig op !!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Fitness Master Hobro

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 90.00

BrianC skrev:Nogen af jer som skriver det med at jeres brystvorter stritter, kan det ikke bare være fordi der er lidt fedt rundt om brystvorten ?
Når jeg hører ordet Tævepatter så tænker jeg på de her mænd som ligefrem skal gå med BH og malke dem. Altså jeg har os selv de her som nogen af jer beskriver, men det virker bare som lidt løst hud og at min fedt % er lidt høj.. når jeg tager fat om dem så føles det bare som fedtvæv inde bagved.
Synes måske at en operation er lidt ekstremt, hvis det bare er fordi man går rundt med en lav selvopfattelse..

Er enig med dig, det med en operation osv.
Self er mine ikke så store som på de billeder der. De er næsten ligesom du beskriver dine.

F.eks. Når jeg har været ude og løbe eller cykle så ser det helt normalt ud!

Altså jeg synes da os selv at det røv træls at se på, men der må jo være andre løsninger end operation..
Mit ser os helt normalt ud hvis jeg er ved at træne eller der er lidt koldt, men hvis jeg bare sidder og slapper af så kommer det.. men tror ikke det er noget man som sådan kan komme af med...
Jonathan gir aldrig op !!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Fitness Master Hobro

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 90.00

Det kan være at der er meget fedt bag din(jeres brystvorte, men jeg har haft mit i lang tid, selv da min bf var helt nede på jeg ved ikke hvad...

HVis du kan mærke en slags kirtel bag din brystvorte, som jeg har, er det måske tævepatter, dog er det helt normalt for alle drenge at få i pubertets alderen.

Styrkeliste

Næste

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster