Hvordan hænger dit toiletpapir?
Personligt kan jeg bedst lider mulighed A ved ikke hvorfor, men det fungere bare bedst for mig
Giv din mening, og stem!!!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Spo skrev:A uden tvivl!

Gaxe skrev:hvad hvis ens papir hænger vertikalt ?

Starpen skrev:Uden tvivl B. Hvis jeg er på besøg hos andre, og den hænger som A, så vender jeg den... Det er super irriterende, at A er så tæt på vægen, at man ikke kan få fat i papiret!

Starpen skrev:Uden tvivl B. Hvis jeg er på besøg hos andre, og den hænger som A, så vender jeg den... Det er super irriterende, at A er så tæt på vægen, at man ikke kan få fat i papiret!

JaRViT skrev:Uden tvivl B, og nogle gange vender jeg rullen om ved gæster, så den hænger "rigtigt" imo

Thomas Jagd skrev:Starpen skrev:Uden tvivl B. Hvis jeg er på besøg hos andre, og den hænger som A, så vender jeg den... Det er super irriterende, at A er så tæt på vægen, at man ikke kan få fat i papiret!
Har det på nøjagtigt samme måde.

8800 skrev:Thomas Jagd skrev:Starpen skrev:Uden tvivl B. Hvis jeg er på besøg hos andre, og den hænger som A, så vender jeg den... Det er super irriterende, at A er så tæt på vægen, at man ikke kan få fat i papiret!
Har det på nøjagtigt samme måde.
Og der kommer lort på væggen hvis den hænger ind mod væggen!

mathias1989 skrev:B for sure!

SB94 skrev:mathias1989 skrev:B for sure!
Hvad så, når du er glad?
B!

Folk der vælger andet er enten homoseksuelle, kristne, socialdemokrater eller noget helt tredje. Altså uduelige idioter af værste skuffe.

Karl Æg skrev:Mulighed A.
Folk der vælger andet er enten homoseksuelle, kristne, socialdemokrater eller noget helt tredje. Altså uduelige idioter af værste skuffe.

Lithium skrev:"har ingen holder"
Al lokumspapir ligger i et dertil indrettet skab i armslængde fra kummen - fordi toiletrulleholder & tilhørende papir er så fucking grimt at se på

Tange skrev:Starpen skrev:Uden tvivl B. Hvis jeg er på besøg hos andre, og den hænger som A, så vender jeg den... Det er super irriterende, at A er så tæt på vægen, at man ikke kan få fat i papiret!
HØRT!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster