Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nielsen_ skrev:Jeg synes at det dummeste du har gjort, er at stoppe med at gøre de ting du holdte af, fordi andre mennesker mente det var forkert eller underligt. Det er da vigtigt at lave de ting vi bedst kan lide at lave, så kan man da skide på hvad de andre siger, der findes andre nørder end dig, og det er som regel også dem der klarer sig bedst senere i livet.

Chok´Itan skrev:Idag er jeg bare hjemme det meste af tiden, jeg har det virkelig dårligt. Når jeg spiser følelse det som knive i mit spiserør,jeg har til tider kvalme, er svimmel og har ondt i kroppen. Og er pisse angst for min tænder rådner.
Chok´Itan skrev:Men det lærte jeg stille og acceptere, men så i sidste uge blev min situation forværret, jeg har været så ked af det de sidste uger, faktisk siden jeg så min ynglings film avatar for 117 gang, da jeg så den var det noget andet jeg ønskede nogle af tingene, jeg ønskede virkelig en man kunne elsker, og god flokvenner.
Chok´Itan skrev:Jeg har aldrig haft en kæreste, eller en ordentlig omgangskreds, som jeg følte mig tilpas i, jeg savner en jeg virkelig kan elsker og nogle som jeg kan betro mig til. Jeg savner generelt et normalt liv, og alle disse følelser toppede i fredags, der blev jeg virkelig ligeglad, og tænkte flere gange at min liv ikke var værd at leve, igår lå jeg fra kl 22 cirka til omkring kl 5 i morges kun i mørke, stivfrossen i min seng og tænkte nu er det nu, jeg skal ikke leve mere, altså selvmordstanker. Jeg diskuterede inde i hovedet, med både for og imod. Har det generelt lort idag. Jeg føler mig som en ynkelig og ensom person, venner har jeg ingen af, har min familie. Men det jo ingen erstatning som sådan, mit mål var i startet at starte på gymnasiet efter sommer, for at prøve at opnå venner og kæreste, men tror ikke på det idag.
Chok´Itan skrev:( Jeg har snakket med lægen idag, omkring selvmordstankerne, og er henvendt til psykiatrisk afdeling, der går dog uger endnu. Og er begyndt på fullbody, for at komme lidt ud. )
Chok´Itan skrev:Acid du har helt ret i at når jeg er alene, fx ikke er nede og træne, eller er sammen med min famile, skole. Så er jeg mest depressiv, da jeg jo er alene med min tanker.

) 

. Du skal ikke gå og vente sådan som du har det.

Moby Dick skrev:Han skal ikke til psykolog, han skal til en psykiater.
Tal med dine forældre nu, og bed dem så om at køre dig ned til nærmeste psykiatriske skadestue. Jeg har arbejdet på en - det vil hjælpe dig, virkelig. Du skal ikke gå og vente sådan som du har det.

Chok´Itan skrev:er virkelig taknemlig for jeres svar! føler virkelig en opbakning![]()
Jeg er blevet helt inspireret til at tage i skole i morgen, de 3 gange jeg var nede og træne i sidste uge, snakkede jeg lidt med en. Så er begyndt at oprette lidt kontakt igennem der.
det men mine tænder, stammer nok fra de negative tanker/sygdomsangst. Hvor jeg synes at kunne mærke forskellige, symptomer fra sygdomme, som ikke er der.
Min familie er fuldt ud informerede omkring situationen.
Jeg havde lidt i tankerne, at jeg ville bruge tiden på at træne, også bare prøve at få det lidt bedre, så jeg kunne startet på gymnasiet med et bedre humør og mindre fysiske smerter.Moby Dick skrev:Han skal ikke til psykolog, han skal til en psykiater.
Tal med dine forældre nu, og bed dem så om at køre dig ned til nærmeste psykiatriske skadestue. Jeg har arbejdet på en - det vil hjælpe dig, virkelig. Du skal ikke gå og vente sådan som du har det.
Har faktisk talt med den nærmeste afdeling, og der aftalte vi ( eller mine forældre ) at hvis selvmordstankerne, bare kunne lugtes så skulle jeg komme derned.

Chok´Itan skrev:er virkelig taknemlig for jeres svar! føler virkelig en opbakning![]()
Jeg er blevet helt inspireret til at tage i skole i morgen, de 3 gange jeg var nede og træne i sidste uge, snakkede jeg lidt med en. Så er begyndt at oprette lidt kontakt igennem der.
det men mine tænder, stammer nok fra de negative tanker/sygdomsangst. Hvor jeg synes at kunne mærke forskellige, symptomer fra sygdomme, som ikke er der.
Jeg havde lidt i tankerne, at jeg ville bruge tiden på at træne, også bare prøve at få det lidt bedre, så jeg kunne startet på gymnasiet med et bedre humør og mindre fysiske smerter.Moby Dick skrev:Han skal ikke til psykolog, han skal til en psykiater.
Har faktisk talt med den nærmeste afdeling, og der aftalte vi ( eller mine forældre ) at hvis selvmordstankerne, bare kunne lugtes så skulle jeg komme derned.
.Moby Dick skrev:Chok´Itan skrev:er virkelig taknemlig for jeres svar! føler virkelig en opbakning![]()
Det er jeg glad for at høre. Og du skal virkelig handle derefter. Alt det her med træning, hobbys osv er fint og velment, men er det så slemt, som du beskriver, så er der andre ting, der skal ordnes først.
Så tag i mod al den hjælp, du kan få - og god vind med det hele.

.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster