Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

fisken skrev:Dem der er optaget gennem kvote 2 på medicin klarer sig bedre end dem gennem kvote 1.

SandyFrink skrev:Det er mig en gåde hvorfor nogen med interesse for træning ville gide at læse idræt. Læs dog medicin.

Sixx skrev:SandyFrink skrev:Det er mig en gåde hvorfor nogen med interesse for træning ville gide at læse idræt. Læs dog medicin.
LOL. du aner ikke hvad du snakker om.
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Stenalt skrev:fisken skrev:Dem der er optaget gennem kvote 2 på medicin klarer sig bedre end dem gennem kvote 1.
Målt på hvilket??

tjr skrev:Sixx skrev:SandyFrink skrev:Det er mig en gåde hvorfor nogen med interesse for træning ville gide at læse idræt. Læs dog medicin.
Jeg har nogle venner der læser idræt. Jeg er overrasket over hvor lidt de ved om noget som helst relateret til træning. Javist, de kan reglerne til en masse boldspil og en smule fysiologi, men ikke noget prangende.
Men de bliver gode idrætslærere på et gymnasium en dag.

Wassmann skrev:
har noget at gøre med, at den med på kvote 1. de vælger medicin fordi de kan med deres snit, ikke nødvendigvis fordi det er deres første prioritet, hvorimod kvote 2. studerende generelt vælger medicin som deres første prioritet og derfor er mere engageret..

Stenalt skrev:Wassmann skrev:
har noget at gøre med, at den med på kvote 1. de vælger medicin fordi de kan med deres snit, ikke nødvendigvis fordi det er deres første prioritet, hvorimod kvote 2. studerende generelt vælger medicin som deres første prioritet og derfor er mere engageret..
Dette besvarede ikke på mit spørgsmål om hvilken parameter man har brugt..

Stenalt skrev:Wassmann skrev:
Dette besvarede ikke på mit spørgsmål om hvilken parameter man har brugt..

Sixx skrev:tjr skrev:Sixx skrev:SandyFrink skrev:Det er mig en gåde hvorfor nogen med interesse for træning ville gide at læse idræt. Læs dog medicin.
Jeg har nogle venner der læser idræt. Jeg er overrasket over hvor lidt de ved om noget som helst relateret til træning. Javist, de kan reglerne til en masse boldspil og en smule fysiologi, men ikke noget prangende.
Men de bliver gode idrætslærere på et gymnasium en dag.
der er forbløffende mange idrætsstuderende og idrætsuddannede som ikke aner en kæft om styrketræning og meget lidt om fysisk træning generelt. dette ændrer dog ikke på, at der ikke findes andre uddannelser med så gode muligheder for at lære om netop dette end på idrætsstudiet. idræt er bredt og der er ikke nogen krav om, at man skal have andre naturvidenskabelige fag, end de få ECTS der er på bacheloren. hvis man er mere interesseret i sundhedspolitik, sundhedspsykologi, osv. lærer man selvfølgelig ikke ret meget om træning.

HolgerDanske1995 skrev:Du kunne overveje fødevarevidenskab? Overvejer jeg stærkt selv. Det kræver kun et snit på over 4 for at søge ind.

tjr skrev:HolgerDanske1995 skrev:Du kunne overveje fødevarevidenskab? Overvejer jeg stærkt selv. Det kræver kun et snit på over 4 for at søge ind.
Der er også krav til enkeltfag, bl.a. matematik A.

Cirkeline skrev:Hvis du kigger på læger og på fysioterapeuter, hvem er i bedst form?? Fysio er helt sikkert meget træningsrelateret. Det er medicin ikke.

SandyFrink skrev:Mon ikke hvad du kalder træning er hvad jeg kalder "træning".

Anker skrev:Birgitte Nymann er uddannet i idræt fra KU. Når det gælder styrketræning er hun dummere end en dør.

tjr skrev:Cirkeline skrev:Hvis du kigger på læger og på fysioterapeuter, hvem er i bedst form?? Fysio er helt sikkert meget træningsrelateret. Det er medicin ikke.
Episk argumentation.

the dude skrev:Tak for jeres svar.
Jeg har gået og tænkt over det, og jeg tror at jeg har en realistisk mulighed på sdu i forhold til medicin. Jeg leger så med tanken om at søge ind som sygeplejerske som min 2. prioritet, hvilket jeg så kunne begynde på, og søge om overflytning til medicin. Jeg håber at det vil give mig nogle bonuspoint og vise engagement fra min side af. Er der forresten nogle herinde som har nogle tips til hvordan man skriver en så god motiveret ansøgning, så de folk der læser den, får blæst deres bukser af

JensL skrev:the dude skrev:Tak for jeres svar.
Jeg har gået og tænkt over det, og jeg tror at jeg har en realistisk mulighed på sdu i forhold til medicin. Jeg leger så med tanken om at søge ind som sygeplejerske som min 2. prioritet, hvilket jeg så kunne begynde på, og søge om overflytning til medicin. Jeg håber at det vil give mig nogle bonuspoint og vise engagement fra min side af. Er der forresten nogle herinde som har nogle tips til hvordan man skriver en så god motiveret ansøgning, så de folk der læser den, får blæst deres bukser af
Jeg ved godt at professionsbachelorer og især sygeplejersker står godt mht. at komme ind via kvote 2 på medicin KU, men har du overvejet farmaceut som 2. prioritet i stedet for? Det vil jeg mene også er en rimelig god baggrund af have

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster