Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65793 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049603 indlæg i 100423 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1460
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1456

Følg bodybuilding.dk på

Væksthormon

Udskriv emne


Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping





Hejsa. Jeg er en dreng på 19, snart tyve år.
Jeg vejer 70 kilo og er cirka 178. Jeg er træt af min højde, og det har jeg altid været.
Jeg fik først hår på skridtet i slutningen af folkeskolen, og har altid været underudviklet, så jeg tror stadig jeg kan regne med, at vokse et par år endnu. Jeg har før trænet i over et år, men uden den store effekt.

Jeg har svært ved at øge i kilo og få større muskler. Men jeg har generelt en ret markeret, utrænet krop. Jeg har i mine unge dage spillet fodbold i et ret hæftigt omfang. Derudover har jeg cyklet på racercykel i sommerperioden. Jeg har en rigtig god grundform, og hvis jeg har været fysisk inaktiv i flere måneder, kan jeg sagtens tage ud og løbe 5 kilometer på under en halv time.

Jeg spiser dog ikke en specielt sund kost. Jeg er ret kræsen, og er ikke god til det med frugt, og smøre madpakke. Men det kommer langsomt. Jeg tager en del vitamin tilskud, c-vitamin, b(for hår og hud) og zink.

Jeg er ret utilfreds med min krop, både i højden styrken og sågar mit lem. Ikke fordi det er lille, det er bare langt og tyndt. Jeg har i bund og grund nok dårligt selvværd, selvom jeg er en meget populær person.

Men jeg har i lange perioder overvejet at få noget væksthormon.
Jeg har før været på endokrinologisk afdeling og få taget prøver, for at se om jeg kunne få HGH eller testosteron tilskud. Men jeg havde første gang, en testosteron værdi på 13 n/mol og et år efter var den på 17 n/mol. Det er normalt, dog i den lave ende.

Det er over et år siden, jeg sidst har været der, og de vil ikke ordinere mig noget tilskud af nogen art.

Det er forståeligt nok, for det er etisk ukorrekt. Problemet er bare det, at det påvirker min på psyke og selvopfattelse. Jeg anser mig selv som en feminin og lille dreng. Jeg føler jeg ser op til min jævnaldrende, selvom jeg burde anse mig som en af dem.

Jeg er ganske moden og intelligent af min alder at være. Men jeg føler bare at det går mig så meget på.
Så jeg vil gerne høre hvilke muligheder der er, hvad en eventuel væksthormon kur koster, og hvilke dosis og hvor lang tid, der vil opnå en acceptabel effekt.

Jeg ønsker ikke at høre nogen moralprædiken om, jeg skal træne og være tilfreds med min krop. Jeg har prøvet, og det dur ikke.

Jeg vil også lige gøre opmærksom på, at jeg har læst internettet tyndt efterhånden om HGH. Også på engelske sider. Jeg kender til bivirkningerne, og til min pande, fødder og hænder kan vokse. Alt på min krop kan vokse. Min kæbe, højde og sågar min penis, men det er nu ikke vigtigt. Det er bare en god bivirkning. Højden er det der betyder noget for mig. Yderligere kan det give mig overskud, bedre søvn og så videre.

Jeg vil også gerne høre fra folk, der har været på sådan en væksthormon kur. Primært for at høre deres erfaringer, men også høre om man bare kan holde sig til en kur, eller om man efter første, bliver lokket til at prøve igen og igen, for det er jeg ikke interesseret i. Men jeg er nu også ret stædig og har en god viljestyrke, så tror ikke det vil blive et problem.

Jeg håber ikke indlægget bliver slettet, for hvis man ikke kan spørge her, hvor kan man så? Hvad er vigtigst, at man kan få rådgivning, eller at man skal forsøge sig frem, hvilket kan have katastrofale følgevirkninger.

Mvh Den lille fortvivlede dreng. :-)

Undskyld for min roman..
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 12. apr 2012, 19:09
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Start med kosten. Så vil du hurtigt se fremgang. iøvrigt må der ikke vejledes i sådan nogle ting her på bb.dk så du får nok ikke mange svar vdr. væksthormon som du kan bruge til noget.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 818
Tilmeldt: 15. feb 2012, 17:43
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ominator skrev:Start med kosten. Så vil du hurtigt se fremgang. iøvrigt må der ikke vejledes i sådan nogle ting her på bb.dk så du får nok ikke mange svar vdr. væksthormon som du kan bruge til noget.



Kosten ændrer bare ikke på ens højde. Måske lidt, men det er minimalt, især i min alder.
Ellers havde hovedbestandelen af Afrika's mænd jo været 120 høje.

Og jeg tænkte det nok, det er bare åndssvagt, at alle steder tager afstand fra det, istedet for at kunne rådgive og guide folk, før de har prøvet på egen krop og veddraget sig nogle alvorlige skader på deres krop. :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 12. apr 2012, 19:09
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det er ikke optimalt for den respons du får, hvis du afgrænser vores svarmuligheder fra det åbenlyse: der var noget galt med din træning / kost.

Hvis det mere specifikt er din højde og ikke din fysisk generelt, og det går dig så meget på som indlægget antyder, tror jeg nærmere du skal søge psykologhjælp, for alverdens squat kan ikke gøre dig højere.
Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 3255
Tilmeldt: 15. nov 2011, 01:43
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 181.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvis du forventer at vokse meget og alle de ting du taler om med væksthormon, så kan du kun blive skuffet.

Jeg siger det ikke for at fraråde dig det - du er voksen og må selv om hvad du gør med din krop.

Den positive side af at tage væksthormon gør mange små fine ting ved din krop. Øger evnen til at forbrænde fedt, forbedrer søvn for de fleste, kan medvirke til forbedringer af skader og skavanker (små vel og mærke) osv.

I en alder af 19 år vokser du ikke bare 5 cm på 6 måneders kur - Du bliver heller ikke muskuløs af væksthormon.

Alt i alt skal man passe på med at tro at der er noget der kan ændre en krop radikalt. Dette er ikke muligt, så optimer din kost, træn med tålmodighed, så kan du med en veltrænet krop kompensere for den manglende højde. Piger/kvinder kan godt lide højde, men hvis du har en mandlig/muskuløs krop så betyder det ikke noget.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 320
Tilmeldt: 22. apr 2009, 13:16
Geografisk sted: København
 
Træner her: City Fitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lepidgeon skrev:
ominator skrev:Start med kosten. Så vil du hurtigt se fremgang. iøvrigt må der ikke vejledes i sådan nogle ting her på bb.dk så du får nok ikke mange svar vdr. væksthormon som du kan bruge til noget.



Kosten ændrer bare ikke på ens højde. Måske lidt, men det er minimalt, især i min alder.
Ellers havde hovedbestandelen af Afrika's mænd jo været 120 høje.

Og jeg tænkte det nok, det er bare åndssvagt, at alle steder tager afstand fra det, istedet for at kunne rådgive og guide folk, før de har prøvet på egen krop og veddraget sig nogle alvorlige skader på deres krop. :)


Sådan nogle sider findes også. og en simpel søgning på google skulle kunne gøre det...
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 332
Tilmeldt: 23. aug 2010, 13:44
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Er aldrig blevet helt klog på om man må dele andre sider, men opret tråden på f.eks. bodyhouse. Herinde vil du sandsynligvis ikke få hjælp til det projekt der :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 30
Tilmeldt: 3. maj 2011, 20:41
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Du ser breder ud jo mindre du er, så noget godt er der ved ikke at være så stor :) P.S jeg er kun 168, så det kunne være værre :)
Jack S. Jonathanson: SUNDHED og FISSEFORM?! Hva fuck snakker du om?! Jeg træner for at blive en freak!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 1. feb 2010, 19:22
Geografisk sted: Nakskov
 
Træner her: Fitness Center Wing Tsun Do
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kig på en del af de pro bodybuilders der render rundt og skyder STORE mængder væksthormon de bliver sku ikke højere af det. Drop alt det pis og få styr på kosten ellers kan jeg garantere dig for at vækst ingen virkning vil have for dig.
IIFYM Supporter.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 317
Tilmeldt: 14. nov 2008, 18:15
Geografisk sted: Greve
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 205.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tak for de mange svar.

Det er bare sådan, at de fleste bodybuilders, ikke har brugt væksthormon som et stof til at vokse i højden, imens de var i puberteten, men som et præparat til at forbedre deres restituering og protein opbygning.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 12. apr 2012, 19:09
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



At du har en racercykel og har spillet fodbold i dine "unge dage" er ikke en opskrift på en veludviklet fysik; ligesom din kost heller ikke er det. Du påstår at have gjort en reel indsats, samtidig med at du hævder at være moden og intelligent, men ingen af disse udsagn understøttes af måden, du håndterer dine problemer på.

I parentes bemærket afviger din højde kun med få cm fra den danske gennemsnitshøjde, hvortil kommer, at du stadig kan vokse en del; navnlig pga. din sene pubertet.

Dit sande problem synes at være psykisk. Hvad enten du er deprimeret, har lavt selvværd eller body dysmorphic disorder er løsningen ikke HGH, men at få en kompetent lægelig udredning og videre henvisning.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 10. okt 2010, 02:18
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Har du sat dig ind i kost og træning? Hvis nej, ville du næppe få vejledning på BodyHouse. Du vil få præcis samme svar på BodyHouse, som du har fået herinde. Ting tager tid.
Sæt dig ind i kost, træning, søvn, ALT hvad der er at finde omkring emnet. Viden er magt. Træn tungt, spis MEGET (regn evt. dit ligevætsindtag ud, osv.) og sov som en baby. Det er opskriften på en solid og ond krop. Ved godt det ikke var svaret du havde håbet på, men det er sådan tingene er. Lige meget om du tager 1g test om dagen, vil du ikke vokse særlig meget, hvis resten af overstående ikke er på plads. God vind, ven. Sæt i gang! :-)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 140
Tilmeldt: 16. feb 2010, 20:29
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nej det har du ret i. Men jeg synes ikke det er lavt at være 178, ser da mange (også folk over 18) der har den højde.

Men nu er vi skabt som vi nu engang er. Så må man få det bedste ud af sin situation.. hvis du vil have større muskler og gøre noget ved din styrke bliver du nødt til at starte med at spise ordenligt, ellers så kommer du ingen vegne.

Er fuldstændigt enig med at det er lidt underligt at det er banlyst sådan noget doping her på siden. På den ene side så, om man vil det eller ej, så er doping en del af elitesport, og især pro bodybuilding. Doping brugende bodybuildere bliver jo eksponeret meget især her på siden, så at man på den måde tager afstand fra alt hvad der hedder doping kan virke sådan lidt..
Men på den anden side, tror jeg meningen med det rent etisk, er ikke at friste nogle til at begynde at tage doping. Hvis nu man lige hurtigt kan få afvide at tager med x enheder af xxxx, i en periode på x uger, og man få ca xxx ud af det. Så kan det godt være at flere ville føle sig fristet til lige at prøve en enkelt gang, for det sker der jo ikke noget ved, og så kører karrusellen.
Sidst rettet af ominator 12. apr 2012, 19:37, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 818
Tilmeldt: 15. feb 2012, 17:43
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Opgiv at blive højere. Find noget bedre at bruge tiden på.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 5
Tilmeldt: 30. mar 2012, 04:52
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



ntp9 skrev:At du har en racercykel og har spillet fodbold i dine "unge dage" er ikke en opskrift på en veludviklet fysik; ligesom din kost heller ikke er det. Du påstår at have gjort en reel indsats, samtidig med at du hævder at være moden og intelligent, men ingen af disse udsagn understøttes af måden, du håndterer dine problemer på.

I parentes bemærket afviger din højde kun med få cm fra den danske gennemsnitshøjde, hvortil kommer, at du stadig kan vokse en del; navnlig pga. din sene pubertet.

Dit sande problem synes at være psykisk. Hvad enten du er deprimeret, har lavt selvværd eller body dysmorphic disorder er løsningen ikke HGH, men at få en kompetent lægelig udredning og videre henvisning.


Kunne ikke have sagt (skrevet) det bedre selv :-). +1
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 140
Tilmeldt: 16. feb 2010, 20:29
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



178 er ikke lavt. Det er kun lige under gennemsnittet som ligger på 180 for mænd i Danmark. Sørg nu bare for at få noget masse i stedet, det vil få dig til at se mindre feminin ud, det er helt sikkert ;)
Brugeravatar
 
Reputation point: 130
 
Indlæg: 1517
Tilmeldt: 2. mar 2008, 17:56
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Muscle House Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du skal have selvtilliden i orden. At være 178 er altså ikke specielt lavt overhovedet!
Kom i gang med at træne, spis ordentligt osv, sundt, og jeg er sikker på du vil få resultater. Og med disse resultater kommer komplimenter osv, og så kommer selvtilliden. Dit eneste problem er din selvtillid mester, og prøv at hør her. Hvis 2 fingre eller en tunge kan få en tøs til at komme, så er jeg sikker på du også godt kan med dit lem.

Og HVIS du nu endelig er 100% sikker på det er HGH du vil bruge, eller anaboler.. Bodyhouse er outdated og blevet til en hælercentral..

Til dit spørgsmål med om man bliver hooket på stofferne: Ja det gør man psykisk. Specielt hvis du starter på Steorider.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 191
Tilmeldt: 28. maj 2011, 15:41
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



amen for fanden. er selv 182cm passer mig fint. Hvis du mener det svært at blive muskuløs osv og få dit buff look ville det da være endnu mere dumt at være 195cm høj og være en ranglet fyr.

Synes du skulle lave en kostplan med 3000-3500kcalorier og så bare komme i gang med nogle gode øvelser. Ville sagtens kunne bulke 10-15 kg på dig på et år . Der er så mange "fedtforskrækkede unge mennesker" Sorry to say men i de fleste tilfælde er det altså spildt at bulke 3-5 kg også cutte 3-5 kg... Efter 10 års træning ligger man jo stadig fast på 70kg kropsvægt.

Siger ikke du skal bliver overvægtig , siger bare du skal sætte dig ind i at der skal noget mad til.

Hvad angår din højde tror jeg gennemsnitshøjden på en pige er omkring 165 så du er da sjældent den laveste på daten.
Lets get another Shcrimp on the Barbey!! ^^
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 943
Tilmeldt: 1. maj 2007, 11:24
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 116.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 161.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvis det kan glæde dig, så voksede jeg 4 cm i højde, efter jeg var fyldt 20, ad naturlig vej. Min lillebror er vokset fra 184-190 cm mellem han var 21-25 år.

Træn hårdt, sørg for at få rigeligt med protein, og så vil jeg foreslå dig at prøve en zma kombination. Ekstra zink, magnesium og B6 vitamin. Du kan købe alle tingene hver for sig i matas, eller på siden jeg har i min signatur eller alle mulige andre steder. Du er jo på ingen måde alene mht til dine bekymringer. Tror 50 % af alle drenge/mænd i en eller anden periode af deres liv føler og tænker det samme som dig. Tror sagtens du kan nå at blive 180 cm, og det med skægvækst osv, det er HELT normalt at det først for alvor begynder at tage ved efter de fyldte 25.
TIl daglig arbejder jeg med den Online spil branche. Har lavet alt alt for mange sider der fx minder om denne: Book of Ra .
Brugeravatar

 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 1755
Tilmeldt: 8. mar 2007, 18:42
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nu kender jeg dig jo ikke og kender ikke hele din fysik, men umiddelbart lyder vi lidt ens, bortset fra jeg aldrig rigtig har følt mig decideret underudviklet eller har haft penis problemer :king:

Men jeg er faktisk lige blevet målt til 177, og jeg har altid haft det mærkeligt med min højde, for når jeg er sammen med mine høje gutter der er håndværkere og nogen over 2 meter, føler jeg mig virkelig lille, når jeg er sammen med mine andre venner på min højde er jeg stor fordi jeg træner og de ikke rigtig laver noget fysisk.

Min pointe med at sidde og snakke om mig selv så meget er at måske sammenligner du dig selv med dine venner lidt for meget. 178 er faktisk en rimelig respektabel højde, og hvis du føler du ikke er stor nok er det ikke væksthormon du skal have fat i, som alle andre også nævner :)

Håber du kunne bruge det til noget ..
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 303
Tilmeldt: 24. mar 2012, 17:03
Geografisk sted: Danmark
 
Træner her: Dansk Fitness Vanløse
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kendte mænd på 177 cm :-)

Eddie Murphy
Richard Geere
Lance Armstrong
Xzibit

Og så er der skam endnu flere under, der klarer sig fortrinligt.
TIl daglig arbejder jeg med den Online spil branche. Har lavet alt alt for mange sider der fx minder om denne: Book of Ra .
Brugeravatar

 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 1755
Tilmeldt: 8. mar 2007, 18:42
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Om man bliver opfattet som værende maskulin, hænger bestemt ikke sammen med store overarme og ens højde. Det handler om attitude og opførsel. Man kan ændre mange menneskers opfattelse af en, ved at ændre sin egen selvopfattelse. Hvis du selv er overbevist om din mandighed, vil omverden også blive det.

IMO burde du bruge dine penge på en psykolog, og ikke på en omgang livsfarlige kemikalier :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 1709
Tilmeldt: 14. nov 2009, 22:39
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Vi kan bytte? Er en 193, vil sku gerne ned og være 178, så går det hele mere op i enhed :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 24
Tilmeldt: 11. jun 2010, 20:46
Geografisk sted: Randers
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvordan kan du være utilfreds med 178 cm. ??? Her sidder jeg med mine små ben, og er kun 167, måske 168 på en god dag :D og jeg har det sku fint :) Man skal bare lærer at leve med det, og acceptere det som det nu en gang er.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 7
Tilmeldt: 1. mar 2012, 15:58
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg er 182cm, og den korteste af jeg og mine venner, selv min vens kone er højere end mig, jeg gad godt have 10cm mere højde.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 473
Tilmeldt: 17. jul 2010, 02:50
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



mUkzi<3 skrev:Vi kan bytte? Er en 193, vil sku gerne ned og være 178, så går det hele mere op i enhed :D


+1.

Som 195 vil jeg gerne ned på cirka 180 eller 185. Det er en bedre bb-højde.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 2930
Tilmeldt: 22. aug 2010, 10:03
Geografisk sted: København
 
Træner her: Anger Mangement
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dengse skrev:Jeg er 182cm, og den korteste af jeg og mine venner, selv min vens kone er højere end mig, jeg gad godt have 10cm mere højde.


Way to go med at opmuntre manden.
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 185
 
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 4. jul 2009, 13:42
Geografisk sted: Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg er 176-178 og fint tilfreds.
Det er "nemt" at at se "stor" ud. Og så passer det i øvrigt også skide godt i højde med mange piger, sådan .. Bagfra, du ved. :whistle:
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 1451
Tilmeldt: 13. jul 2011, 17:21
Geografisk sted: København
 
Træner her: Anger Mangement
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 112.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



Kender godt til dit problem med højden :( Er selv 18 år, og folk vil nok mene, at jeg er hysterisk.
Har selv prøvet at lede efter en masse information om, hvordan man kan blive højere (uden at ryge én joint).

- Mange mener at ved at lave en del strække øvelser hver dag, så kan man selv efter puberteten (Selv som 40 årig) blive højere.
Her er et link med nogle øvelser: http://growingtallerguide.com/index.php ... ur-height/
Det er også muligt at downloade nogle gratis ebooks på forskellige hjemmesider, hvilket er ret spænende læsning. Fx. er én, som fortæller om, hvorfor Holland har den højeste højde i verden.. og meget andet. Hvis man synes det er spændende at vide lidt om.

Der er også en del mennesker, som mener at kosten spiller den største rolle.. Og så er der en masse, som mener, at det er ens gener, der bestemmer det hele, og at resten er waste of time :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 19
Tilmeldt: 5. jan 2011, 21:23
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SienZ skrev:
mUkzi<3 skrev:Vi kan bytte? Er en 193, vil sku gerne ned og være 178, så går det hele mere op i enhed :D


+1.

Som 195 vil jeg gerne ned på cirka 180 eller 185. Det er en bedre bb-højde.


Tag nu fx. Phil Heath han er 180, Kai green er en 178 de er ikke ret høje (Ved ikke om de er rigtig konverteret til cm) men i hvertfald de ligger i den lave skala :D

Så du skal være glad for de 178, og bare kom igang med at få en god masse på så du ser ekstra stor ud ;)

I mine øjne er du heldig og være så lav :D Så fuck om folk griner af dig, gi dem en grund til ikke og tør gør det ;)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 24
Tilmeldt: 11. jun 2010, 20:46
Geografisk sted: Randers
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Doping




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster