Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65718 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049582 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1460
Medlemmer: 3
Skjulte: 1
Gæster: 1456

Følg bodybuilding.dk på

Festivaltid..

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Så er det jo snart festivaltid .. Hvad gør I der mht træning?

Glemmer I alt om træning de dage det varer og drikker en masse, eller hvad er jeres tanker på sådan en festival? :)

I skrivende stund drømmer jeg jo om, at få trænet på festival dagene, men når jeg først sidder dér, er jeg ikke sikker på jeg får trænet det mindste alligevel :D
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1789
Tilmeldt: 16. jan 2006, 21:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tag bare og nyd den festival, og så hop tilbage til centeret og en fornuftig kost når den er overstået. Men du behøves selvfølgelig ikke at drikke dig i hegnet hver dag.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 590
Tilmeldt: 14. okt 2011, 19:27
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MO skrev:Så er det jo snart festivaltid .. Hvad gør I der mht træning?

Glemmer I alt om træning de dage det varer og drikker en masse, eller hvad er jeres tanker på sådan en festival? :)

I skrivende stund drømmer jeg jo om, at få trænet på festival dagene, men når jeg først sidder dér, er jeg ikke sikker på jeg får trænet det mindste alligevel :D


IMO skal du glemme træning de dage. Ellers får du ikke nydt dagene ordentligt, hvis du hele tiden skal have dårlig samvittighed over træning. Hvis du kan og gider, så evt. tag nogle pullups i et hegn, push up og prisoner squats.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1820
Tilmeldt: 16. jan 2008, 21:53
 
Træner her: SPH GYM
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ingen træning og dødsdruk i en uge. Jeg har max et par proteinbarer med i tasken.
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 4163
Tilmeldt: 25. nov 2008, 15:14
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MO skrev:Glemmer I alt om træning de dage det varer


Nej jeg glemmer alt om festival de dage det varer :whistle:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 467
Tilmeldt: 5. nov 2011, 19:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



salt skrev:Ingen træning og dødsdruk i en uge. Jeg har max et par proteinbarer med i tasken.


Festival er en epic undskyldning for at leve af protein barer !! de er billigere end det skod mad man ender med at spise alligevel !
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 931
Tilmeldt: 12. mar 2008, 14:51
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 155.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har en kasse Peak Body Pro 50 prot-barer med på Roskilde. Tre om dagen svarer til 150 g protein. Kombineret med et enkelt dagligt måltid eller to burde det ikke være svært at vedligeholde det meste.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Blunt skrev:
salt skrev:Ingen træning og dødsdruk i en uge. Jeg har max et par proteinbarer med i tasken.


Festival er en epic undskyldning for at leve af protein barer !! de er billigere end det skod mad man ender med at spise alligevel !

Har du været på festival i det sidste årti? Sidste år bød Roskilde på så versatile fødevarer som: Burger, cocktails, mexikansk, Meiers Deli, Ben and Jerry-bod, Øko-kaffebar, Afrikansk, Pølsevogn, 'rigtig' dansk mad og sådan kunne jeg blive ved...
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 983
Tilmeldt: 23. jan 2007, 16:58
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



murdockrates skrev:
Blunt skrev:
salt skrev:Ingen træning og dødsdruk i en uge. Jeg har max et par proteinbarer med i tasken.


Festival er en epic undskyldning for at leve af protein barer !! de er billigere end det skod mad man ender med at spise alligevel !

Har du været på festival i det sidste årti? Sidste år bød Roskilde på så versatile fødevarer som: Burger, cocktails, mexikansk, Meiers Deli, Ben and Jerry-bod, Øko-kaffebar, Afrikansk, Pølsevogn, 'rigtig' dansk mad og sådan kunne jeg blive ved...


Helt enig, det er sgu ikke så dårligt som man tit gør det til :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1766
Tilmeldt: 11. jun 2010, 18:58
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Og ellers kommer man langt med IF, tun, makrel, protbarer og skinny bitches (ikke den nye dåse-drink).
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:Og ellers kommer man langt med IF, tun, makrel, protbarer og skinny bitches (ikke den nye dåse-drink).


Det er svært at være på IF når man skal drikke øl hele dagen :)
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 7867
Tilmeldt: 4. maj 2009, 19:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



salt skrev:Ingen træning og dødsdruk i en uge. Jeg har max et par proteinbarer med i tasken.


+1

Hakker mig fuldstændigt midt over alle dage og kører proteinbarer. Jeg er så også notorisk kendt blandt venner for at fucke en rigtig fin form helt op hen over sommeren :dance: :drink:
"Ain't nothin' to it but to do it" - Ronnie

Performance Gym Aarhus
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 142
Tilmeldt: 17. feb 2011, 15:08
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Carsten2002 skrev:
Garik skrev:Og ellers kommer man langt med IF, tun, makrel, protbarer og skinny bitches (ikke den nye dåse-drink).


Det er svært at være på IF når man skal drikke øl hele dagen :)

Meh. Man kunne jo stå sent op og påbegynde sit druk ved middagstid :)
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



murdockrates skrev:
Blunt skrev:
salt skrev:Ingen træning og dødsdruk i en uge. Jeg har max et par proteinbarer med i tasken.


Festival er en epic undskyldning for at leve af protein barer !! de er billigere end det skod mad man ender med at spise alligevel !

Har du været på festival i det sidste årti? Sidste år bød Roskilde på så versatile fødevarer som: Burger, cocktails, mexikansk, Meiers Deli, Ben and Jerry-bod, Øko-kaffebar, Afrikansk, Pølsevogn, 'rigtig' dansk mad og sådan kunne jeg blive ved...


har været der for første og sidste gang for 3-4 år siden ja.. og jeg må sige det eneste jeg husker var morgenøl med dåseleverpostej spist med ske uden brød mens man have hår på fortænderne af druk..

ikke videre eksotisk.. dog kan jeg huske der var noget svensk mad der smagte glimrende kl halv 4 om natten den ene gang.

Men der var jeg også festival rookie og jeg fik billetten stukket i hånden 1½ dag før så havde ikke den store tid til forberedelse.

næste gang ville jeg dog nok invistere i en omgang dåsemad ala de der forloren skildpade og så noget kartoffelmos pulver..

og så supplere med protein bars til når jeg ikke orkede at lave det andet..
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 931
Tilmeldt: 12. mar 2008, 14:51
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 155.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:
Carsten2002 skrev:
Garik skrev:Og ellers kommer man langt med IF, tun, makrel, protbarer og skinny bitches (ikke den nye dåse-drink).


Det er svært at være på IF når man skal drikke øl hele dagen :)

Meh. Man kunne jo stå sent op og påbegynde sit druk ved middagstid :)


Stå sent op på Roskilde???? Hvem i alverden kan sove længe i et telt der kunne sidestilles med satans bageovn??
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1766
Tilmeldt: 11. jun 2010, 18:58
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Der er absolut ingen ide i at medbringe dåsemad til en festival. I særdeleshed ikke dåsemad, som skal varmebehandles inden det kan spise. At medbringe pulverkartoffelmos lyder direkte åndssvagt. Hvis der er noget, der er rigeligt tilgængeligt overalt på en festival, så er det carbs.

Garik, du har tydeligvis aldrig været på Roskilde, og dit bidrag i denne tråd er 100 % ubrugeligt. IF på en festival. Nej, ved du nu hvad. Skulle man så holde op med at drikke kl. 20, hvis man har spist sit første måltid kl. 12? Not happening, bruh.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tag en sød pige på skulderne, og begynd så at squatte.
Brugeravatar
 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 2375
Tilmeldt: 24. jun 2010, 16:01
Geografisk sted: Fyn
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 134.20
- Squat: 155.40
- Dødløft: 206.60
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:Der er absolut ingen ide i at medbringe dåsemad til en festival.


Tænker du på "Varme Retter" Dåsemad? Eller bare generelt ting på dåse?
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 7867
Tilmeldt: 4. maj 2009, 19:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ja, altså, jeg mener nu nok varme retter. Jeg har trods alt selv stocket op på tun og makrel et par år. Jeg har sågar medbragt proteinpulver i portionsanrettede fryseposer, som jeg hældte vand i og drak. Det lignede angiveligt at jeg brækkede mig omvendt.

I mellemtiden har jeg dog opdaget Peak Body Pro 50 proteinbarer, og jeg ser nu ingen grund til at medbringe andet end en kasse (21 stk) af dem. Næringsindholdet per bar er 50 g prots, 9 g carbs og 6 g fedt. Tre stk. om dagen (jeg regner med at tage hjem den ene af de ni dage, og søndag tager jeg altid hjem relativt tidligt) i syv dage giver 150 g prots om dagen samt sølle 21 g carbs og 18 g fedt. Win.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Personligt har jeg været på Roskilde 3 gange uden at drikke en eneste genstand. Jeg er kommet for at høre nogle få bands og intet andet. 4 dages off, og så hjem til vægtene igen. Men sådan er vi jo så forskellige.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Er det derfor min forloren skildpade altid smager af røv hvis den skal varmebehandles ? Plejer bare at blande det og pulver kartofelmos indtil det bliver en kage agtig masse ?
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 931
Tilmeldt: 12. mar 2008, 14:51
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 155.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



For de fleste weekend warriors for hvem træning og helbred generelt ikke er en stor prioritet kan man ligeså godt glemme alt om træning, søvn, kost og næring og bare feste igennem. Andre bør nok være opmærksomme på at få nok protein, og i øvrigt indtage madvare der bekæmper den ret væsentlige inflammation der findes i kroppen efter sådan en omgang festival. Det er en langt større omgang stres end de fleste går og regner med. Mere uoverskueligt er det ikke at pakke 3 madpakker - morgen, middag, aften - til hver dag. Juices ide om fryseposer med whey er en simpel no-nonsense minimalistisk løsning der alligevel giver en del. Kombiner det med noget frugt og nødder - nemt og praktisk at medbringe - og drik rigeligt med vand. Der er overraskende mange der drikker for meget alkohol og for lidt vand. Jeg har forøvrigt selv brugt Peak Bodys proteinbarer en del on the road og de er afgjort nogle af de bedre på markedet. Langt bedre end at leve af snacks fra den lokale kiosk. Bemærk jeg her udtaler mig hypotetisk, da jeg ikke aner hvad der ligger i nærheden.

Personligt ville jeg få totalt spat af at rende rundt i den varme blandt så mange ulækre mennesker og mærke musklerne blive kannibaliseret. Tanken alene ville give høje kortisolværdier.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:For de fleste weekend warriors for hvem træning og helbred generelt ikke er en stor prioritet kan man ligeså godt glemme alt om træning, søvn, kost og næring og bare feste igennem. Andre bør nok være opmærksomme på at få nok protein, og i øvrigt indtage madvare der bekæmper den ret væsentlige inflammation der findes i kroppen efter sådan en omgang festival. Det er en langt større omgang stres end de fleste går og regner med. Mere uoverskueligt er det ikke at pakke 3 madpakker - morgen, middag, aften - til hver dag. Juices ide om fryseposer med whey er en simpel no-nonsense minimalistisk løsning der alligevel giver en del. Kombiner det med noget frugt og nødder - nemt og praktisk at medbringe - og drik rigeligt med vand. Der er overraskende mange der drikker for meget alkohol og for lidt vand. Jeg har forøvrigt selv brugt Peak Bodys proteinbarer en del on the road og de er afgjort nogle af de bedre på markedet. Langt bedre end at leve af snacks fra den lokale kiosk. Bemærk jeg her udtaler mig hypotetisk, da jeg ikke aner hvad der ligger i nærheden.

Personligt ville jeg få totalt spat af at rende rundt i den varme blandt så mange ulækre mennesker og mærke musklerne blive kannibaliseret. Tanken alene ville give høje kortisolværdier.


På trods af min manglende indtagelse af alkoholiske stimulanser er det endnu aldrig lykkedes mig at komme hjem fra en Roskilde Festival uden at være blevet syg. Man har ikke mulighed for at passe sin søvn fordi det larmer alle steder og teltet enten er varmt som en bageovn eller vådt som...ja som noget der er meget vådt. Vejret skifter og pludselig er man gennemblødt af regn og fryser og står op i timevis og får ikke sovet efterfølgende. Dagen efter står man i bar overkrop og bliver solskoldet og dehydreret. Man gider ikke spise sit pisse klamme varme medbragte mad der ligger 3 km væk i teltet, men har heller ikke lyst til at betale 75 kr pr måltid 4 gange om dagen i madboderne. Man får for lidt at spise og for lidt at drikke og for lidt søvn og forøvrigt er der lort og pis alle vegne og toiletterne har samme hygiejnestandard som i pestens tid. Til koncerterne bliver man mast af svedige beskidte mænd i bar overkrop og....
...fik jeg nævnt at det er pisse sjovt?
Det er det. Pisse sjovt altså.
Men syg bliver man. Og stresset bliver kroppen. Ualmindeligt stresset.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Noget af det jeg fortrød da jeg var på festival sidst var at jeg ikke havde forberedt mig ordentligt nok hjemmefra... Da jeg så havnede på festivalen levede og spiste jeg som en idiot, hver morgen stod jeg op og så gik mig og nogle kammerater ned i byen og fik noget morgenmad, den stod på; 1 Liter mælk - 1 hotdog - 1 pose syrlinger. Derfra gik man så i gang med at drikke, og det var så det man fik indenbords på en hel dag, på enkelte dage fik man dog også en bakke pommesfritter med indenbords til natmad, men det var så også det... Hvor katabolsk kunne det blive.....
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2707
Tilmeldt: 25. feb 2011, 01:23
Geografisk sted: Odense
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Har lige bestilt 63 peak body pro 50 barer. Tak for tippet. Så kan det være formen ikke bliver helt hærget denne sommer
"Ain't nothin' to it but to do it" - Ronnie

Performance Gym Aarhus
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 142
Tilmeldt: 17. feb 2011, 15:08
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg bor 20 min til fods fra Roskilde pladsen, og selv jeg får ikke en gang spist ordenligt når der er festival.

Jeg tager det sgu bare som en uges dekon, og starter med fornyet lyst og motivation efter festivalen.
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 392
Tilmeldt: 8. sep 2010, 21:46
Geografisk sted: Roskilde
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:Der er absolut ingen ide i at medbringe dåsemad til en festival. I særdeleshed ikke dåsemad, som skal varmebehandles inden det kan spise. At medbringe pulverkartoffelmos lyder direkte åndssvagt. Hvis der er noget, der er rigeligt tilgængeligt overalt på en festival, så er det carbs.

Garik, du har tydeligvis aldrig været på Roskilde, og dit bidrag i denne tråd er 100 % ubrugeligt. IF på en festival. Nej, ved du nu hvad. Skulle man så holde op med at drikke kl. 20, hvis man har spist sit første måltid kl. 12? Not happening, bruh.

Mente nu bare, at man kunne vente med at drikke/spise til en 12-14 tiden. Selvfølgelig kan man ikke IF'e, når man drikker 16 timer dagligt :)

Og nej, har aldrig været på Roskilde. Har måtte nøjes med et par SmukFester, Skive Beach Parties og et par håndfulde Jelling Musikfestivaler :)
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Mussetrussen skrev:
SandyFrink skrev:For de fleste weekend warriors for hvem træning og helbred generelt ikke er en stor prioritet kan man ligeså godt glemme alt om træning, søvn, kost og næring og bare feste igennem. Andre bør nok være opmærksomme på at få nok protein, og i øvrigt indtage madvare der bekæmper den ret væsentlige inflammation der findes i kroppen efter sådan en omgang festival. Det er en langt større omgang stres end de fleste går og regner med. Mere uoverskueligt er det ikke at pakke 3 madpakker - morgen, middag, aften - til hver dag. Juices ide om fryseposer med whey er en simpel no-nonsense minimalistisk løsning der alligevel giver en del. Kombiner det med noget frugt og nødder - nemt og praktisk at medbringe - og drik rigeligt med vand. Der er overraskende mange der drikker for meget alkohol og for lidt vand. Jeg har forøvrigt selv brugt Peak Bodys proteinbarer en del on the road og de er afgjort nogle af de bedre på markedet. Langt bedre end at leve af snacks fra den lokale kiosk. Bemærk jeg her udtaler mig hypotetisk, da jeg ikke aner hvad der ligger i nærheden.

Personligt ville jeg få totalt spat af at rende rundt i den varme blandt så mange ulækre mennesker og mærke musklerne blive kannibaliseret. Tanken alene ville give høje kortisolværdier.


På trods af min manglende indtagelse af alkoholiske stimulanser er det endnu aldrig lykkedes mig at komme hjem fra en Roskilde Festival uden at være blevet syg. Man har ikke mulighed for at passe sin søvn fordi det larmer alle steder og teltet enten er varmt som en bageovn eller vådt som...ja som noget der er meget vådt. Vejret skifter og pludselig er man gennemblødt af regn og fryser og står op i timevis og får ikke sovet efterfølgende. Dagen efter står man i bar overkrop og bliver solskoldet og dehydreret. Man gider ikke spise sit pisse klamme varme medbragte mad der ligger 3 km væk i teltet, men har heller ikke lyst til at betale 75 kr pr måltid 4 gange om dagen i madboderne. Man får for lidt at spise og for lidt at drikke og for lidt søvn og forøvrigt er der lort og pis alle vegne og toiletterne har samme hygiejnestandard som i pestens tid. Til koncerterne bliver man mast af svedige beskidte mænd i bar overkrop og....
...fik jeg nævnt at det er pisse sjovt?
Det er det. Pisse sjovt altså.
Men syg bliver man. Og stresset bliver kroppen. Ualmindeligt stresset.

Jeg fik det dårligt af at læse dit post, hahaha! This. Grunden til, at jeg ikke går til festivaller.
Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 589
Tilmeldt: 25. jan 2012, 16:46
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 999.00
- Squat: 999.00
- Dødløft: 999.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:Og nej, har aldrig været på Roskilde.


Det kan du heldigvis stadig nå at rette op på :mrgreen:
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvordan vil ikke undgå, at barerne ikke smelter? Det bliver jo højst sandsynligt varmt!
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 186
Tilmeldt: 8. jun 2011, 18:18
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 246 gæster