Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

olebole skrev:Hej BB'er
Jeg leder efter et alternativ til øvelsen pulldown eller øvelsen pullups, som rammer samme muskelgruppe. Hvilken øvelse kan jeg lave i stedet som rammer den samme muskelgruppe på ryggen. Derudover kører jeg også bent-over--barbell-rows, dødløft og cable rows - er jeg dækket nok ind i forhold til ryg-træningen?

Acid skrev:Du kan eventuelt prøve en pullover variant for at ramme lats.

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

ThomasMN skrev:Acid skrev:Du kan eventuelt prøve en pullover variant for at ramme lats.
Der er ikke ret meget pull der rammer ryggen

ThomasMN skrev:Acid skrev:Du kan eventuelt prøve en pullover variant for at ramme lats.
Der er ikke ret meget pull der rammer ryggen

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Bone-14 skrev:Det er en ubrugelig øvelse der ikke rammer pecs og lats på nogen ordentlig måde imo.
Udover det er den skadelig for rotator mancheten.

Assault skrev:Bone-14 skrev:Det er en ubrugelig øvelse der ikke rammer pecs og lats på nogen ordentlig måde imo.
Der må jo være en eller anden grund til at langt de fleste pro bb´er bruger den. Skal ikke gør mig klog på om den er god eller ej

Assault skrev:Bone-14 skrev:Det er en ubrugelig øvelse der ikke rammer pecs og lats på nogen ordentlig måde imo.
Der må jo være en eller anden grund til at langt de fleste pro bb´er bruger den. Skal ikke gør mig klog på om den er god eller ej

Anker skrev:Assault skrev:Bone-14 skrev:Det er en ubrugelig øvelse der ikke rammer pecs og lats på nogen ordentlig måde imo.
At langt de fleste pro'er bruger den er absolut ikke et succeskriterium.

Assault skrev:Anker skrev:At langt de fleste pro'er bruger den er absolut ikke et succeskriterium.
Nej, men hvis øvelsen var fuldstændig ubrugelig hvorfor skulle man,så lave den ?

Assault skrev:Anker skrev:Assault skrev:Bone-14 skrev:Det er en ubrugelig øvelse der ikke rammer pecs og lats på nogen ordentlig måde imo.
Nej, men hvis øvelsen var fuldstændig ubrugelig hvorfor skulle man,så lave den ?

Anker skrev:Assault skrev:Anker skrev:At langt de fleste pro'er bruger den er absolut ikke et succeskriterium.
Jeg siger ikke at den er fuldstændig ubrugelig. Men at gøre som professionelle bodybuildere fordi de er professionelle er ikke nødvendigvis en god idé.

Merodium skrev:Assault skrev:Anker skrev:Assault skrev:Bone-14 skrev:Det er en ubrugelig øvelse der ikke rammer pecs og lats på nogen ordentlig måde imo.
Jeg ved ikke om du har set hvordan folk træner? Bare fordi de er på krudt kan de sagtens stadig være nogle fjolser.

Bone-14 skrev:Det er en ubrugelig øvelse der ikke rammer pecs og lats på nogen ordentlig måde imo.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster