Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Carsten2002 skrev:Spis rigtigt og træn noget bænkpres i 2-3 måneder.
- Jeg læste i nogle spanske aviser, at det var en intern joke med klubbens reservemålmand Antonio Adan. Han skulle have sagt til Ronaldo i træningsrummet, at Ronaldo kun træner overkroppen og ikke benene, siger den tidligere topmålmand Thomas Myhre, der nu er ekspert for norsk Viasat, til Dagbladet

8800 skrev:Carsten2002 skrev:Spis rigtigt og træn noget bænkpres i 2-3 måneder.
Kom igen. Der ligger en del træning bag Ronaldos fysik og han er kendt for at gå en del op i det. Bl.a. derfor han i flere af de sidste kampe i den overstående sæson fremviste sin lårmuskel når han scorede mål, da han blevet drillet med han brugte meget tid på at træne overkroppen:- Jeg læste i nogle spanske aviser, at det var en intern joke med klubbens reservemålmand Antonio Adan. Han skulle have sagt til Ronaldo i træningsrummet, at Ronaldo kun træner overkroppen og ikke benene, siger den tidligere topmålmand Thomas Myhre, der nu er ekspert for norsk Viasat, til Dagbladet
http://admin.onside.rhnic.dk/nyheder/pr ... do-sit-lar

U.Mad.Bro? skrev:8800 skrev:Carsten2002 skrev:Spis rigtigt og træn noget bænkpres i 2-3 måneder.
Kom igen. Der ligger en del træning bag Ronaldos fysik og han er kendt for at gå en del op i det. Bl.a. derfor han i flere af de sidste kampe i den overstående sæson fremviste sin lårmuskel når han scorede mål, da han blevet drillet med han brugte meget tid på at træne overkroppen:- Jeg læste i nogle spanske aviser, at det var en intern joke med klubbens reservemålmand Antonio Adan. Han skulle have sagt til Ronaldo i træningsrummet, at Ronaldo kun træner overkroppen og ikke benene, siger den tidligere topmålmand Thomas Myhre, der nu er ekspert for norsk Viasat, til Dagbladet
http://admin.onside.rhnic.dk/nyheder/pr ... do-sit-lar
Han har jo ikke den mest udvidet bryst, men den har bare en anderledes form. Kunne være genetisk, men det ser bare ud som om at han kun træner den "nedre" bryst... Hva tror du da?

Carsten2002 skrev:Spis rigtigt og træn noget bænkpres i 2-3 måneder.

Carsten2002 skrev:Der bliver ikke spurgt indtil hvordan Ronaldo træner, der bliver spurgt indtil hvordan man får et bryst magen til. Ingen tvivl om at manden arbejder hårdt and so on, men det er bare ikke en del af TS's spørgsmål.

8800 skrev:Carsten2002 skrev:Der bliver ikke spurgt indtil hvordan Ronaldo træner, der bliver spurgt indtil hvordan man får et bryst magen til. Ingen tvivl om at manden arbejder hårdt and so on, men det er bare ikke en del af TS's spørgsmål.
Så du tror, at du kan brygge Ronaldos krop sammen på 3 måneder?

Carsten2002 skrev:8800 skrev:Carsten2002 skrev:Der bliver ikke spurgt indtil hvordan Ronaldo træner, der bliver spurgt indtil hvordan man får et bryst magen til. Ingen tvivl om at manden arbejder hårdt and so on, men det er bare ikke en del af TS's spørgsmål.
Så du tror, at du kan brygge Ronaldos krop sammen på 3 måneder?
Nej, men med god træning og kost, burde det være muligt at bygge et bryst i nogenlunde samme størrelse.

toto_G4M3R skrev:Meget ondt![]()
Det må jeg vist hellere konfrontere folk med, når de siger man bliver langsom af træning!
Der skulle vel ikke tilfældigvis være nogen der ved om han squatter, og har noget dokumentation på det, så der heller ikke er noget der?

Det må jeg vist hellere konfrontere folk med, når de siger man bliver langsom af træning!
Der skulle vel ikke tilfældigvis være nogen der ved om han squatter, og har noget dokumentation på det, så der heller ikke er noget der?

U.Mad.Bro? skrev:For at få sådan en bryst som ham, hvilke brystøvelser ville i anbefale?

The Juice skrev:U.Mad.Bro? skrev:For at få sådan en bryst som ham, hvilke brystøvelser ville i anbefale?
Jeg vil anbefale at du:
1) Får nogen kropslige rollemodeller, der rent faktisk er værd at stræbe efter.
2) Fokuserer noget mere på dig selv og noget mindre på at ligne en anden.

holstc skrev:toto_G4M3R skrev:Meget ondt![]()
Folk er ignorante idioter, hvis de tror det. Usain Bolt, som vi vistnok alle kan blive enige om ikke er helt langsom, bruger halvdelen af sin tid i træningscenteret.

holstc skrev:Det er jo ekstremt subjektivt. Nogen vil ligne Cutler, nogen vil ligne en 100 meter-løber andre vil ligne Brad Pitt i Fight Club.

The Juice skrev:holstc skrev:Det er jo ekstremt subjektivt. Nogen vil ligne Cutler, nogen vil ligne en 100 meter-løber andre vil ligne Brad Pitt i Fight Club.
Du misser pointen. En efterstæbsværdig fysik er ikke nødvendigvis en man gerne vil opnår. Det er en man stræber efter og derved måske aldrig opnår - og i hvert fald ikke uden betydeligt hårdt arbejde. Ronaldos fysik er flot, men bør ikke være noget at stræbe efter, da den er relativt nem at opnå. Jeg er for så vidt ligeglad med, hvilke markører man anvender som parametre for sin målsætning, der er bare ingen grund til at stile lavt til at starte med.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll still land among the stars", du ved.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster