(Min familie er ikke dum, de er bare glade for søde ting)
Det er positivt at min mor og søster er ved at have forstået mig nu. De vil begge gerne tabe sig, og så er det jo direkte åndssvagt at æde alt det skidt.
Men her den anden dag, da jeg sidder med min far og han er ved at komme et stykke kage i munden, siger jeg: "Det er dejligt at der snart ikke er mere af det kage hva."
Hans svar kan jeg ikke huske præcist, men han begynder at sige noget om, at han da mener det han sidder og spiser er sundt og godt for ham. Så siger han tilmed, at han har tænkt på at begynde at spise wienerbrød og lign hver aften, for det skulle være lavet af gode råvarer
..... HVAD!!!?Det var sgu ret chokerende at høre.
Jeg tror først at han joker med mig, men det gør han ikke. Ser ud til at han synes kage og andet stads er ligeså ernæringsrigtigt som en broccoli.
Intet af det jeg har sagt til ham rammer ham, for han bliver ved med at spise en meget dårlig kost,
og lige nu har jeg ikke så mange ideer tilbage. Han plejede ellers at være den der talte for en sund kost og kun sjældent spiste kage/slik osv. Vil gerne have ham tilbage på rette spor igen. Nogen ideer?

](./images/smilies/eusa_wall.gif)