Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Chelsea2013 skrev:Et menneske der tager 5 kg på hver side af stangen i squat skal ikke belære mig om den slags.

Jok skrev:Chelsea2013 skrev:Et menneske der tager 5 kg på hver side af stangen i squat skal ikke belære mig om den slags.
I et Smith-stativ.. med en sissy-pad..

Amazonen skrev:Det må næsten være hende her:
http://louisebruun.dk/ydelser/forny-dit-liv/
Hun har da godt nok ellers høje tanker om sig selv - 1000 kr i timen for personlig træning! Damn, hun tager røven på folk...

uddannet hos Birgitte Nymann

Dingo skrev:Ah, der var den...uddannet hos Birgitte Nymann
Proacademy uddannet personlig træner niveau 2 biosignature coach ved Charles Poliquin

snus skrev:2. Energibar
Det samme gælder de populære energibare, der er meget populære. Louise Bruun forklarer, at indholdet er for hurtigt at fordøje for din krop, og resultatet af din hårde træning i stedet bliver, at kroppen fordøjer energibaren.
DA. FUQ. DID. I. JUST. READ?!?! Makes no fucking sense what so ever![]()
![]()

Man skal holde sig fra kornprodukter lige efter træning, fordi det er for hurtigt optagelige kulhydrater. Man får derfor ikke det ud af kornprodukter, som man gerne vil have.
- Du forbrænder en masse, når du træner. Hvis du så bagefter spiser noget, der er fyldt med sukker, så kan du starte forfra. Så er alt det, du har forbrændt tabt. Du skal give kroppen noget mad, den er lang tid om at forbrænde

Priser på personlig træning:
1 gang træning: 1.000,-
Mikael skrev:bodybuilding90 skrev:Hvad sker der for det her indlæg? WOW spillere ind på bodybuilding.dk?
Fordi det er jo fuldstændigt utænkeligt at folk har andre fritidsinteresser udover squat eat sleep

](./images/smilies/wallbash.gif)

](./images/smilies/wallbash.gif)

Det samme gælder de populære energibare, der er meget populære.

Hvis du går efter den hurtige løsning, så er der alt muligt lort i. På længere sigt, og hvis du gerne vil se resultater af din træning, så er det ikke det, du skal lede efter, hvis du også gerne vil have en sund og velfungerende krop

The Juice skrev:
Hej, jeg hedder Julie Teglgård, og jeg vil gerne være journalistDet samme gælder de populære energibare, der er meget populære.
Det sjove er, at det ikke er en tredjeklasseelev, der har skrevet ovenstående.

JeppN skrev:Årh ja, hun er i det mindste ret flot
jeg tilgiver hende

JeppN skrev:Årh ja, hun er i det mindste ret flot
jeg tilgiver hende

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster