Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1438
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1436

Følg bodybuilding.dk på

Er jeg gal på den?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Min kæreste og jeg var i fitness world her i dag og skulle køre bryst, skulder og triceps. Er ikke fan af FW, men de har håndvægte, så det er fint nok.

Da vi er halvvejs i DB flad bænk, ankommer en gut i centret som kender nogle af dem som var til stede og dette resulterer i anekdoter fra weekendens byture osv. Not judging, men ikke super vigtig snak. De 3 fyre plabrer løs og snakken bliver meget højlydt. I forvejen er det småt og med dårlig akustik, så mit sind blev lidt irriteret.

Til sidst bliver det for meget og jeg, lige efter et afsluttet set, ender op med at give dem lidt af en opsang, ikke intentionen, men var rimelig oppe og køre, så måske var det dårlig timing :P De bliver dybt fornærmet og mener jeg er helt galt på den, da man godt må snakke, jeg skal bare slappe af osv. Jeg prøver at forklare det fra mit synspunkt at man godt kan snakke, men samtidig udvise respekt for andre trænende.

Så skal jeg slappe af en anden gang eller hvad synes I?
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Der er tosser alle steder. Hav din egen musik med. Bum!
Brugeravatar

Reputation point: 20

Kidd skrev:Min kæreste og jeg var i fitness world her i dag og skulle køre bryst, skulder og triceps. Er ikke fan af FW, men de har håndvægte, så det er fint nok.

Da vi er halvvejs i DB flad bænk, ankommer en gut i centret som kender nogle af dem som var til stede og dette resulterer i anekdoter fra weekendens byture osv. Not judging, men ikke super vigtig snak. De 3 fyre plabrer løs og snakken bliver meget højlydt. I forvejen er det småt og med dårlig akustik, så mit sind blev lidt irriteret.

Til sidst bliver det for meget og jeg, lige efter et afsluttet set, ender op med at give dem lidt af en opsang, ikke intentionen, men var rimelig oppe og køre, så måske var det dårlig timing :P De bliver dybt fornærmet og mener jeg er helt galt på den, da man godt må snakke, jeg skal bare slappe af osv. Jeg prøver at forklare det fra mit synspunkt at man godt kan snakke, men samtidig udvise respekt for andre trænende.

Så skal jeg slappe af en anden gang eller hvad synes I?

Jeg synes der skal være en grænse, småsnak er fint nok, men hvis det bliver for meget af det gode så synes jeg ikke det er i orden. Desværre er grænsen individuel fra person til person :-/
Brugeravatar

Reputation point: 5

Hmm tja der hvor jeg træner er der en gruppe der løfter nogen vilde vægte 200+ squat og hvad ved jeg ikke.. men de tosser rundt og råber og skriger af hinanden og kommer med klamme vittigheder konstant.. syntes sku det er meget nice at være i gym sammen med dem da man konstant er oppe og køre pga. det niveau man skal være på... men de har også forståelsen for at når en person løfter så er der en der hjælper ham og så joker resten bare ved siden af..
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 155.00

Det er jo vilkårene sådan et sted. Der er ingen regler om hvad og hvor meget folk må snakke, og du er ikke en autoritet i forhold til stedet :) Imo skal du finde dig i folks opførsel, tage noget musik i ørerne eller træne et andet sted :) No offence, men det er fjollet at fare op over folks snak i fitness world hvor mange er der pga useriøsiteten og snakken...
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator

Reputation point: 257

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 302.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 250.00

Galleri: Vis galleri (3)

Du er forkert på den, ja :)
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (9)

Fedt at høre forskellige meninger om det.

Skal lige nævnes at jeg har kørt seriøst ret længe og har aldrig ytret mig sådan før, så det er ikke fordi jeg er vanvittig irritabel :roll:
Brugeravatar

Styrkeliste

Tank skrev:

Awesome!
Brugeravatar

Styrkeliste

Friche skrev:Det er jo vilkårene sådan et sted. Der er ingen regler om hvad og hvor meget folk må snakke, og du er ikke en autoritet i forhold til stedet :) Imo skal du finde dig i folks opførsel, tage noget musik i ørerne eller træne et andet sted :) No offence, men det er fjollet at fare op over folks snak i fitness world hvor mange er der pga useriøsiteten og snakken...

Helt enig. En ret barnlig reaktion. Hvis det virkelig brød din koncetration kunne du blot bede dem om at dæmpe sig under sets.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

8800 skrev:
Friche skrev:Det er jo vilkårene sådan et sted. Der er ingen regler om hvad og hvor meget folk må snakke, og du er ikke en autoritet i forhold til stedet :) Imo skal du finde dig i folks opførsel, tage noget musik i ørerne eller træne et andet sted :) No offence, men det er fjollet at fare op over folks snak i fitness world hvor mange er der pga useriøsiteten og snakken...

Helt enig. En ret barnlig reaktion. Hvis det virkelig brød din koncetration kunne du blot bede dem om at dæmpe sig under sets.

Min pointe var netop chit chat all you want, men samtidig udvis respekt for andre.
Brugeravatar

Styrkeliste

Det er jo svært at forestille sig, hvad der skete ud fra dit indlæg. Hvis de gik og råbte dig ind i hovedet, gik for tæt på dig mens du løftede osv. så kan jeg godt forstå du blev lidt småsur, men hvis de bare snakkede højt/råbte lidt så er det dig...
Brugeravatar

Jeg synes du er galt på den. Jeg elsker når der er larm og man kan mærke der er stemning.:)

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 135.00

Jeg elsker at snakke til træning. Jeg hader dog, når folk bliver ved med at snakke til en, hvis man enten skal til at gå i gang med et sæt, eller man allerede er i gang..
Brugeravatar

Geografisk sted: Jyllinge

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
Gundsø Vægttrænings Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 280.00

holstc skrev:Jeg elsker at snakke til træning. Jeg hader dog, når folk bliver ved med at snakke til en, hvis man enten skal til at gå i gang med et sæt, eller man allerede er i gang..

Ingen snak under sæts medmindre det er for at presse end ydeligere - burde være rule of thumb

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 187.50

Jeg kan sagtens følge dig! Det er virkelig irriterende at skulle høre på folks taberagtige hverdag og deres konstante byture. Det klinger noget hult at tale om usundheder, når man træner. Helt ærligt altså.

Men ja, de har da alt deres ret til at snakke, så din "opsang" var egentlig ikke særligt berettiget.

Geografisk sted: Sønderjylland

MKT skrev:
Jeg kan sagtens følge dig! Det er virkelig irriterende at skulle høre på folks taberagtige hverdag og deres konstante byture. Det klinger noget hult at tale om usundheder, når man træner. Helt ærligt altså.

Billede
Har man sagt A, må man også sige GF!

Billede
Brugeravatar

MKT skrev:Det er virkelig irriterende at skulle høre på folks taberagtige hverdag og deres konstante byture. Det klinger noget hult at tale om usundheder, når man træner.

Lev nu lidt...
Brugeravatar

Gundsø Vægttrænings Klub

Styrkeliste

@NoRegrets og holstc

Sikke intelligente indlæg I bidrager med i tråden. Jeres definition af det at leve, det inkluderer altså at leve usundt og gå i byen konstant? Det skal I have held og lykke med. Forstads buddyholly livsstilen skulle være meget populær blandt jeres typer. I øvrigt kunne I jo prøve at læse resten af tråden, hvor alle stort set skriver det samme. Træn, når du er i fitness. Det er ikke et useriøst snakke center. I står ret alene med jeres holdning. Av, hva?

MKT skrev:@NoRegrets og holstc

Sikke intelligente indlæg I bidrager med i tråden. Jeres definition af det at leve, det inkluderer altså at leve usundt og gå i byen konstant? Det skal I have held og lykke med. Forstads buddyholly livsstilen skulle være meget populær blandt jeres typer. I øvrigt kunne I jo prøve at læse resten af tråden, hvor alle stort set skriver det samme. Træn, når du er i fitness. Det er ikke et useriøst snakke center.

Jeg har ondt af dig. Du går vistnok på HHX, men du nyder det ikke i fuldedrag. Jeg advokerer ikke får ugentlige byture og dagligt indtag af lorte mad, men der er andet end træning i livet. Din holdning er fanatisk, og du ville højst sandsynligt have godt af at komme ud.

Jeg elsker at træne, og træningen har kun bragt gode ting med sig, men det skal da ikke fraholde mig fra et liv ved siden af. En bytur skader din træning minimalt, især hvis du ikke drikker dig i hegnet og lever af skod mad dagen derpå.

Hvis du er så fanatisk, som du rent virker til at være, så vil mit indlæg ikke røre dig, men, seriøst, få dig et liv ved siden, hvis ikke du har det.

I står ret alene med jeres holdning. Av, hva?

Ja, det gør meget ondt. Jeg vil have svært ved at sove i nat.

Jeg kan dog ikke se, at vi står "alene"...
Brugeravatar

Gundsø Vægttrænings Klub

Styrkeliste

Jeg tror også jeg vil fortælle min ven der spiller håndbold at han ikke må hyggesnakke med sine kammerater under træningen og i pauserne. Hvor useriøst er det lige. Sociale relationer der hvor man træner. Føj
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

@Holstc

Du taler, som har du forstand. Du har absolut ingen indsigt i mit liv, så dine fordomsfulde postulater må stå for din egen regning. Hvis du kunne læse, så ville du se, at jeg ingen steder skriver, hvordan jeg selv lever. Fanatisk? Fordi jeg ikke går i byen HVER weekend, som den almene dansker? Det er intet galt med byture, men hver weekend, det er ikke noget for mig. Hvorfor blander du dig overhovedet? Du er sørgelig. En rigtig jantelovsdansker. Dit ukorrekte og fordomsfulde indlæg er anmeldt.

BB.dk bliver mere og mere et folkeskole forum, hvor anderledes tænkning ikke toleres. Her gælder det altså om at være enig med majoriteten og bestemte brugere. Alt andet er sludder.

Musik i øret kan redde mange ting og gøre det til en mere positiv oplevelse.
lasseschulznielsen @ instagram
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2008

Reputation point: 15

schulz skrev:Musik i øret kan redde mange ting og gøre det til en mere positiv oplevelse.

+1

Men pas nu på, at det bedrevidende politi ikke kommer efter dig! Du lytter til musik, det må altså betyde, at du trænger til at gå mere i byen og komme mere ud. Ellers ville man jo ikke isolere sig med noget musik!

MKT skrev:@Holstc

Du taler, som har du forstand. Du har absolut ingen indsigt i mit liv, så dine fordomsfulde postulater må stå for din egen regning. Hvis du kunne læse, så ville du se, at jeg ingen steder skriver, hvordan jeg selv lever. Fanatisk? Fordi jeg ikke går i byen HVER weekend, som den almene dansker? Det er intet galt med byture, men hver weekend, det er ikke noget for mig. Hvorfor blander du dig overhovedet? Du er sørgelig. En rigtig jantelovsdansker.

Hold nu
Du virker utrolig agressiv.

Læs nu hvad jeg skriver...

"Fordi jeg ikke går i byen HVER weekend, som den almene dansker?"
Jeg skriver netop, at jeg ikke advokerer for ugentlige byture og leve af junk.

Jantelovsdansker - Må jeg være fri. Hvis du godt kan lide at leve på din måde, skal du da være velkommen. Men du er nødt til at høre på, hvad du selv siger. Det kan godt være, at du tager afstand fra janteloven og den almene dansker, men det du i virkeligheden ender med er at mene, at alt andet end lige netop din livstil er forkert og usund.

Dit ukorrekte og fordomsfulde indlæg er anmeldt.

Jeg vidste slet ikke, at denne funktion blev brugt...
Brugeravatar

Gundsø Vægttrænings Klub

Styrkeliste

Billede
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

MKT skrev:
schulz skrev:Musik i øret kan redde mange ting og gøre det til en mere positiv oplevelse.

+1

Men pas nu på, at det bedrevidende politi ikke kommer efter dig! Du lytter til musik, det må altså betyde, at du trænger til at gå mere i byen og komme mere ud. Ellers ville man jo ikke isolere sig med noget musik!

Tag dig sammen...

Der er intet galt med at have musik i øret. Man kan j netop undgå TSs problem ved at høre musik. Jeg går udfra, at TS var en eller anden form for gæst i FW, og derfor må han indordne sig efter det sædvanlige klientels opførsel, hvilket i denne situation er at snakke. Jeg synes ikke selv, at jeg er konfliktsky, men jeg finder ingen grund til at gøre ligesom TS, når han kunne have undveget nogen egentlig konflikt.
Brugeravatar

Gundsø Vægttrænings Klub

Styrkeliste

@MKT

Rolig nu basse..

Jeg poster et billede og så ved du pludselig hvilken type jeg er og at jeg elsker den usunde levestil og en masse druk?

Håber da ikke du står og skal op til en eksamen hvor du kan trække noget billedanalyse for så bliver det da en vild eksamen.

Jeg har sgu ikke været i byen i de sidste par år og er desuden fuldstændig enig med folk om at der ofte sker ligegyldige ting i træningscenteret, det eneste mit billede henvendte sig til var din kommentar om at alle der ikke er lige så keWl som dig har en taberagtig hverdag.
Har man sagt A, må man også sige GF!

Billede
Brugeravatar

Ej nu har jeg sq aldrig.. Vil du virkelig gerne træne fokuseret og intensivt IMENS du er i centret?! :shock:

ALLE ved da at et træningscenter ikke er til for at træn i, men til for at weekenddrankerne kan fortælle deres lamme historier om hvor mange bajsere de har kvalt og hvor meget "fisse" de har fået..

On a serious note = Du har ret, de skal lukke røven med deres byturs snak og træne istedet for, eller blive hjemme.. Eller i det mindste dæmpe sig..
Du så sej. Interweb GANGSTA!
Brugeravatar

Træner her: Skanderborg Fitness

Stille og rolig snak er okay..
En af grundene til at jeg og min makker
I sin tid forlod FW, var at der altid var en
flok små udlæninge som nærmest råbte
I munden på hinanden..
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar

Reputation point: 205

Geografisk sted: 5550 Langeskov

Træner her: OBBC

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster