Begyndte man til bodybuilding eller anden form for træning fordi man syntes at kroppen skulle se ud af mere end det sædvanlige? Eller synes man netop dét, fordi man begyndte at træne? Jeg husker personligt at jeg i mine første måneders træning aldrig ville kunne drømme om at forsøge at opnå Arnolds krop, men i dag kan jeg sagtens sidde og ønske, at jeg var på hans størrelse. Nøgleordet dér er: "Ønske."
Det er jo den knusende sandhed at dette bare ikke kan lade sig gøre lovligt. Det er min mening at vi i verdenen inden for træning bliver udsat for disse størrelser så meget, at vi med tiden accepterer dem som æstetiske og optimale. Jeg er personligt hylende sorgmodig over, at jeg finder en krop som Arnold Schwarzeneggers æstetisk. Hvis bare jeg ikke gjorde det. Så længe jeg anser hans fysik som et mål vil jeg aldrig nå det, ligeledes som ingen andre her på siden vil det.
Det jeg essentielt leder efter nu er en fysik som faktisk er opnåelig at sigte efter. Post nogle gode forbilleder i kommentarerne og fortsat god træning