Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lenned skrev:gå ind på youtube, og find en bodybuilding motivations film; skru op for højtalerne, og smid trøjen mens du render rundt i huset - flexer og brommer, indtil du til sidst raser ned til dit gym og rykker jernet rundt til døde!!!!!!!!!!!

Lenned skrev:gå ind på youtube, og find en bodybuilding motivations film; skru op for højtalerne, og smid trøjen mens du render rundt i huset - flexer og brommer, indtil du til sidst raser ned til dit gym og rykker jernet rundt til døde!!!!!!!!!!!

s0enice skrev:Jeg ved ikke om det er fordi jeg er motiveret, men for mig er det bare en rytme/vane jeg er kommet ind i

alexanderd skrev:Lenned skrev:gå ind på youtube, og find en bodybuilding motivations film; skru op for højtalerne, og smid trøjen mens du render rundt i huset - flexer og brommer, indtil du til sidst raser ned til dit gym og rykker jernet rundt til døde!!!!!!!!!!!
+2
Personligt er videoen her noget der får motivationen op hos mig hver evig eneste gang. Ved egentlig ikke hvorfor - ingen vanvittig musik eller lignende, bare en gut der træner amerikansk fodbold, styrketræner lidt og løber.
+ Han har en fed form!

Muscle Shark skrev:Lenned skrev:gå ind på youtube, og find en bodybuilding motivations film; skru op for højtalerne, og smid trøjen mens du render rundt i huset - flexer og brommer, indtil du til sidst raser ned til dit gym og rykker jernet rundt til døde!!!!!!!!!!!
Hvordan kan en video med store juice-heads give dig motivation? (medmindre du selv krudter den self)

It’s no secret that consistency is one of the key factors of success.
He (or she) who does the right shit, the longest, usually wins.
Staying motivated to do this, though, is where most usually fail.
They start off with a bang, which quickly turns into a fizzle.
Many just get bored with it. Yah the results are great, but man this shit is tedious and never-ending.
Or “life” gets in the way – your child gets sick, you’re called away on a business trip, your underwear catches on fire. It’s always something.
So what’s the secret? How do you stay disciplined and consistent, when your mind and body say no?
You go on auto-pilot.
You see, you don’t have to be motivated to do the right stuff all the time - you just have to do it.
It’s kind of like going to work -- Monday rolls around and you hate to see the weekend go, but you still drag your ass to work and punch in.
And again the next day.
And the day after that.
You figure out a way to make it happen.
The motivation WILL return. It may wane at certain times of the year, but if you’re truly passionate about your endeavor, it will most certainly come back.
And when it does, you’ll be thankful for all that time you kept plugging away at your goals.
- Shelby Starnes

holstc skrev:Muscle Shark skrev:Lenned skrev:gå ind på youtube, og find en bodybuilding motivations film; skru op for højtalerne, og smid trøjen mens du render rundt i huset - flexer og brommer, indtil du til sidst raser ned til dit gym og rykker jernet rundt til døde!!!!!!!!!!!
Hvordan kan en video med store juice-heads give dig motivation? (medmindre du selv krudter den self)
Hvad er det med dig og krudt?
Inden jeg går ned og træner, ser videoer af styrkeløftere eller vægtløftere i verdens eliten. Det motiverer mig helt åndssvagt meget, selvom jeg er velvidende om, at de er tanket op til begge ører.
Man finder dem fascinererende. Personligt er jeg dybt misundelig. Hvis noget af det jeg elskede allermest at lave, samtidigt var noget af det, jeg var allerbedst til, ville jeg da være et af de mest lykkelige mennesker i verden.

Muscle Shark skrev:holstc skrev:Muscle Shark skrev:Lenned skrev:gå ind på youtube, og find en bodybuilding motivations film; skru op for højtalerne, og smid trøjen mens du render rundt i huset - flexer og brommer, indtil du til sidst raser ned til dit gym og rykker jernet rundt til døde!!!!!!!!!!!
Inden jeg går ned og træner, ser videoer af styrkeløftere eller vægtløftere i verdens eliten. Det motiverer mig helt åndssvagt meget, selvom jeg er velvidende om, at de er tanket op til begge ører.
Man finder dem fascinererende. Personligt er jeg dybt misundelig. Hvis noget af det jeg elskede allermest at lave, samtidigt var noget af det, jeg var allerbedst til, ville jeg da være et af de mest lykkelige mennesker i verden.
Jeg har ikke noget imod pro bb's på krudt, der ligger ekstremt hårdt arbejde bag og det er en del af gamet osv. men begriber simpelthen ikke hvordan man kan blive motiveret af at se et Jay Cutler highlight, når man selv kun træner på havregryn. Og det undre mig tit at folk herinde virkelig forguder dem og bruger dem som motivation osv. Jeg kunne aldrig selv finde på at sidde og se videoer på youtube, med folk som 100 % er juiced op til begge ører, når jeg ikke har planer om det selv. Jeg synes det er langt mere motiverende at se folk, f.eks. fra boardet her som har opnået rigtig gode resultater uden kemisk hjælp. Men sådan er vi jo så forskellige, hvis det giver folk motivation at se sådan nogle videoer, så er det sgu kun godt, jeg fatter det bare ikke selv...
Og lige for at slå det fast, jeg er ikke nogen anti-doping fanatiker.

Lenned skrev:Muscle Shark skrev:holstc skrev:Muscle Shark skrev:Lenned skrev:gå ind på youtube, og find en bodybuilding motivations film; skru op for højtalerne, og smid trøjen mens du render rundt i huset - flexer og brommer, indtil du til sidst raser ned til dit gym og rykker jernet rundt til døde!!!!!!!!!!!
Jeg har ikke noget imod pro bb's på krudt, der ligger ekstremt hårdt arbejde bag og det er en del af gamet osv. men begriber simpelthen ikke hvordan man kan blive motiveret af at se et Jay Cutler highlight, når man selv kun træner på havregryn. Og det undre mig tit at folk herinde virkelig forguder dem og bruger dem som motivation osv. Jeg kunne aldrig selv finde på at sidde og se videoer på youtube, med folk som 100 % er juiced op til begge ører, når jeg ikke har planer om det selv. Jeg synes det er langt mere motiverende at se folk, f.eks. fra boardet her som har opnået rigtig gode resultater uden kemisk hjælp. Men sådan er vi jo så forskellige, hvis det giver folk motivation at se sådan nogle videoer, så er det sgu kun godt, jeg fatter det bare ikke selv...
Og lige for at slå det fast, jeg er ikke nogen anti-doping fanatiker.
som thehodgetwins vil have sagt: do what ever the fuck you wanna do!..
nej jeg er ikke på krudt.. derfor kan det vel stadige motivere mig at se nogle der er? hvis du hellere vil motivere dig selv ved at se nogle her fra boardet - jamen så værsgo - slå dig selv løs.. jeg finder det bare mere ophidsende at se en velstuktureret video med høj musik, og store bb'ere i aktion....

prøvede for første gang at træne i undertrøje og hold kæft det hjælper på motivationen, at man bare kan se musklerne pumpe ;) tror fremover det bliver undertrøje der bliver trænet i 
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster