Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1438
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1436

Følg bodybuilding.dk på

Hva gør i når i ik kan sove?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Gik i seng kl. 23.45 og har så valgt at stå op igen, syns ik der er nogen grund til at blive liggende i sengen og prøve på at sove når det ik er lykkedes efter 1½ time, og det hjælper bestemt ik på det at man bliver irreteret hehe.. Og det hjælper slet ik kæresten lige stikker en finger i øjet , hvordan hun formåede det ved jeg ik men det skete hehe.. Hva gør i hvis i ik kan sove? Kan umuligt være den eneste der er vågen nu hehe..
Alt godt kommer til den der kan vente på det

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

River i aben, tænder tv'et igen, prøver endnu mere, hvis intet lykkes så drikker jeg et stort glas rødvin - det er dog meget sjældent.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Jeg plejer at lægge mig til at se lidt serier/film, så falder øjnene stille og roligt i.

Forresten ville jeg tage hævn og stikke hende lidt med en finger :whistle:
Brugeravatar

Reputation point: 5

Hvis jeg ikke kan sove, så er jeg vågen. Hvad skal man gøre..

Sov det længere i weekenden, eller tag en morfar efter skole/arbejde, eller hvor den ellers kan passe ind..

Kan du under ingen omstændigheder sove, så må det jo være fordi du ikke er træt nok, og kroppen klarer sig fint uden :´)
Du så sej. Interweb GANGSTA!
Brugeravatar

Træner her: Skanderborg Fitness

Kostplan: Ingen kostplan

Tror også jeg napper mig en rykker og smider mig på sofaen :D Var bare træt da jeg gik i seng, og føler mig også træt i mine øjne.. Det er bare som om min hjerne ik vil ha jeg skal sove, har det som om en radio kører jeg ik kan slukke for ](*,)

Edit : Skal ik til at proppe fingre op i hende, der kommer sovs .. Ku dog proppe en op i 2'eren hvis det nu blev :whistle:

Beefboy skrev:Tror også jeg napper mig en rykker og smider mig på sofaen :D Var bare træt da jeg gik i seng, og føler mig også træt i mine øjne.. Det er bare som om min hjerne ik vil ha jeg skal sove, har det som om en radio kører jeg ik kan slukke for ](*,)

Edit : Skal ik til at proppe fingre op i hende, der kommer sovs .. Ku dog proppe en op i 2'eren hvis det nu blev :whistle:

Tak for lige at ødelægge min makrelsalat... tak..
Brugeravatar

Beefboy skrev:Edit : Skal ik til at proppe fingre op i hende, der kommer sovs .. Ku dog proppe en op i 2'eren hvis det nu blev :whistle:

Tror sku godt vi kunne ha været foruden dit edit :shock:
Brugeravatar

Logbog: Ingen logbog

Nu ik så sarte drenge :dance: Apropos makrel salat, så tror jeg sq da egentlig også jeg vil ha noget at æde =D>

s0enice skrev:
Beefboy skrev:Tror også jeg napper mig en rykker og smider mig på sofaen :D Var bare træt da jeg gik i seng, og føler mig også træt i mine øjne.. Det er bare som om min hjerne ik vil ha jeg skal sove, har det som om en radio kører jeg ik kan slukke for ](*,)

Tak for lige at ødelægge min makrelsalat... tak..

Store idiot, du fik mig til at spytte vand ud over min computer , LOL :lol:
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 160.00

Essensen skrev en rigtig god artikel omkring søvnproblemer for noget tid siden. Jeg vil anbefale dig at tage et kig på den og evt. den tilhørende diskussionstråd :)

Artiklen:
artikler/diverse/10-gode-rd-til-at-forbedre-din-svn.html

Kommentarer:
10-gode-rad-til-at-forbedre-din-sovn-t52229.html

Sov godt! :wink:
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer" - Arnie.
Brugeravatar

Geografisk sted: København Ø

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Dødløft: 210.00

Takker, vil lige læse den grundigt igennem :) Men flere af dem har aldrig været en generende faktor for mig, skulle være underligt hvis det lige var begyndt de sidste par dage.. Dog kan jeg ik sove i et afkølet rum da min kæreste er meget sart hva angår kulde, derfor sover jeg med sommerdyne året rundt eller helt uden.. Selvom det er det dejligste i verden at ligge sig under en kold dyne, puh hvor jeg savner det :-({|=

Beefboy skrev:Takker, vil lige læse den grundigt igennem :) Men flere af dem har aldrig været en generende faktor for mig, skulle være underligt hvis det lige var begyndt de sidste par dage.. Dog kan jeg ik sove i et afkølet rum da min kæreste er meget sart hva angår kulde, derfor sover jeg med sommerdyne året rundt eller helt uden.. Selvom det er det dejligste i verden at ligge sig under en kold dyne, puh hvor jeg savner det :-({|=

man up !
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 155.00

Når jeg ikke kan sove? Så vender jeg mig om og prøver.

Hvis det er helt galt, får jeg en spiller eller spiller lidt Xbox/computer og prøver så igen (at sove).
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Hvis jeg ikke kan sove, så plejer jeg at forstille mig en tavle, hvor jeg tegner 2 cirkler. Derefter skriver jeg 99 i den inderste cirkel, fjener det igen og skriver så 98 og sådan forsætter jeg.

For at det skal virke for mig skal jeg ikke tænke det, men forstille mig at jeg tegner det.

Lidt fucked forklaret, så skriv endelig hvis du ikke forstår hvad jeg mener.

Hvis jeg ikke kan sove selvom jeg er træt er det som regel fordi jeg spekulerer for meget. Så prøver jeg at fokusere på de gode ting, der er sket i løbet af dagen, eller de aspekter af mit liv jeg er taknemmelig for. Og så forsøger jeg at fokusere på min vejrtrækning for at rense hovedet for alle andre tanker, det er lidt skørt, men det virker for mig at tænke ind af det ene næsebor, ud af det andet osv. Så får man trukket vejret rytmisk og bliver mere afslappet i kroppen :)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 105.00

One word: Rohypnol ;)

En lille ryger hjælper...

Ikke det bedste råd måske, men det hjælper bestemt.
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Blunt skrev:
Beefboy skrev:Takker, vil lige læse den grundigt igennem :) Men flere af dem har aldrig været en generende faktor for mig, skulle være underligt hvis det lige var begyndt de sidste par dage.. Dog kan jeg ik sove i et afkølet rum da min kæreste er meget sart hva angår kulde, derfor sover jeg med sommerdyne året rundt eller helt uden.. Selvom det er det dejligste i verden at ligge sig under en kold dyne, puh hvor jeg savner det :-({|=

man up !

Så du vil simpelthen bevidst lade din kæreste blive syg i tide og utide fordi du har det lidt varmt.. Right on ](*,)

letzki skrev:Hvis jeg ikke kan sove, så plejer jeg at forstille mig en tavle, hvor jeg tegner 2 cirkler. Derefter skriver jeg 99 i den inderste cirkel, fjener det igen og skriver så 98 og sådan forsætter jeg.

For at det skal virke for mig skal jeg ikke tænke det, men forstille mig at jeg tegner det.

Lidt fucked forklaret, så skriv endelig hvis du ikke forstår hvad jeg mener.
Forstår godt hva du mener :)

Bettina, det er meget godt ramt.. Men plejer godt bare ku slukke for det hele, men ik lige igår..

BloodJunkie skrev:En lille ryger hjælper...

Ikke det bedste råd måske, men det hjælper bestemt.

Det gør det helt bestemt, var bare ik en mulighed igår nat kl. 1.30 :)
Det blir satme en hård omgang træning her om et par timer

Beefboy skrev:Så du vil simpelthen bevidst lade din kæreste blive syg i tide og utide fordi du har det lidt varmt.. Right on ](*,)

Ja han skal hellere være en gentleman og svede sig selv ihjel hver nat. Det er et godt råd. Du tænker ikke særlig langt ad gangen, forudsiger jeg.

Hvis hun er en frossen pind, hvilket alle piger generelt er, så skal hun tage noget mere tøj på. Det er simpelthen så nemt, at der slet ikke bør være nogen tvivl om det. Om hun så skal ligge i en separat sovepose, så er det den eneste vej frem.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebronx

Bob Harris skrev:
Beefboy skrev:Så du vil simpelthen bevidst lade din kæreste blive syg i tide og utide fordi du har det lidt varmt.. Right on ](*,)

Ja han skal hellere være en gentleman og svede sig selv ihjel hver nat. Det er et godt råd. Du tænker ikke særlig langt ad gangen, forudsiger jeg.

Hvis hun er en frossen pind, hvilket alle piger generelt er, så skal hun tage noget mere tøj på. Det er simpelthen så nemt, at der slet ikke bør være nogen tvivl om det. Om hun så skal ligge i en separat sovepose, så er det den eneste vej frem.

+1

Det kan dog lade sig gøre at vænne en pige til at sove med et åbent vindue. I starten mente min kæreste også hun var ved at dø fordi jeg skulle sove med et vindue åbent. Jeg kunne så bruge min astma som et argument for at det hjalp mig igennem natten med frisk luft. Nu kan hun heller ikke sove uden åbent vindue, og vi har det gerne året rundt.
-Talent you have naturally. Skill is only developed by hours and hours of beating on your craft
Brugeravatar

Geografisk sted: Østjylland

Træner her: Ultimate Gym
Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 170.00

Nu får i det jo til at lyde som om jeg har sagt jeg ik kan sove pga varmen, eller at jeg sveder for vildt .. Sagde bare jeg foretrækker et afkølet rum, det er det dejligste.. Men det er ikke et must. Er der sauna varmt bliver vinduet naturligvis åbnet og kan jeg ik sove pga varmen åbner jeg selvfølgelig også vinduet.. Men hvis det ik er nødvendigt, blir det ik åbnet for der er da ingen grund til min kæreste skal sove i tøj

Hvis jeg ikke kan sove så stopper jeg med at være vågen og sover i stedet.

Jeg plejer bare at blive liggende, indtil jeg falder i søvn, om det så tager 15 min eller 4 timer. Men typisk er det fordi hovedet kører rundt med for mange tanker, så hjælper det at prøve at fokusere på en ting. Fx ens åndedræt.
Andre gang kan det være fint hvis det er fordi man spekulere over ting der skal gøres næste dag, så at skrive dem ned på et stykke papir, så man ikke skal tænke på at huske dem.
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar

Reputation point: 50

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50

min krop er ulendig til at sove.... har sovet 5 timer de sidste 2 nætter - hvis jeg ikke overholder mig døgnrytme kan jeg ikke sove, det er umuligt for mig :-k

Reputation point: 60

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 190.00

Beefboy skrev:Nu får i det jo til at lyde som om jeg har sagt jeg ik kan sove pga varmen, eller at jeg sveder for vildt .. Sagde bare jeg foretrækker et afkølet rum, det er det dejligste.. Men det er ikke et must. Er der sauna varmt bliver vinduet naturligvis åbnet og kan jeg ik sove pga varmen åbner jeg selvfølgelig også vinduet.. Men hvis det ik er nødvendigt, blir det ik åbnet for der er da ingen grund til min kæreste skal sove i tøj

Fedt at du lige trækker i land efter det overfald du leverede tidligere i tråden !! det Spa' !

og hvis det er så slemt så må hun jo bare kravle over til dig og få noget varme ?
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 155.00

Blunt skrev:
Beefboy skrev:Nu får i det jo til at lyde som om jeg har sagt jeg ik kan sove pga varmen, eller at jeg sveder for vildt .. Sagde bare jeg foretrækker et afkølet rum, det er det dejligste.. Men det er ikke et must. Er der sauna varmt bliver vinduet naturligvis åbnet og kan jeg ik sove pga varmen åbner jeg selvfølgelig også vinduet.. Men hvis det ik er nødvendigt, blir det ik åbnet for der er da ingen grund til min kæreste skal sove i tøj

Fedt at du lige trækker i land efter det overfald du leverede tidligere i tråden !! det Spa' !

og hvis det er så slemt så må hun jo bare kravle over til dig og få noget varme ?

Hva er det for et overfald blunt ?

Hvis det er det du tænker på nævner jeg kun at jeg savner at sove under en kold dyne , det er det eneste jeg kan udlede fra den post.. At du så får det til et overfald , forstår jeg ik helt

Når man bodybuilder til døden, så sover man meget bedre.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00

Rejs dig op, tag noget magnesium på hænderne, og råb så "CMON, GOTTA DO THIS TONIGHT" så din kæreste vågner - læg dig så blidt ned og begynd så at sove.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Odense

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster