Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

martiesto skrev:...jeg selv gerne vil undgå at spise så usundt?

Anmoho skrev:martiesto skrev:...jeg selv gerne vil undgå at spise så usundt?
Det du virkelig gerne vil vide er; hvordan du undgår at spise usundt. Og det gør du ved at lade være.
Spis nogle sunde alternativer til slik, sodavand og hvad du nu fylder dig med.
Spis: Frugt, nødder og lightprodukter, eller lav noget lækkert sundt proteinholdigt mad?
vh

Bork skrev:Isis is!! kun omkring 400 kcal i en 900g bøtte. Mums.

Kløver-123 skrev:Bork skrev:Isis is!! kun omkring 400 kcal i en 900g bøtte. Mums.
Hvorfor har jeg aldrig hørt om det !!?![]()
Hvor kan man købe det henne?

)
Jaspar skrev:Saturday night I'm eating pussy.

Jaspar skrev:Saturday night I'm eating pussy.

Bork skrev:Isis is!! kun omkring 400 kcal i en 900g bøtte. Mums.

Dingo skrev:Jeg var på Rio Bravo i går og hylde 'all you can eat' konceptet med en gang stegt flæsk med kartofler og persillesovs. Epic anabolic meal.
nam nam

kofoed skrev:Bork skrev:Isis is!! kun omkring 400 kcal i en 900g bøtte. Mums.
"....Men der findes også virkelig kaloriefattig is, den hedder Delight og kommer fra Isis (den, hvor logoet ligner en Smiley). Energiindholdet i den er 35 kalorier pr 100 ml. Læg mærke til at der står ml. – de andre is-firmaer oplyser pr 100 gram, hvilket er mere reelt, da der kan være pisket forskellige mængder af luft ind i isen. Desværre kan man ikke læse på emballagen hvor meget 100 ml vejer, men sædvanligvis regner man med at halvdelen af en mælke-is er luft. Det vil sige, at energiindholdet sandsynligvis er omkring 70 kalorier pr 100 gram. Men stadigvæk: det er da et hestehoved foran både yoghurt-is og sorbet-is."
Det her må være verdens nemmeste yoghurt is dessert, og hvis man erstatter lidt formelis med flydende sød, vil jeg tro den er mindre usund end isis
http://arla.dk/opskrifter/nem-yoghurtis/
Har ikke prøvet at lave den selv, så aner ikke om det smager godt...

Bork skrev:Interessant. Min diæt hjerne kan ikke kapere det der udregning. Så hvor mange kcal er der reelt i sådan en isis bøtte?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster