Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Logbog skrev:Ungarbejder i Netto. 60kr./timen.

Synes dog lønnen er lille i forhold til hvad jeg skal stå model til hver dag.
Grumpy skrev:Ikke nok.

Larsjensen skrev:Alt afhængigt af hvad aktierne siger. Er kortsigtet, sidste måned blev det til -8k... Putin skulle have en kugle for panden.

TrexMode skrev:Larsjensen skrev:Alt afhængigt af hvad aktierne siger. Er kortsigtet, sidste måned blev det til -8k... Putin skulle have en kugle for panden.
Hvad har du aktier i?
Edit: Jeg tjener forresten cirka 3k udbetalt ved siden af SU.

Prezn skrev:Varierer alt efter mit tillæg, men et sted mellem 12-14.000 - her er alle mine forsikringer så også betalt da det går over lønnenSynes dog lønnen er lille i forhold til hvad jeg skal stå model til hver dag.

Keobs skrev:Hvad arbejder du med Pzyrex? :-)

Son of Zelus skrev:TrexMode skrev:Larsjensen skrev:Alt afhængigt af hvad aktierne siger. Er kortsigtet, sidste måned blev det til -8k... Putin skulle have en kugle for panden.
Hvad har du aktier i?
Hvad arbejder du som T-mode?

TrexMode skrev:Larsjensen skrev:Alt afhængigt af hvad aktierne siger. Er kortsigtet, sidste måned blev det til -8k... Putin skulle have en kugle for panden.
Hvad har du aktier i?

TrexMode skrev:Jeg har tre timer om ugen som kontaktperson for en 15-årig indvandrerdreng. Hjælper ham med skole, og er et øre han kan vende sig til når der er noget, han ikke føler han kan tale med sin familie om. Det har jeg været siden han var 11.
Så er jeg ansat ved SDU som faglig mentor for studerende med psykiske lidelser. Jeg hjælper andre studerende med at komme igennem deres eksamener med studieteknik osv. Hende jeg hjælper lige nu har social angst. Det er cirka 25 timer på et semester, så det er ikke mange timer.
Så står jeg i receptionen i en fitnessDK. I gennemsnit en vagt om ugen, nogle uger mere, nogle uger mindre.
Jeg har lige smidt tre ansøgninger til instruktorstillinger på SDU. Faglig-mentor-jobbet stopper efter det her semester, og det kunne være sjovt at undervise på universitetsniveau.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster